Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludzie?

Data: 2010-05-01 11:48:52
Autor: zbig
On 1 Maj, 18:08, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hrhc66$vh7$1mx1.internetia.pl...

> Wczoraj kolega powiedział mi na ulicy, że prezydent Kaczyński dzownil do
> żałobników w Katyniu i mówił, że się spóźni, bo musi się przed wylotem u
> swojego spowiednika wyspowiadać. Słyszał ktoś też tą informację?

Byłaś w maglu, ciotuniu? I co ci jeszcze ten kolega powiedział?
Poujadaj po pedalsku...

To było gdzieś podane oficjalnie.

Data: 2010-05-01 11:58:32
Autor: Antenka
Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludzie?
To było gdzieś podane oficjalnie.<

Bzdura!

Tak, tylko, że to nie było przed wyjazdem do Katynia ciulu, ale kiedyś
dawno temu w przeszlości.

Boże daj mi cierpliwość w czytaniu tych głupot!

Antenka

Data: 2010-05-01 14:35:00
Autor: zbig
On 1 Maj, 20:58, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

dawno temu w przeszlości.

Boże daj mi cierpliwość w czytaniu tych głupot!

Miarkuj się kretynko. Wiem co piszę.

Data: 2010-05-01 21:35:25
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

AMTENKO, a podzienkowałaś jus twojemu PONU, za sceńście, jakim łobdazył załogem i pasożeruw żondowego samolotu TU154 leconcego na urocystości do Katynia...?

Przez spowiedź prezydenta zginęli wartościowi ludzie?