Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludz ie?

Data: 2010-05-01 15:59:06
Autor: boukun
Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludz ie?
Wczoraj kolega powiedział mi na ulicy, że prezydent Kaczyński dzownil do żałobników w Katyniu i mówił, że się spóźni, bo musi się przed wylotem u swojego spowiednika wyspowiadać. Słyszał ktoś też tą informację?

boukun

Data: 2010-05-01 11:48:52
Autor: zbig
On 1 Maj, 18:08, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hrhc66$vh7$1mx1.internetia.pl...

> Wczoraj kolega powiedział mi na ulicy, że prezydent Kaczyński dzownil do
> żałobników w Katyniu i mówił, że się spóźni, bo musi się przed wylotem u
> swojego spowiednika wyspowiadać. Słyszał ktoś też tą informację?

Byłaś w maglu, ciotuniu? I co ci jeszcze ten kolega powiedział?
Poujadaj po pedalsku...

To było gdzieś podane oficjalnie.

Data: 2010-05-01 11:58:32
Autor: Antenka
Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludzie?
To było gdzieś podane oficjalnie.<

Bzdura!

Tak, tylko, że to nie było przed wyjazdem do Katynia ciulu, ale kiedyś
dawno temu w przeszlości.

Boże daj mi cierpliwość w czytaniu tych głupot!

Antenka

Data: 2010-05-01 14:35:00
Autor: zbig
On 1 Maj, 20:58, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

dawno temu w przeszlości.

Boże daj mi cierpliwość w czytaniu tych głupot!

Miarkuj się kretynko. Wiem co piszę.

Data: 2010-05-01 21:35:25
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

AMTENKO, a podzienkowałaś jus twojemu PONU, za sceńście, jakim łobdazył załogem i pasożeruw żondowego samolotu TU154 leconcego na urocystości do Katynia...?

Data: 2010-05-01 16:38:25
Autor: Polok_prawdziwy
boukun wrote:

Wczoraj kolega powiedział mi na ulicy, że prezydent Kaczyński dzownil do
żałobników w Katyniu i mówił, że się spóźni, bo musi się przed wylotem u
swojego spowiednika wyspowiadać. Słyszał ktoś też tą informację?

Ato takim łokrutnym GZESNIKIEM był...?

Data: 2010-05-01 18:14:50
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrhjli$aeo$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrhc66$vh7$1mx1.internetia.pl...

[...]

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila I NA WIDOK MOJEGO FIUTA
PIERWSZY GŁOWĘ PODNOSI.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-05-01 23:36:56
Autor: boukun

Użytkownik "Old Speckled Hen" <old@speckled.hen> napisał w wiadomości news:hri6lj$4df$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hrhk4l$d16$1mx1.internetia.pl...

[...]

tak trzymac boukun, Piotr cie wytresowal. na jego zawolanie ujadasz po pedalsku. nastepny stopien bedzie - oszczedz zone i zabierz sie do roboty lysy ch..u. ale tresura zabiera troche czasu... badzmy dobrej mysli..
osh

Taki sam głupek bezsilny jesteś jak pedalisko głupi Piotruś... i tak samo uzależniony i wytresowany przeze mnie...
Też zbierasz wszystkie moje fotki i niusy z językiem na brodzie psycholu?

boukun

Data: 2010-05-01 20:22:11
Autor: mkarwan
[...]

Czemu robisz siebie idiotę?

Data: 2010-05-01 20:26:46
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrhrgk$peg$1news.onet.pl...

[...]

Dlaczego pierdolisz bez sensu?

boukun

Data: 2010-05-01 22:07:50
Autor: mkarwan

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrhrs2$moh$1mx1.internetia.pl...
[...]

Sam to robisz.
Leciało z nim kilku duchownych, gdyby chciał się wyspowiadać, zrobiłby to w samolocie.

Data: 2010-05-01 22:28:37
Autor: Polok_prawdziwy

[...]

To wtakimrazie musiały te FRATRY łokrutnie nagzesyć, zeim WSECHMOGONCY takom KAREM DOCESNOM usykowoł...!

Data: 2010-05-01 23:25:29
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hri1mo$bil$1news.onet.pl...

[...]

Kurwa matole, gdzieś ty się uczył logiki? Od kiedy to samolot pełen furiatów jest konfesjonałem?

boukun

Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludz ie?