Przez dłuższy czas utożsamiano mnie z niejakim Biłykiem...

Data: 2009-05-30 07:37:11
Autor: Tzva Adonai
Przez dłuższy czas utożsamiano mnie z niejakim Biłykiem...
... za sprawą internetowego donosu.. Jak się okazuje ten człowiek jest
fanatycznym wrogiem Adama Michnika - http://www.bilyk.info/

Data: 2009-05-30 03:05:11
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gvqnn7$cje$1inews.gazeta.pl...
.. za sprawą internetowego donosu.. Jak się okazuje ten człowiek jest
fanatycznym wrogiem Adama Michnika - http://www.bilyk.info/

Za pozno na kamuflarz Bilyk, ta stronke zrobiles sobie juz po ujawnieniu
kim jestes i po usunieciu jej pierwszej wersji i kilku innych stron na twoj
temat, lacznie z ta na portalu naszejklasy.

Kilka szczegolow dla porownania:

Bilyk i Tzva sa w tym samym wieku
Bilyk i Tzva mieszkaja we Wroclawiu
Bilyk i Tzva uczeszczali do tego samego liceum we
Wroclawiu ( w tym samym czasie)
Bilyk i Tzva zawodowo zajmuja sie informatyka
Bilyk i Tzva czesto podrozuja do Izraela (zdjecia Bilyka z wycieczek do
Izraela widzieli na naszejklasie koledzy i kolezanki, Tzva chwalil sie tym na psp)
Bilyk i Tzva chwalili sie przed znajomymi podroza do Nowego Jorku
Bilyk i Tzva znaja hebrajski
Bilyk i Tzva uwielbiaja ten sam typ kobiety - nadmuchiwanej

Data: 2009-05-30 10:08:51
Autor: Panslavista
Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]

twoj
temat, lacznie z ta na portalu naszejklasy.

He..he, no i może sobie Jaś pogulgotać...

Data: 2009-05-30 15:16:45
Autor: awe
Przez dłuższy czas utożsamiano mnie z niejakim Biłykiem...
Bilyk i Tzva uwielbiaja ten sam typ kobiety - nadmuchiwanej
-- -- -- -- -- -
mialem watpliwosci ale ten ostatni punkt mnie przekonuje w zupelnosci i nie mam wiecej pytan;-)
Bilyk to Jeshula
awe

Data: 2009-05-30 16:38:03
Autor: Piotr
Dnia Sat, 30 May 2009 03:05:11 -0500, pp napisał(a):

Kilka szczegolow dla porownania:

A ile kilometrów może być z Wrocka do Świdnicy?
Piotr

Data: 2009-06-01 07:40:27
Autor: Piotr
Przez dłuższy czas utożsamiano mn ie z niejakim Biłykiem...
Dnia Sat, 30 May 2009 16:53:30 +0200, matador napisał(a):
~50 km

matador.

Niedaleczko... Mają do siebie...
Piotr

Data: 2009-05-30 09:43:00
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
.. za sprawą internetowego donosu.. Jak się okazuje ten człowiek jest
fanatycznym wrogiem Adama Michnika - http://www.bilyk.info/

Cienki myk.

Przez dłuższy czas utożsamiano mnie z niejakim Biłykiem...