Przez lata oskarzali Lecha...

Data: 2010-06-27 05:00:20
Autor: DJ MC Donald Musk
Przez lata oskarzali Lecha...
o wszystko, jakos to znosilem a wczoraj glupi, rudy, gnojek Donald
Tusk oskarzyl Jakra, ze smierc swojego brata wykorzystuje w kampanii
wyborczej....
Glupi, rudy, gnoju Tusku pakuj sie. To jest kwestia czasu. Rozejmu nie
bedzie!
Reszta POstwa ma czas wystapic z tej "partii" ale tylko do nastepnej
niedzieli.
Ludziom z PO nie podaje sie reki!
Poszli won do Putina waszego szefa!

Data: 2010-06-27 14:19:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Przez lata oskarzali Lecha...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4831f945-2018-4c06-b196-0c272e65839ei31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A jak nie bedziesz znosil Donka, to co mu zrobisz?
Przeciez Donka to mozesz tylko cmoknac w wiadome miejsce, pod warunkiem, ze na to Ci pozwoli.

Data: 2010-06-27 13:28:55
Autor: DJ MC Donald Musk
Przez lata oskarzali Lecha...
On 27 Cze, 14:19, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:4831f945-2018-4c06-b196-0c272e65839ei31g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

A jak nie bedziesz znosil Donka, to co mu zrobisz?
Przeciez Donka to mozesz tylko cmoknac w wiadome miejsce, pod warunkiem, ze

POWAZNIE?
juz kiedys byl w moim miescie (co ma prawie 800 lat praw miejskich)
burmistrz co wlasnie tak twierdzil....
juz tak nie twierdzi....
a nawet sie przekonal....
donek tez sie przekona.
Slowo bardziej zabija niz kula...
prawda panie prezydencie wszystkich UBekow Bronislawie Komoroski?

Data: 2010-06-27 16:21:35
Autor: jadrys
Przez lata oskarzali Lecha...
W dniu 2010-06-27 14:00, DJ MC Donald Musk pisze:
o wszystko, jakos to znosilem a wczoraj glupi, rudy, gnojek Donald
Tusk oskarzyl Jakra, ze smierc swojego brata wykorzystuje w kampanii
wyborczej....

Człowiekowi kulturalnemu i dobrze wychowanemu takie słowa nie przeszłyby przez gardło.. Dlaczego rządzą nami takie prymitywy?

Data: 2010-06-27 16:41:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Przez lata oskarzali Lecha...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i07mql$sd3$1news.onet.pl...
[...]

Ja też nie przypuściłbym, że taki człowiek, tak kulturalny i dobrze wychowany wykorzysta śmierć swojego brata w kampani wyborczej.

Data: 2010-06-27 13:31:52
Autor: DJ MC Donald Musk
Przez lata oskarzali Lecha...
On 27 Cze, 16:41, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomo¶cinews:i07mql$sd3$1news.onet.pl...

> Człowiekowi kulturalnemu i dobrze wychowanemu takie słowa nie przeszłyby
> przez gardło.. Dlaczego rz±dz± nami takie prymitywy?

Ja też nie przypu¶ciłbym, że taki człowiek, tak kulturalny i dobrze
wychowany wykorzysta ¶mierć swojego brata w kampani wyborczej.

jak te smierc wykorzystal?
hieno cmentarna z PO?
jestescie bezdennie zalosni...
niech ci Hesk pomoze bo nie bede cie polidioto bil....
szkoda mojego czasu na...

Data: 2010-06-27 23:44:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Przez lata oskarzali Lecha...

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f7aa0d11-b44b-4917-afa1-1bb34e2ec9c1i31g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

hieno cmentarna z PO?
jestescie bezdennie zalosni...
niech ci Hesk pomoze bo nie bede cie polidioto bil....

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie krępuj się. Ulżyj sobie. Tylko się nie spoć z wysiłku.

Data: 2010-06-27 19:10:28
Autor: jadrys
Przez lata oskarzali Lecha...

[...]

Co przez to rozumiesz? Jak to wykorzysta?

Data: 2010-06-27 17:50:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przez lata oskarzali Lecha...
niedziela, 27 czerwca 2010 14:00. carbon entity 'DJ MC Donald Musk' <iratmor@gmail.com>

o wszystko, jakos to znosilem a wczoraj glupi, rudy, gnojek Donald
Tusk oskarzyl Jakra, ze smierc swojego brata wykorzystuje w kampanii
wyborczej....

http://asset.soup.io/asset/0874/6925_26c9.jpeg

Przez lata oskarzali Lecha...