Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludzie?

Data: 2010-05-01 18:14:50
Autor: boukun
Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludzie?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrhjli$aeo$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrhc66$vh7$1mx1.internetia.pl...

Wczoraj kolega powiedział mi na ulicy, że prezydent Kaczyński dzownil do żałobników w Katyniu i mówił, że się spóźni, bo musi się przed wylotem u swojego spowiednika wyspowiadać. Słyszał ktoś też tą informację?

Byłaś w maglu, ciotuniu? I co ci jeszcze ten kolega powiedział?
Poujadaj po pedalsku...

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila I NA WIDOK MOJEGO FIUTA
PIERWSZY GŁOWĘ PODNOSI.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-05-01 23:36:56
Autor: boukun

Użytkownik "Old Speckled Hen" <old@speckled.hen> napisał w wiadomości news:hri6lj$4df$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hrhk4l$d16$1mx1.internetia.pl...

[...]

tak trzymac boukun, Piotr cie wytresowal. na jego zawolanie ujadasz po pedalsku. nastepny stopien bedzie - oszczedz zone i zabierz sie do roboty lysy ch..u. ale tresura zabiera troche czasu... badzmy dobrej mysli..
osh

Taki sam głupek bezsilny jesteś jak pedalisko głupi Piotruś... i tak samo uzależniony i wytresowany przeze mnie...
Też zbierasz wszystkie moje fotki i niusy z językiem na brodzie psycholu?

boukun

Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludzie?