Przez miasto 23km czy obwodnicą 37km?

Data: 2016-09-26 11:22:17
Autor: J.F.
Przez miasto 23km czy obwodnicą 37km?
Użytkownik "tintin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57e77d58$0$15188$65785112@news.neostrada.pl...
Gdzie spalę więcej? jadąc do celu przez miasto odcinek 23km czy wykorzystując obwodnicę gdzie 4/5 odległości z tych 37 km to jazda obwodnicą z prędkością powiedzmy 100/h
mały samochód benzynowy

To raczej obwodnica oszczedniej.

Ale ja mam obwodnice autostradowa, predkosc raczej 130-160, poza godzinami szczytu i jeszcze miesiac temu miasto dosc przejezdne -
obwodnica mi wychodzilo jakies 20km dalej i moze 5 minut krocej.

A autostrada to tez pare zatrzyman (bramki), zwolnien ... no i ciekaw jestem jak lepiej.
No, moze kiedys wlacze komputer, zobaczymy co on powie :-)
W miescie auto duzo pali, a na autostradzie z kolei nieduzo :-)

J.

Data: 2016-09-26 02:45:52
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 26 września 2016 11:22:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

No, moze kiedys wlacze komputer, zobaczymy co on powie :-)
W miescie auto duzo pali, a na autostradzie z kolei nieduzo :-)

To i ja dołączę z moim "kul story".
Mialem kiedys dojazdy do pracy. Przez sląsk.
Jak jechalem na 7 rano to bez problemu wioski-bytom-chorzów-katowice sie jechało w jakieś 40 minut. Jakieś 38km.
Jak mi rozgrzebywali coś to przełączałem się na wioski-zabrze-ruda-DTS-katowice.
Czasy podobne, podobnie daleko.

Ale czasem wracać mi sie w korkach nie chciało.
To jechałem autostrada. Co ciekawe jadąc autostrada mialem 50km ale ani jednych świateł i tylko 1 miejsce gdzie trzeba ustąpić pierwszeństwa.
I czasy były na poziomie 30-35minut.

Ale spalanie wyższe więc sie nie opłacało pod tym względem.

Tak czy siak fajne w tym było to że miałem alternatywe. I mogłem wybierać jak dziś do/z pracy pojade.

PS. Przez sląsk 79-ka daje sie wieczorem całkiem szybko przejechać. Byle ruch nie był duży. nie ma za wiele skrzyżowań gdzie trzeba czekać...

Przez miasto 23km czy obwodnicą 37km?