Przez lata Polską rządziła banda złodzQ1|B'˘

Data: 2017-07-11 22:15:00
Autor: u2
Przez lata Polską rządziła banda złodzQ1|B'˘
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/blaszczak-wystarczy-nie-krasc,20462055794

"Rekordowo niski deficyt od stycznia do maja tego roku 0,2 mld zł, czyli 200 mln zł, a na przykład w 2015 roku 20 mld zł i zwiększone dochody z podatków, szczególnie z vat-u o 1/3, co świadczy o tym, że przez lata Polską rządziła banda złodziei" - powiedział szef MSWiA.

Trwają intensywne prace służb, ze strony polskiej przede wszystkim BOR, ale także policji, odpowiednie służby dbające o bezpieczeństwo są zaangażowane - podkreślił szef MSWiA Mariusz Błaszczak odnosząc się do wizyty prezydenta USA Donalda Trumpa w  Polsce.

Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump odwiedzi Polskę na zaproszenie prezydenta Andrzeja Dudy. W Warszawie będzie przebywał od 5 lipca wieczorem do 6 lipca. Prezydent podczas wizyty w naszym kraju weźmie również udział jako gość honorowy w szczycie inicjatywy Trójmorza, podczas którego przeprowadzi rozmowy z przywódcami państw regionu.

"Intensywne prace trwają. Ze strony polskiej przede wszystkim Biuro Ochrony Rządu, ale także policja, odpowiednie służby dbające o bezpieczeństwo są zaangażowane. Ja jestem przekonany o tym, że wszystkie prace zostaną ukończone tak, żeby ta wizyta mogła się odbyć w sposób bezpieczny" - podkreślił Błaszczak w poniedziałek w "Sygnałach Dnia" w Programie 1 Polskiego Radia.

Minister odniósł się również do najnowszych danych dot. deficytu budżetowego. W ubiegłym tygodniu resort finansów podał, że deficyt budżetu po maju wyniósł 0,2 mld zł, czyli 0,3 proc. planu na 2017 r.

[...]

"Wystarczy nie kraść, wystarczy żeby władza rzeczywiście nie pozwalała na kradzież i wtedy dochody budżetowe są" - podkreślił.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-12 05:20:49
Autor: Bene Natus
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:596531c3$0$652$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szef MSWiA ma coś z głową. Tak jak ty. Obaj jesteście dziedzicznie pierdolnięci.

CL

Data: 2017-07-12 15:48:28
Autor: Presidente de San Escobar
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Szef MSWiA ma coś z głową. Tak jak ty. Obaj jesteście dziedzicznie pierdolnięci.

Cierpią na zwykłe zlasowanie umysłu :DDDD
Tzw. syndrom sztokholmski :DDD W przypadku u2 pomogą tylko leki :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-12 16:36:56
Autor: Bene Natus
Przez lata Polską rządziła banda byłych komunistów, teraz sa w PiS

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:c4acmc5e1024hiim9ogmdo62sle6gbifj84ax.com...
[...]

Powinien spróbowac lobotomii. Zenusiowi pomogła.

CL

Data: 2017-07-12 15:47:43
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/blaszczak-wystarczy-nie-krasc,20462055794

O, i przekrętasy ze SKOKów tu są :DDDD

[...]

Pewnie dlatego te podwyżki i podwyżki :DDDDD
Witamy tępy lud który wierzy w propagandę :DDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-12 21:31:17
Autor: u2
W dniu 12.07.2017 o 15:47, Presidente de San Escobar pisze:
Pewnie dlatego te podwyżki i podwyżki

serio piździak dostałeś podwyżkę od hansa ? nie wywalił ciebie po tych twoich sromotnych porażkach w antypolskiej propagandzie ?:))))))))))))))

Data: 2017-07-12 22:20:21
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

serio piździak dostałeś podwyżkę od hansa ? nie wywalił ciebie po tych twoich sromotnych porażkach w antypolskiej propagandzie ?:))))))))))))))

Co ty tam piśdziak wiesz o podwyżkach pensji jak harujesz za darmo :DDDDD
Tarczyńskiemu nie starczyło już grosza na takiego pachołka? :DDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-12 22:44:22
Autor: u2
W dniu 12.07.2017 o 22:20, Presidente de San Escobar pisze:
Co ty tam piśdziak wiesz o podwyżkach pensji jak harujesz za darmo

to ty piździak jesteś tutaj dla mamony ?:))))))))))))))))))

Data: 2017-07-13 09:06:26
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 12.07.2017 o 22:20, Presidente de San Escobar pisze:
> Co ty tam piśdziak wiesz o podwyżkach pensji jak harujesz za darmo

to ty piździak jesteś tutaj dla mamony ?:))))))))))))))))))

Ja nie, ale mam nadzieję że tobie coś tam w końcu skapnie :DDDDD
W końcu należy ci się to za bycie publicznie dymanym non stop :DDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-13 09:45:12
Autor: u2
W dniu 13.07.2017 o 09:06, Presidente de San Escobar pisze:
Ja nie, ale mam nadzieję że tobie coś tam w końcu skapnie

serio piździak hans dyma ciebie za frajer ?:)))))))))))))))))

Data: 2017-07-13 11:00:25
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> Ja nie, ale mam nadzieję że tobie coś tam w końcu skapnie

serio piździak hans dyma ciebie za frajer ?:)))))))))))))))))

Od tego bycia dymanym to już nawet czytać nie umiesz :DDD
Na szczęście do copy/paste nie jest ci to potrzebne :DDD
Pozdrów Dominika, tego z mamą mieszka :DDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Przez lata Polską rządziła banda złodzQ1|B'˘