Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagad ać :(

Data: 2010-02-17 09:56:23
Autor: Nakiel
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagad ać :(
Witam.
Pomyślałem wczoraj z racji ocieplenia ;) żeby pojeździć na moim KTM.
Za żadne skarby nie chciał zapalić.
Wymieniłem mu świece, akumulator i nic....
Pomóżcie co to?
Może do lekarza trzeba!

Pozdrawiam
Nakiel
KTM 450 EXC-R 2008

Data: 2010-02-17 18:57:59
Autor: Arni
W dniu 2010-02-17 18:56, Nakiel pisze:
[...]

a paliwo dostaje?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-02-17 10:18:50
Autor: Nakiel
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce z agadać :(

a paliwo dostaje?

dostaje, ponieważ świeca mokra po kręceniu....

Nakiel
KTM 450 EXC-R

Data: 2010-02-17 19:32:46
Autor: KJ Siła Słów
Nakiel pisze:
[...]

Wg mnie tak świeży rocznik moto powinien nie mieć problemów z zapalaniem nawet po kilku miesiącach postoju.

Benzynę mu wymień. Nie pomoże to wg mnie czyszczenie gaźnika.

A masz tam rozrusznik czy na kopa ?

KJ

Data: 2010-02-17 10:36:04
Autor: Nakiel
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce z agadać :(

A masz tam rozrusznik czy na kopa ?

Jest rozrusznik. Benzynka do pełna była przed zimą zalana więc chyba
nie straciła wszystkich oktan.
Przed zimą palił bez problemu.

Nakiel

Data: 2010-02-17 19:43:27
Autor: Michał Demczuk
Nakiel wrote:
[...]

Spusc paliwo z gaznika (w FCRach srubka hex3 zwykle po lewej stronie na samym dole gaznika) na zakreconym kraniku, a jak sie skonczy robic wielka plama z wezyka przy wachaczu, odkrec kranik i niech sie zaleje swierzym ze zbiornika. I raczej kop nie guzikuj, KTMy to jakos lubia :)

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2010-02-17 11:57:42
Autor: Nakiel
Michał Demczuk wrote:

[...]

Doczytałem o tym w instrukcji obsług i od razu poleciałem tak zrobić.
Zaczął chociaż dawać oznaki życia w postaci strzałów w wydech raz na
jakiś czas.
To już lepiej.
Chyba muszę mu całą zupę wymienić. Stara mu nie smakuje.

Nakiel

Data: 2010-02-17 19:48:29
Autor: Sir Piernik
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Michał Demczuk pisze:
....>8
> Spusc paliwo z gaznika....

Dodatkowo wytarl bym przewod wysokiego napiecia i ew. natarl go silikonem lub w ostatecznosci pasta do butow :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-02-17 20:35:19
Autor: Tytus
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Siemka

***Michał Demczuk pisze:
 Spusc paliwo z gaznika....

 ***"Sir Piernik"
 Dodatkowo wytarl bym przewod wysokiego napiecia i ew. natarl go
silikonem lub w ostatecznosci pasta do butow :)

Tego KTM'a to hary poter zbudowal, ze trzeba takie czary mary uskuteczniac???
a moze zapomnieli do niego czarodziejskiej rozdzki dolozyc???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-18 23:24:36
Autor: de Fresz
On 2010-02-17 20:35:19 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> said:

Siemka

***Michał Demczuk pisze:
 Spusc paliwo z gaznika....

 ***"Sir Piernik"
[...]

Przecież wszyscy wiedzą, że KTM to badziew nie do jeżdzenia, tylko patrzenia. Nie to co Honda czy inna Yamaha - porządne Dżapsy by do swoich motocykli nie włożyły tak badziewiastego gaźnika... Osz w mordę, wsadzają... Aaaa, to pewnie durne austryjaki źle zamontowali, o!

de Fresz

Data: 2010-02-19 07:04:57
Autor: Tytus
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Siemka
***"de Fresz"
porządne Dżapsy by do swoich motocykli nie włożyły tak badziewiastego gaźnika...

W sensie ze to gaznik zapala???
Nie wiem co za gazniki tam sa ale ja nie przypominam sobie problemow
z odpalaniem zadnego z moich japonskich motocykli.
Ba nawet jakis czas temu krazyla opinia,
ze japonia to dzien przed swoja smiercia odpala i pracuje ladnie.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-19 14:04:37
Autor: de Fresz
On 2010-02-19 07:04:57 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> said:

Siemka
***"de Fresz"
porządne Dżapsy by do swoich motocykli nie włożyły tak badziewiastego gaźnika...

W sensie ze to gaznik zapala???

Nie, mały żółty krassnoludek wiaderkiem donosi mieszankę do cylindra.

Nie wiem co za gazniki tam sa ale ja nie przypominam sobie problemow
z odpalaniem zadnego z moich japonskich motocykli.

A ile z tych japonii to były wyczynowe single enduro na FCRach?

Ba nawet jakis czas temu krazyla opinia,
ze japonia to dzien przed swoja smiercia odpala i pracuje ladnie.

Ba, słyszałem że japońce to nawet po wyjęciu silnika potrafią odpalić i można się przejechać!

de Fresz

Data: 2010-02-19 14:38:56
Autor: Jarecki [KenLee]
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Użytkownik "Tytus"  napisał

Nie wiem co za gazniki tam sa ale ja nie przypominam sobie problemow
z odpalaniem zadnego z moich japonskich motocykli.

*** Bo nie kopales nigdy zalanego WR 426. To Yamaha taka. I to z tego samego "podworka". XL 600 R na zimno tez bywa zabawna.

Ba nawet jakis czas temu krazyla opinia,
ze japonia to dzien przed swoja smiercia odpala i pracuje ladnie.

*** To prawda. Np VF 750- tylko ze smierc przychodzi do niej czesto. Ale wystarczy worek dzwigienek zaworowych i mamy modelowa rezurekcje. Do nastepnego zgonu.
BTW oba nasze EXC- moj osmioletni czterosow i piecioletni dwusow zony odpalily po trzech miesiacach stania w blaszaku od trzeciego kopa przy minus pieciu. Dziwne. I nawet brembo jakies nie zapowietrzione... :) Pomaranczowe zrobione w XXI wieku maja kupe roznych wad i dolegliwosci, ale akurat problemy z odpalaniem do nich nie naleza (chociaz w przeszlosci LC4 600 bywaly kaprysne). No chyba ze sie trafi na zly dzien rafinerii i doleja malo paliwa do wody.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2010-02-19 18:23:44
Autor: zbigi
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Sir Piernik pisze:
Michał Demczuk pisze:
...>8
 > Spusc paliwo z gaznika....

Dodatkowo wytarl bym przewod wysokiego napiecia i ew. natarl go silikonem lub w ostatecznosci pasta do butow :)

A ja bym poczarowal wstawiajac sprzeta do kuchni (no bo nie do sypialni gdzie jest za zimno;) ) tak by sie ogrzal do tej temperartury pokojowej.
:)
--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-02-17 20:41:50
Autor: trud
Dnia Wed, 17 Feb 2010 09:56:23 -0800 (PST), Nakiel napisał(a):

Za żadne skarby nie chciał zapalić.
Wymieniłem mu świece, akumulator i nic....

Spróbuj dać mu ciepłą świecę. Zagrzej ją po prostu nad gazem tylko nie za
mocno, bo nie wkręcisz do cylindra.
trud
bj250

Data: 2010-02-18 11:30:06
Autor: Grzegorz Rogala
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Nakiel pisze:

Pomóżcie co to?
Może do lekarza trzeba!
Samostart. o taki http://www.prestone.pl/wp-content/uploads/samostart.jpg

I krecenie z aku samochodowego przez dobre kable.
i dodatkowo zlac stare paliwo.
Musi odburzyc mimo, ze KTM ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-18 13:12:29
Autor: KJ Siła Słów
Grzegorz Rogala pisze:

Samostart. o taki http://www.prestone.pl/wp-content/uploads/samostart.jpg

I krecenie z aku samochodowego przez dobre kable.
i dodatkowo zlac stare paliwo.
Musi odburzyc mimo, ze KTM ;P

Przemoca ? Nowke sztuke ?

Ale mozna tylko uwazac trzeba na rzrusznik.
Bo w KTM to on pewnie jest zaprojektowany na prace 5 razy dziennie po 5 sekund ;-)
Wg mnie nie wiecej niz 30 sekund i 10-15 minut przerwy, zreszta serwisowka powinna cos o tym mowic.

KJ

Data: 2010-02-18 13:18:28
Autor: Grzegorz Rogala
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
KJ Siła Słów pisze:

Przemoca ? Nowke sztuke ?

nie mierz wszystkich swoja miara.

Ale mozna tylko uwazac trzeba na rzrusznik.
Zakladam, ze uzyszkodnik wie jak nie popsuc rozrusznika.

Bo w KTM to on pewnie jest zaprojektowany na prace 5 razy dziennie po 5 sekund ;-)
O ile dziala wogole ;)

Wg mnie nie wiecej niz 30 sekund i 10-15 minut przerwy, zreszta serwisowka powinna cos o tym mowic.
Ma sie nie przegrzac i juz.
A ile, to pewnie rzeczona serwisowka poda. Branie pradu od auta ma tę zalete, ze nie wyciaga z tego malutkiego pizdryka resztek napiecia. Ale Ty to wiesz. ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-18 13:37:20
Autor: KJ Siła Słów
Grzegorz Rogala pisze:

Zakladam, ze uzyszkodnik wie jak nie popsuc rozrusznika.

Chcialem tak detalicznie zeby potem ktos nie pisal na jakim forum ze mu precle motocykl pospuly.
Bo pijar to my juz mamy fatalny, nawet forum onetu ma lepsza opinie.
;-)

> Branie pradu od auta ma tę
> zalete, ze nie wyciaga z tego malutkiego pizdryka resztek napiecia.

No, a one malutkie sa bo performance by spadl jakby mialy te 2 kilo olowi u wiecej. A to wersja "R" jest czyli za performance sie ciezko doplaca. I on ma byc!

KJ

Data: 2010-02-18 14:32:14
Autor: Grzegorz Rogala
KJ Siła Słów pisze:

Chcialem tak detalicznie zeby potem ktos nie pisal na jakim forum ze mu precle motocykl pospuly.
Obawiam sie, że przeceniasz zdolnosci poznawcze wspolczesnych uzyszkodnikow forumów, usenetów itp.

Bo pijar to my juz mamy fatalny, nawet forum onetu ma lepsza opinie.
;-)

Z taka historia?
"Zakon pijarów -- potoczna nazwa Zakonu Kleryków Regularnych Ubogich Matki Bożej Szkół Pobożnych"

No wiesz? w Katolandzie gotowi sa spalic Cie zywcem ;P

No, a one malutkie sa bo performance by spadl jakby mialy te 2 kilo olowi u wiecej. A to wersja "R" jest czyli za performance sie ciezko doplaca. I on ma byc!
Ano jak ma byc performance to wystarczylo wstawic rzeczony aku do domu na zime.

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-21 04:40:17
Autor: Watson
On 18 Lut, 14:32, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
KJ Siła Słów pisze:

> Chcialem tak detalicznie zeby potem ktos nie pisal na jakim forum ze mu
> precle motocykl pospuly.

Obawiam sie, że przeceniasz zdolnosci poznawcze wspolczesnych
uzyszkodnikow forumów, usenetów itp.

Ja zima EXC zawsze odpalałem z kopa.
Nie było aby po 3 kopie nie zapalił.

Wats.

Data: 2010-02-21 16:33:45
Autor: Sir Piernik
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Watson pisze:
....>8
> Ja zima EXC zawsze odpalałem z kopa.
> Nie było aby po 3 kopie nie zapalił.

Gdybym mial Twoje gabaryty to odpalal by mi po pierwszym!! :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-02-21 20:50:35
Autor: Magic
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Sir Piernik pisze:
Watson pisze:
...>8
 > Ja zima EXC zawsze odpalałem z kopa.
 > Nie było aby po 3 kopie nie zapalił.

Gdybym mial Twoje gabaryty to odpalal by mi po pierwszym!! :)

Ale on dla sportu odpalał go bez dekompresatora ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-21 22:36:35
Autor: Karambol
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(

Ale on dla sportu odpalał go bez dekompresatora ...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
to dobrze bo inaczej by nie odpalil..

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2010-02-22 03:56:50
Autor: Watson
On 21 Lut, 22:36, "Karambol" <karambo...@gazeta.pl> wrote:
Ale on dla sportu odpalał go bez dekompresatora ...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
to dobrze bo inaczej by nie odpalil..

To cos to był zbędny gadget :)

Wats.

Data: 2010-02-18 15:41:57
Autor: Karambol

Użytkownik "Nakiel" <andrzej.nakielski@gmail.com> napisał w wiadomości news:711aad7e-6f8f-432b-9dae-698d914eda02a5g2000yqi.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak nie jezdzisz dluzej niz 2 tyg to zawsze przed odpaleniem oproznij gaznik ze starego paliwa.
W gazniku skrapla sie woda, paliwo sie z nim miesza i motocykl nie odpali.

Data: 2010-02-18 10:44:38
Autor: Nakiel
Karambol wrote:
Jak nie jezdzisz dluzej niz 2 tyg to zawsze przed odpaleniem oproznij gaznik
ze starego paliwa.
W gazniku skrapla sie woda, paliwo sie z nim miesza i motocykl nie odpali..

Spuściłem paliwo z całego układu i wymieniłem w zbiorniku całe 8
litrów i po dłuższych kręceniach
oczywiście z przerwami zagadał pełną gębą :))))
Dzięki precle

Nakiel
KTM EXC 450 R
R 1200 GS

Data: 2010-02-18 20:52:08
Autor: Karambol
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
 Spuściłem paliwo z całego układu i wymieniłem w zbiorniku całe 8
litrów i po dłuższych kręceniach

Nie bylo potrzeby wymieniac paliwka z baku, z gaznika wystarczy tylko:) No ale od przybytku glowa nie boli;P