Przez miesiąc będę mieszkał z obcą dziewczyną pod jednym dachem.. ;}

Data: 2009-07-06 12:13:45
Autor: Tzva Adonai
Przez miesiąc będę mieszkał z obcą dziewczyną pod jednym dachem.. ;}
.... za sprawą mojego cudownego tatusia... "Zrób to dla mnie, pokażesz
jej Polskę, sprawisz, że mile spędzi wakacje, po co ma płacić za
wynajmowanie pokoju"... Ojcu się nie odmawia... ;}

Data: 2009-07-06 21:37:12
Autor: Tzva Adonai
[...]

Tym bardziej, że sam biorę dwutygodniowy urlop począwszy od 13 lipca.. 2
tygodnie bez komputera, 2 tygodnie bez pracy - chyba zwariuję... A może to i
dobrze, totalnie odwykłem od zawierania długoterminowych znajomości, może tym
razem wyniknie z tego coś więcej niż nocne, dwugodzinne ruchanie... Co
najważniejsze - odpocznę od waszych paskudnych, tępych ryjów.. Sam jestem ciekaw jak ona wygląda.. Wiem jedno - ojciec paskudy by mi nie
podesłał.. ;}..

Data: 2009-07-06 13:50:40
Autor: Marek
On 6 Lip, 21:37, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> [...]

najważniejsze - odpocznę od waszych paskudnych, tępych ryjów..

Sam jestem ciekaw jak ona wygląda.. Wiem jedno - ojciec paskudy by mi nie

Niejeden zawiodl sie na swoim ojcu.

Data: 2009-07-06 14:09:10
Autor: Antenka
Przez miesiącbędęmieszkał z obcądziewczyną pod jednym dachem.. ;}
No tak, ojciec musiał ci dziewuchę podsunąć, bo ty sam niczego nie
potrafisz sobie załatwić. A nie mówiłam, że z Tzvelkiem jest coś nie
tak? Nie potrafi nawiązywać żadnych kontaktów. Jedyny kontakt ma z
klawiaturą i myszą hehe.

Antenka

P.s. Pewnie jest szpetna jak noc :DDD ta twoje nowa lokatorka. I nie
jest też wcale pewne, że się na ciebie rzuci, o czym marzysz. Według
mojego wywiadu nie jest rudą pieguską, tylko tłustą blond kluchą :DDD

Data: 2009-07-07 00:01:12
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

http://blogs.mirror.co.uk/we-love-telly/assets_c/2009/04/susan-boyle-pic-itv-150409-thumb-450x324.jpg

R.

Data: 2009-07-07 10:33:22
Autor: mkarwan
Przez miesiącbędęmieszkał z obcądziewczyną pod jednym dachem.. ;}

Czemu wspierasz tego antypolskiego śmiecia i spamera reagując na jego listy?

Data: 2009-07-07 13:31:28
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Jak tłusto toi cycory wielgachne zapewne mo, a takie lubiem...!

Powim ci AMTENKO, ze ruzne Maryny prubowołem i musem psyznać, zete załokronglone
lepij chopowi psyjemność robić potrafiom...

Niewim, cysiem to z "mniejsej atrakcyjności" bieze, ale te łokrongluśkie tak
wycyniajom, ze molestowaniu takiej Maryny, fioletowego kukaracem dostajem...

Data: 2009-07-06 23:33:14
Autor: matusm

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.00000987.4a525268newsgate.onet.pl...
[...]

wiadomo,,,wiadomo  podeslali jakas evke bo,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-07-07 02:15:43
Autor: Mariusz Merta
ma sumiaste wasy, owlosiona klate i ma na imie helmut ;-))))
j.w.
Mariusz Merta

P.S.
A czy pies tez zostanie wlaczony do wspolnej zabawy ?
mme

Data: 2009-07-07 16:52:13
Autor: mkarwan
ma sumiaste wasy, owlosiona klate i ma na imie helmut ;-))))

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:af6e8802-46b1-47c4-a5b9-745d39bdc927t33g2000yqe.googlegroups.com...
j.w.
Mariusz Merta

P.S.
A czy pies tez zostanie wlaczony do wspolnej zabawy ?
mme

Czemu wspierasz tego antypolskiego smiecia i spamera reagujac na jego listy?

Data: 2009-07-07 15:22:50
Autor: Andrzej Kokakolski
Przez miesiąc będę mieszkał z obcą dziewczyną pod jednym dachem.. ;}
Niewykluczone, ze przez miesiac bedzie ja bolala glowa. A juz szczegolnie przed snem.

AK

Data: 2009-07-07 15:44:10
Autor: White Power
Przez miesiąc będę mieszkał z obcą dziewczyną pod jednym dachem.. ;}
Jak widze takie gówno nas interesujace tytuły postów to wiem że to tylko taki idiota jak ty moze pisać.

--

Przez miesiąc będę mieszkał z obcą dziewczyną pod jednym dachem.. ;}