Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu księży pedofilii nałapali ale Kaczyński/PiS ich wypuścił!

Data: 2019-05-17 12:29:55
Autor: Bruno Brunowski
Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu księży pedofilii nałapali ale Kaczyński/PiS ich wypuścił!
W dniu piątek, 17 maja 2019 20:40:24 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Wspaniałe osiem lat historycznych osiągnięć Donalda Tuska i PO w
zwalczaniu kościelnej pedofilii zostało zaprzepaszczone już przez jedną
pełną kadencje PiS!

Ty nawet nie wiesz jak się Zbysiu musiał napocić, żeby zrobić rejestr z ukrytymi klechami.

A te dzieciaki jakie przez to PO zseksualizowane! Od razu na skargę gnoje lecą, zamiast trzymać gęby na kłódkę jak ksiądz kazał! A rodzice nie lepsi. Od razu do prokuratury, zamiast do kurii lecą.
Sodomia i gomoria po prostu.

--
Bruno

Data: 2019-05-17 21:35:02
Autor: u2
W dniu 17.05.2019 o 21:29, Br Br pisze:
Ty nawet nie wiesz jak się Zbysiu musiał napocić, żeby zrobić rejestr z ukrytymi klechami.

bez przesady, sprawy się przedawniają, sam zaciekle bronisz Romka P. słynnego polsko-żydowskiego reżysera:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-17 12:42:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 17 maja 2019 21:35:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

bez przesady, sprawy się przedawniają, sam zaciekle bronisz Romka P. słynnego polsko-żydowskiego reżysera:)))))))

Zgadza się, sprawy się przedawniają się, a wyroki zacierają, co nie zmienia faktu, ze Zbysiu tak namotał by do jawnej części rejestru trafiło tylko 3 klechów.

--
Bruno

Data: 2019-05-17 21:45:42
Autor: u2
W dniu 17.05.2019 o 21:42, Br Br pisze:
[...]

ale ale Romek P. również nie trafił do rejestru, cierpisz na moralność Kalego ?:)))))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-05-17 12:54:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 17 maja 2019 21:45:40 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> ale ale Romek P. również nie trafił do rejestru, cierpisz na moralność Kalego ?:)))))))))))))))

A to on w Polsce ma jakiś wyrok z paragafu 200 i pochodnych?

--
Bruno

Data: 2019-05-17 21:59:05
Autor: u2
W dniu 17.05.2019 o 21:54, Br Br pisze:
[...]

jak nie wiesz co USA żąda od Polski w sprawie Romka P., to niedoinformowany jesteś:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-17 22:01:31
Autor: A. Filip
Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu ich wypuścił!
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

A to on w Polsce ma jakiś wyrok z paragafu 200 i pochodnych?

A dlaczego do KURWY NĘDZY Roman P. nie ma wyroku (w Kalifornii/USA)?
Bo TCHÓRZLIWIE ZWIAŁ przed sprawiedliwością stanu Kalifornia i została
za to nagrodzony "przedawnieniem".

Wiec albo wal którzy konkretnie księża powinni się znaleźć w rejestrze
jawnym a się nie znaleźli albo swoim tanim pierdoleniem po linii
podwójnej moralność sobie dupę podetrzyj.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-17 13:41:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 17 maja 2019 22:02:45 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> A to on w Polsce ma jakiś wyrok z paragafu 200 i pochodnych?

A dlaczego do KURWY NĘDZY Roman P. nie ma wyroku (w Kalifornii/USA)?

Drogi debilu, ja rozumiem, że PiS przed Georgette leży plackiem, ale prawo USA jeszcze nie obowiązuje w RP. W RP poruszamy się na gruncie prawa krajowego i BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! może Polańskiemu co najwyżej powygrażać.

Jak już ci drogi niepełnosprytny wspominałem, film Sekielskiego nie jest filmem o pedofilii jako takiej. To jest film o zorganizowanym procederze ukrywania przestępstw seksualnych w stosunku do małoletnich przez kler, a w szczególności przez biskupów.

--
Bruno

Data: 2019-05-17 23:53:08
Autor: u2
W dniu 17.05.2019 o 22:41, Br Br pisze:
Drogi debilu, ja rozumiem, że PiS przed Georgette leży plackiem, ale prawo USA jeszcze nie obowiązuje w RP.

to jak najprościej wprowadzić w Polsce dobrobyt taki jak w USA ?:)
--
George Orwell :

Data: 2019-05-18 23:27:04
Autor: andal
On Fri, 17 May 2019 22:01:31 +0200, A. Filip wrote:

> [...]

jawnym a się nie znaleźli albo swoim tanim pierdoleniem po linii
podwójnej moralność sobie dupę podetrzyj.

romek jest moskiem a u nich jak noga grubsza od chuja to wolno i z przodu i z tylu, wiek nie ma znaczenia

Data: 2019-05-18 00:20:21
Autor: A. Filip
> [...]

A to on w Polsce ma jakiś wyrok z paragafu 200 i pochodnych?

Czyli tego księdza/proboszcza co miał wyrok _w USA_ to się w Polsce
całkowicie niesłusznie potworni dziennikarze czepnęli?!  Dzięki ci o
Guru za oświecenie i stanięcie po stronie jednego więcej niewinnego! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-17 23:48:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 maja 2019 00:21:35 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Czyli tego księdza/proboszcza co miał wyrok _w USA_ to się w Polsce
całkowicie niesłusznie potworni dziennikarze czepnęli?!

Ależ całkowicie prawidłowo się czepnęli, gdyż czepnęli się na gruncie przepisów kościelnych, które nakazują bezwzględne zgłoszenie takiego przypadku do Rzymu, co olano w przypadku tej sprawy. --
Bruno

Data: 2019-05-18 12:35:43
Autor: A. Filip
> [...]

przepisów kościelnych, które nakazują bezwzględne zgłoszenie takiego
przypadku do Rzymu, co olano w przypadku tej sprawy.

1. KRK w USA nie zgłosił wyroku z USA? HAŃBA! :-)
   AFAIR przepisy kościelne zostały zaostrzone już po decyzji KRK w
   Polsce.
2. Przepisy Kościelne są surowsze od świeckich?  HAŃBA! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-18 04:19:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 maja 2019 12:36:59 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> [...]
> przypadku do Rzymu, co olano w przypadku tej sprawy.

1. KRK w USA nie zgłosił wyroku z USA? HAŃBA! :-)

Wyrok zakładał natychmiastową deportację do Polski.

   AFAIR przepisy kościelne zostały zaostrzone już po decyzji KRK w
   Polsce.

Przepisy ogłosił w 2001 papież Jan Paweł II. Do gwałtu doszło na przełomie  2002/2003 roku.

2. Przepisy Kościelne są surowsze od świeckich?  HAŃBA! :-)

I jak widać tak samo ignorowane przez hierarchów.

--
Bruno

Data: 2019-05-18 19:07:59
Autor: Pajdak
kupa "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

ale ale Romek P. również nie trafił do rejestru, cierpisz na moralność
Kalego ?:)))))))))))))))

https://www.wnp.pl/parlamentarny/ludzie/zbigniew-ziobro-odmowil-ekstradycji-romana-polanskiego-do-usa-sam-chce-go-dopasc,9785.html

Data publikacji: 31 maja 2016 10:03

--
Pajdak

Data: 2019-05-17 21:54:19
Autor: A. Filip
> [...]

Zgadza się, sprawy się przedawniają się, a wyroki zacierają, co nie
zmienia faktu, ze Zbysiu tak namotał by do jawnej części rejestru

Ależ te klechy są głupie.  Jakby byli "mądrzy jak Polański" to by zwiali
do starannie wybranego kraju i można by im naskoczyć. Za taką głupotę
TRZEBA karać surowo, bez litości i przedawnienia!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-17 13:25:47
Autor: Jacek Bialy
Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu księży pedofilii nałapali ale Kaczyński/PiS ich wypuścił!
-- sam zaciekle bronisz Romka --

Nu ciotka...  A u was Murzynów biją?
Romek cycatą babę wyruchał, a nie dziecko, które nie było jeszcze u Pierwszej Komunii Św.

JB

Data: 2019-05-17 22:50:43
Autor: FranPol
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:7fd4d78f-a050-4010-b064-c3a6e5591bd5googlegroups.com...

Romek cycatą babę wyruchał, a nie dziecko, które nie było jeszcze u Pierwszej Komunii Św.

JB

Co z tego, że cycata jak miała tylko 14 lat - jeszcze dziecko.

Data: 2019-05-17 13:58:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 17 maja 2019 22:52:00 UTC+2 użytkownik FranPol napisał:
> [...]

JB

Co z tego, że cycata jak miała tylko 14 lat - jeszcze dziecko.

Legutko mówi, że po 12 to już nie pedofilia, a to jeden z najtęższych umysłów w PiS.

--
Bruno

Data: 2019-05-17 23:10:17
Autor: FranPol
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:e8ff41d9-ddb9-475b-a28c-b8c35635618dgooglegroups.com...

Legutko mówi, że po 12 to już nie pedofilia, a to jeden z najtęższych umysłów w PiS.
--
Bruno

Każdy wódz ma/miał najtęższe umysły, które włażą/właziły wodzowi w Dudę.

Data: 2019-05-18 23:05:25
Autor: andal
On Fri, 17 May 2019 23:10:17 +0200, FranPol wrote:

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości

Legutko mówi, że po 12 to już nie pedofilia, a to jeden z najtęższych
umysłów w PiS.

tallud mowi ze jak noga grubsza od czlonka to juz mozna

Data: 2019-05-17 23:48:18
Autor: A. Filip
> [...]

Co z tego, że cycata jak miała tylko 14 lat - jeszcze dziecko.

Legutko mówi, że po 12 to już nie pedofilia, a to jeden z najtęższych

"Lekcja Polańskiego" w końcu do niego dotarła?  CUD!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-05-17 14:12:44
Autor: Jacek Bialy
Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu księży pedofilii nałapali ale Kaczyński/PiS ich wypuścił!
  -- Co z tego, że cycata jak miała tylko 14 lat - jeszcze dziecko. --

Ja czytałem, że miała 16

JB

Data: 2019-05-17 23:50:46
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
  -- Co z tego, że cycata jak miała tylko 14 lat - jeszcze dziecko. --

Ja czytałem, że miała 16

Miała TRZYNAŚCIE a Polański w swojej linii obroni twierdził że był
przekonany że miała szesnaście - dalej karalne w Kalifornii ale słabiej.

https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Polanski_sexual_abuse_case

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-17 15:53:40
Autor: Jacek Bialy
[...]

Skoro tak, to przepraszam, nie miałem racji. Jednak "murzyńska" argumentacja to zawsze próba ucieczki od problemu, jakim od dziesiątków lat jest stan polskiego duchowieństwa katolickiego, a szczególnie jego hierarchii. I nie pomogą tutaj żadni "inni", gdyż wielu polskich patriotów, w tym Jarosław Kaczyński jednoznacznie identyfikuje Polskę i polskość z katolickim kościołem. A skoro tak, to można powiedzieć, że jaki kościół taka Polska i jej elity.

JB

Data: 2019-05-17 16:16:41
Autor: Zenek Kapelinder
Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu księży pedofilii nałapali ale Kaczyński/PiS ich wypuścił!
To moze by poprawic sytuacje i przejsc z obowiazujaca religia na Judaizm. Jedzenie maja bardzo dobre. Z ichnim bogiem mozna by wynegocjowc stu letni okres przejsciowy z wieprzowina. Zydzi w rzadzie i parlamencie nie beda nikogo draznili. Terytorium zamorskie bedziemy mieli. Staniemy sie beneficjentem 447.

Data: 2019-05-18 03:52:56
Autor: FranPol
Przez osiem . na judaizm.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

To moze by poprawic sytuacje i przejsc z obowiazujaca religia na Judaizm.
Jedzenie maja bardzo dobre. Z ichnim bogiem mozna by wynegocjowc stu letni
okres przejsciowy z wieprzowina.

A co zrobić z właścicielami boga, mafią watykańską ?

Data: 2019-05-18 23:07:34
Autor: andal
Przez osiem . na judaizm.
On Sat, 18 May 2019 03:52:56 +0200, FranPol wrote:

[...]

mianujemy cie jej szefa

Data: 2019-05-19 01:09:30
Autor: u2
Przez osiem . na judaizm.
W dniu 19.05.2019 o 01:07, andal pisze:
[...]

ano, aby się tylko Franek i Benek nie dowiedzieli:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-19 09:13:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 18 maja 2019 01:16:42 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Zawsze wiedziałem kogutku, żeś starozakonny ;)

Data: 2019-05-17 23:47:22
Autor: A. Filip
"FranPol" <ertfra@sdko.pl> pisze:
[...]

Miała TRZYNAŚCIE lat.

Data: 2019-05-18 03:55:01
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- sam zaciekle bronisz Romka --

Nu ciotka...  A u was Murzynów biją?
Romek cycatą babę wyruchał, a nie dziecko, które nie było jeszcze u Pierwszej Komunii Św.

JB

Dajecie wiarę w gwałt na dziecku które u komunii nie było i to przez
księdza? Pomyślcie chwilę na tym.

Data: 2019-05-18 05:24:20
Autor: Jacek Bialy
Przez osiem lat rządów Tuska/PO tylu księży pedofilii nałapali ale Kaczyński/PiS ich wypuścił!
 -- Dajecie wiarę w gwałt na dziecku które u komunii nie było i to przez
księdza?
-- -- -

Ależ było w końcu! (a i na zdjęciu wyglądało jak panna młoda)

Data: 2019-05-17 21:41:43
Autor: A. Filip
[...]

Osiem lat nie wystarczyło PO na zrobienie lepszego rejestru?
Czy marne dwanaście lat wystarczy?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!