Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludzie?

Data: 2010-05-01 20:22:11
Autor: mkarwan
Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludzie?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrhc66$vh7$1mx1.internetia.pl...
Wczoraj kolega powiedział mi na ulicy, że prezydent Kaczyński dzownil do żałobników w Katyniu i mówił, że się spóźni, bo musi się przed wylotem u swojego spowiednika wyspowiadać. Słyszał ktoś też tą informację?

Czemu robisz siebie idiotę?

Data: 2010-05-01 20:26:46
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrhrgk$peg$1news.onet.pl...

[...]

Dlaczego pierdolisz bez sensu?

boukun

Data: 2010-05-01 22:07:50
Autor: mkarwan

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrhrs2$moh$1mx1.internetia.pl...
[...]

Sam to robisz.
Leciało z nim kilku duchownych, gdyby chciał się wyspowiadać, zrobiłby to w samolocie.

Data: 2010-05-01 22:28:37
Autor: Polok_prawdziwy

[...]

To wtakimrazie musiały te FRATRY łokrutnie nagzesyć, zeim WSECHMOGONCY takom KAREM DOCESNOM usykowoł...!

Data: 2010-05-01 23:25:29
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hri1mo$bil$1news.onet.pl...

[...]

Kurwa matole, gdzieś ty się uczył logiki? Od kiedy to samolot pełen furiatów jest konfesjonałem?

boukun

Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludzie?