Przez podłe TVNowskie hieny wspaniały policyjny nadinspektor trafił do szpitala w USA i nie wróci do Polski!

Data: 2017-05-23 15:43:33
Autor: A. Filip
Przez podłe TVNowskie hieny wspaniały policyjny nadinspektor trafił do szpitala w USA i nie wróci do Polski!
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/jan-lach-nadzorowal-wroclawska-policje-trafil-do-szpitala-w-usa,742360.html
Wiceszef policji trafił do szpitala w USA. To on nadzorował wrocławskie komendy
23 maja 2017, 14:00
Nadinspektor Jan Lach, zastępca komendanta głównego policji, trafił do
szpitala w trakcie podróży służbowej do USA - dowiedział się
tvn24.pl. To najwyższy funkcjonariusz, który nadzorował działalność
wrocławskiej policji w czasie, gdy 15 maja 2016 roku w jednym z
komisariatów we Wrocławiu zmarł 25-letni Igor Stachowiak. [...]

Karuzela stanowisk ruszyła po wygranych przez Prawo i Sprawiedliwość
wyborach. [...] Ale już przykładem błyskawicznego awansu, o kilka
służbowych szczebli, jest wiceszef policji nadinspektor Jan
Lach. Objął to stanowisko, choć wcześniej mógł się pochwalić jedynie
doświadczeniem zdobytym na stanowisku wiceszefa komendy wojewódzkiej
policji w Opolu - najmniejszej w całym kraju. [...]

<cynizm> Powrót *teraz* do Polski byłby bardzo stresujący. </cynizm>

--
A. Filip

Data: 2017-05-24 11:12:56
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+b5fzh9eihf-h5n2@buntownik.pl...
[...]

Co ty pierdzielisz? To co, TVN winny, że koleś dostał sraczki? Gdfzie był M.Błaszczak i J.Zieliński? Wsadzili łeb w piach i udawali, że sprawy nie ma? A teraz co? Winny TVN, Tusk i PO? Dlaczego to ten wspaniały koleś zostaje w USA? Pomyślałes? Ano bo wie więcej niż mówi i boi się, że po powrocie sitwa Pis-owska może mu zrobić Q-Q.

CL

Data: 2017-05-24 09:09:15
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Ciemny Lud napisał:

[...]

Ale za pisu dało się kryć ledwie rok, a za peło/sld  sprawa I.Cygan
aż 18 lat. Czyli peło jak nie patrzeć jest sprytniejsze, maskują
skuteczniej.

Data: 2017-05-24 18:14:24
Autor: A. Filip
"V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> pisze:
[...]

Opuścili się od czasów krycia więzienia-katowni CIA/USA w Starych Kiejkutach?

--
A. Filip

Data: 2017-05-24 20:42:59
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+2i2jz8eihf-h5o3@buntownik.pl...
[...]

Kiejkuty to czasy Kwaśniewskiego i PiS-SO-LPR. Tam pogrzeb ;-))

CL

Data: 2017-05-25 05:48:05
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]
> skuteczniej.

Opuścili się od czasów krycia więzienia-katowni CIA/USA w Starych Kiejkutach?

Tam sprawa była grubsza, obstawiam że i jednym i drugim było na rękę krycie,
ale szczątkowa opozycja wobec pis/peło niejaki Lepper, jednak co nieco przemycił ludowi.

Data: 2017-05-24 20:41:55
Autor: Ciemny Lud
Czopek "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:27a34a71-b1f2-4243-badd-37feee259d5egooglegroups.com...
[...]

Ten cholerny TVN!!! ;-)))

a za peło/sld  sprawa I.Cygan aż 18 lat.

PO rządziło przez 8 więc gdzie ci wcięło resztę?
2 lata PiS. Premier i prezydent przez 5 lat. Nie dali rady? ;-))))

Czyli peło jak nie patrzeć jest sprytniejsze, maskują skuteczniej.

Sam do tego doszedłeś?

CL

Data: 2017-05-24 22:11:13
Autor: prezydent San Escobar
"V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał(-a):

Ale za pisu dało się kryć ledwie rok, a za peło/sld  sprawa I.Cygan
aż 18 lat. Czyli peło jak nie patrzeć jest sprytniejsze, maskują
skuteczniej.

A pisu nie było w tym czasie u władzy. Szach-mat :DDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-24 12:10:45
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

[...]

Każdy kto śledzi tę sprawę mniej więcej wie o co chodzi.

Sprawa trafiła do prokuratury, tam Ziobro starannie (jako rządowy idiota) ją
próbował zamaskować i przetrzymywać tak długo jak się da i na końcu umorzyć.
Bo gdy wyjdzie na jaw to zaszkodzi rządowi.

Akurat wierzę Szymczykowi, że on o niczym nie wiedział - to osoba spoza
pisuarowego złodziejskiego układziku.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-24 20:33:50
Autor: kors4r
W dniu 24.05.2017 o 12:10, prezydent San Escobar pisze:

Sprawa trafiła do prokuratury, tam Ziobro starannie (jako rządowy idiota) ją
próbował zamaskować i przetrzymywać tak długo jak się da i na końcu umorzyć.
Bo gdy wyjdzie na jaw to zaszkodzi rządowi.

Czy Ziobro wiedział? To, że prokuratura prowadzi jakieś postępowanie nie znaczy od razu, że Ziobro wydawał polecenia. Wydaje mi się, że parasol był i to wysoko, ale czy Ziobro maczał w tym palce to już wątpię.

Niemniej - i tak Ziobro i Błaszczak ponoszą odpowiedzialność za to, że ta sprawa tak była załatwiana. Nawet jeśli nie angażowali się osobiście i nie wydawali poleceń, to za brak prawidłowego nadzoru powinni podać się do dymisji.

Moim zdaniem powinni od razu zająć się sprawą, nagłośnić, że nadzorują, że to wina rządów PO i Tuska :) Wtedy może by to im uszło płazem, bo jakoś tam by się wpisywało w uprawianą propagandę. Ale teraz? Ośmieszyliby się takim tłumaczeniem. Powinni odejść, albo zostać wywaleni.

Akurat wierzę Szymczykowi, że on o niczym nie wiedział - to osoba spoza
pisuarowego złodziejskiego układziku.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-24 20:44:15
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "kors4r" <kors4r@gmail.com> napisał w wiadomości news:og4jme$4k9$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Żaden liść się nie poruszy bez wiedzy właściciela kota. Rybka śmierdzi od kociej główki.

CL

Data: 2017-05-24 21:41:31
Autor: kors4r
W dniu 24.05.2017 o 20:44, Ciemny Lud pisze:

Żaden liść się nie poruszy bez wiedzy właściciela kota. Rybka śmierdzi od kociej główki.

CL
Nie, no myślę, że to przesada. O każdej sprawie nie wiedzą.

Akurat o tej powinni, bo była medialna. No to im nie mogło umknąć, tu nie ma żadnego wytłumaczenia. Wiedzieli, albo przynajmniej możemy oczekiwać, że powinni o tej sprawie wiedzieć.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-24 22:11:22
Autor: A. Filip
kors4r <kors4r@gmail.com> pisze:
[...]

Jestem pewny że tempo odwołania min. Klicha (PO) po Smoleńsku-2010
będzie dla nich niedościgłą inspiracją.

Data: 2017-05-24 22:35:15
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]
> zostać wywaleni.

Jestem pewny że tempo odwołania min. Klicha (PO) po Smoleńsku-2010

A tempo rezygnacji Ćwiąkalskiego po samobójstwie więźnia?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-24 23:20:59
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
> [...]

będzie dla nich niedościgłą inspiracją.

A tempo rezygnacji Ćwiąkalskiego po samobójstwie więźnia?

To jaka wychodzi *średnia* ?

Min. Klich (PO) "z bohaterskim poświęceniem" trwał na stanowisku na
którym mógł być podejrzewany o "maskowanie" *własnej* winy od 2010-04-10
do 2011-07-28 (złożenie rezygnacji) [1] - 16 miesięcy zatwardziałej stołkozy.
Min. Ćwiąkalski (bezpartyjny) podał się do dymisji 2009-01-20 *dzień po*
samobójstwie/"samobójstwie" [2] - to jest naprawdę _wzorcowe_ tempo
dla nie wykręcania się od (politycznej) odpowiedzialności szefa.
Po nieco ponad roku min. Klich (PO) zerwał tą starą podłą tradycją
bezpartyjnego min. Ćwiąkalskiego i ustanowił nową wspaniałą
*tradycje dla członków PO*.

Obaj ministrowie "zamieszani" w sprawę Stachowiaka są partyjni:
min. Błaszczak (PiS),  min. Ziobro (PiS+).  *Jak dla mnie* zegar dymisji
im tyka odkąd gówno walnęło publicznie w wentylator (od emisji filmiku w TVN).
Albo wylecą bezzwłocznie (do 14 dni) albo jak się sprawy nie uda
przyklepać to  będą dołować PiS tak jak min. Klich (PO) twardo trzymany
na stanowisku przez premiera Tuska (PO) *w końcu* zdołował PO.
PO Smoleńsk udało się przyklepać w sporawej części ale nie wystarczająco.

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Klich
[2] https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_%C4%86wi%C4%85kalski
Znalazł się wśród sygnatariuszy Ruchu na rzecz Demokracji, a także
wszedł w skład komitetu honorowego Platformy Obywatelskiej w
przedterminowych wyborach parlamentarnych.
*Nie należy do partii politycznej*.

--
A. Filip

Data: 2017-05-25 10:13:21
Autor: prezydent San Escobar
[...]

Jak pamiętam tamte czasy, to wyraźnie było powiedziane, że Klich przestanie być
ministrem po zakończeniu badania przyczyn katastrofy.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-25 12:28:13
Autor: A. Filip
[...]

Czyli to dlatego już po kwartale nie było wiadomo *oficjalnie* że to
tylko i wyłącznie wypadek?  Dziękuje za wyjaśnienie! ;-)

Min. Klich (PO) ponosi co najmniej "(polityczną) odpowiedzialność szefa"
za Smoleńsk-2010 *w każdym scenariusz zdarzeń* - samolot i piloci byli z
jego ministerstwa.  To że trwał 16 miesięcy na stanowisku na którym mógł
być podejrzewany o tuszowanie *własnej* winy to aż takie bezwstydne
KUREWSTWO którego ja PO i premierowi Tuskowi *nigdy* nie wybaczę.

--
A. Filip

Data: 2017-05-25 14:23:59
Autor: prezydent San Escobar
[...]

Pomylił ci się Pisuar z PO, a Klich z Ziobro :P

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-24 17:24:01
Autor: Lepudruk

Użytkownik "Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości news:og3j0l$atf$6news.mixmin.net...
[...]

Co może zrobić widzieliśmy w reportarzu o śmierci młodego człowowieka we Wrocławiu więc policjant skorzystał z okazji i prysnął by nie mieć nic wpólnego z tą  bandą!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-24 20:28:12
Autor: kors4r
W dniu 24.05.2017 o 11:12, Ciemny Lud pisze:

koleś zostaje w USA? Pomyślałes? Ano bo wie więcej niż mówi i boi się, że po powrocie sitwa Pis-owska może mu zrobić Q-Q.

CL

Na bank mu zrobią, pokazowo, żeby wyjść z twarzą z tej sytuacji muszą.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-24 17:22:16
Autor: Lepudruk
[...]

I co, poprosił już o azyl?

--
Lepudruk
:

Przez podłe TVNowskie hieny wspaniały policyjny nadinspektor trafił do szpitala w USA i nie wróci do Polski!