Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu księży pedofilii nałapali ale Kaczyński/PiS ich wypuścił!

Data: 2019-05-18 19:08:23
Autor: Pajdak
Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu księży pedofilii nałapali ale Kaczyński/PiS ich wypuścił!
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Wspaniałe osiem lat historycznych osiągnięć Donalda Tuska i PO w
zwalczaniu kościelnej pedofilii zostało zaprzepaszczone już przez jedną
pełną kadencje PiS!

Nie przez PO, nie przez PiS tylko przez 2 filmy oraz "Kto podnosi rękę na
Kościół podnosi rękę na Polskę!"

https://www.pch24.pl/kaczynski-- kto-podnosi-reke-na-kosciol-- ten-podnosi-reke-na-polske,67956,i.html
--
Pajdak

Data: 2019-05-18 19:23:11
Autor: A. Filip
Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu ich wypuścił!
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
[...]

"Kler" to fikcja filmowa, najwyżej "inspirowana".
Sekielski to para-dokument.

W sferze "faktów procesowych" gówno się zmieniło.
W sferze "emocjonalnego odbioru" przez społeczeństwo może+ "coś drgnęło".
A to co polityk _mówi_ jest mniej ważne od tego co _(z)robi_.

Kaczyński _powiedział_ w ramach pierwszej reakcji to co dobrze wypadło w
bastionie PiS czyli południowo-wschodniej Polsce.  W konkretnych
sprawach przeciw konkretnym osobom pewnie będzie szła gadka o zgniłych
jabłkach których się trzeba koniecznie pozbyć ze zdrowej tkanki,
że jeden Polański ze wszystkich "reżyserów" pedofilii nie zrobił.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-18 10:32:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 maja 2019 19:24:27 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

jabłkach których się trzeba koniecznie pozbyć ze zdrowej tkanki,
że jeden Polański ze wszystkich "reżyserów" pedofilii nie zrobił.

Wg europosła PiS Legutki nie zrobił, od 12 lat to już nie pedofilia.

--
Bruno

Data: 2019-05-18 22:41:21
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

że jeden Polański ze wszystkich "reżyserów" pedofilii nie zrobił.

Wg europosła PiS Legutki nie zrobił, od 12 lat to już nie pedofilia.

Ile razy do kurwy nędzy czytałem na usenecie że Polański to nie pedofil
"bo dwunastka to już dojrzała seksualnie była" a pedofilia to *TYLKO* z
niedojrzałymi seksualnie.  Ziarna posiane wzeszło.  "Mądrość" niebywała
obrońców "Polańskiego co z dwunastką" w końcu nawet aż do takiego
tłumoka jak Legutko dotarła i go przekonała! JAKIŻ TO SUKCES! ;-)

Czy poświęcasz "już niewygodnego Polańskiego" na ołtarzu dokopania PiS?
Czy jednak "Polańscy" dalej są najważniejsi?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-18 14:07:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 maja 2019 22:42:37 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Ile razy do kurwy nędzy czytałem na usenecie że Polański to nie pedofil
"bo dwunastka to już dojrzała seksualnie była" a pedofilia to *TYLKO* z
A teraz nie byle kto to potwierdza, bo profesor filozofii Legutko. A wtóruje mu magister politologii Horała.

--
Bruno

Data: 2019-05-18 23:08:50
Autor: u2
W dniu 18.05.2019 o 23:07, Br Br pisze:
A teraz nie byle kto to potwierdza, bo profesor filozofii Legutko. A wtóruje mu magister politologii Horała.

pochwal się swoim stopniem naukowym:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-18 23:40:01
Autor: Ponko
Przez osiem
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5ce07461$0$520$65785112news.neostrada.pl...

pochwal się swoim stopniem naukowym:)))))))))

poseł wódz

Data: 2019-05-18 23:43:05
Autor: u2
W dniu 18.05.2019 o 23:40, Ponko pisze:

pochwal się swoim stopniem naukowym:)))))))))

poseł wódz

https://www.youtube.com/watch?v=mGMnCvIhW0o

[1]
Kiedy siedzę za sterami chcę się zmierzyć z absolutem.
Zemsta dziś smakuje słodko, kiedy wolność jest bankrutem.
Kiwać, węszyć, podsłuchiwać, upokorzyć naszych wrogów,
Aby, poza Jednym Słusznym, nie wierzyli w innych bogów.

[2]
Nienawidzę wegetarian,
Myślę, że to są faszyści.
Adolf też nie jadał mięsa.
Gorsi tylko rowerzyści.
Nie używam konta w banku.
Nienawidzę samochodów.
Ja nie lubię komputerów.
Nie rozumiem żadnych kodów.

[Ref.]
Czarne Słońce nad Warszawą,
Wszechmogący robi czystki.
Wszyscy boją się jednego,
A ten jeden boi się wszystkich.
Słońce!
Czarne Słońce!
Czarne Słońce!
Czarne Słońce!

[aaaaaa] || x4

[3]
Kroczy dumnie ze swą świtą, chociaż wie, że lód jest kruchy.
Marionetki na sznureczkach wykonują głupie ruchy.
Zaślepiony pochlebstwami i poparciem prostytutki
Zanim prezes zauważy, głodny tygrys się obudzi.

[Ref.]
Czarne Słońce...

[aaaaaa] || x4

{ Słońce!
Czarne Słońce!
Czarne Słońce!
Czarne Słońce! } x2

--
George Orwell :

Data: 2019-05-18 19:29:54
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+a9zne0hpof-j5i6@wp.eu...
[...]

A fe! A fe! Twoje się zmieniło? ;-)))

[...]

Masz jeszcze jakiś problem? ;-)))

--
Pajdak

Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu księży pedofilii nałapali ale Kaczyński/PiS ich wypuścił!