Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(

Data: 2010-02-18 11:30:06
Autor: Grzegorz Rogala
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Nakiel pisze:

Pomóżcie co to?
Może do lekarza trzeba!
Samostart. o taki http://www.prestone.pl/wp-content/uploads/samostart.jpg

I krecenie z aku samochodowego przez dobre kable.
i dodatkowo zlac stare paliwo.
Musi odburzyc mimo, ze KTM ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-18 13:12:29
Autor: KJ Siła Słów
Grzegorz Rogala pisze:

Samostart. o taki http://www.prestone.pl/wp-content/uploads/samostart.jpg

I krecenie z aku samochodowego przez dobre kable.
i dodatkowo zlac stare paliwo.
Musi odburzyc mimo, ze KTM ;P

Przemoca ? Nowke sztuke ?

Ale mozna tylko uwazac trzeba na rzrusznik.
Bo w KTM to on pewnie jest zaprojektowany na prace 5 razy dziennie po 5 sekund ;-)
Wg mnie nie wiecej niz 30 sekund i 10-15 minut przerwy, zreszta serwisowka powinna cos o tym mowic.

KJ

Data: 2010-02-18 13:18:28
Autor: Grzegorz Rogala
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
KJ Siła Słów pisze:

Przemoca ? Nowke sztuke ?

nie mierz wszystkich swoja miara.

Ale mozna tylko uwazac trzeba na rzrusznik.
Zakladam, ze uzyszkodnik wie jak nie popsuc rozrusznika.

Bo w KTM to on pewnie jest zaprojektowany na prace 5 razy dziennie po 5 sekund ;-)
O ile dziala wogole ;)

Wg mnie nie wiecej niz 30 sekund i 10-15 minut przerwy, zreszta serwisowka powinna cos o tym mowic.
Ma sie nie przegrzac i juz.
A ile, to pewnie rzeczona serwisowka poda. Branie pradu od auta ma tę zalete, ze nie wyciaga z tego malutkiego pizdryka resztek napiecia. Ale Ty to wiesz. ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-18 13:37:20
Autor: KJ Siła Słów
Grzegorz Rogala pisze:

Zakladam, ze uzyszkodnik wie jak nie popsuc rozrusznika.

Chcialem tak detalicznie zeby potem ktos nie pisal na jakim forum ze mu precle motocykl pospuly.
Bo pijar to my juz mamy fatalny, nawet forum onetu ma lepsza opinie.
;-)

> Branie pradu od auta ma tę
> zalete, ze nie wyciaga z tego malutkiego pizdryka resztek napiecia.

No, a one malutkie sa bo performance by spadl jakby mialy te 2 kilo olowi u wiecej. A to wersja "R" jest czyli za performance sie ciezko doplaca. I on ma byc!

KJ

Data: 2010-02-18 14:32:14
Autor: Grzegorz Rogala
KJ Siła Słów pisze:

Chcialem tak detalicznie zeby potem ktos nie pisal na jakim forum ze mu precle motocykl pospuly.
Obawiam sie, że przeceniasz zdolnosci poznawcze wspolczesnych uzyszkodnikow forumów, usenetów itp.

Bo pijar to my juz mamy fatalny, nawet forum onetu ma lepsza opinie.
;-)

Z taka historia?
"Zakon pijarów -- potoczna nazwa Zakonu Kleryków Regularnych Ubogich Matki Bożej Szkół Pobożnych"

No wiesz? w Katolandzie gotowi sa spalic Cie zywcem ;P

No, a one malutkie sa bo performance by spadl jakby mialy te 2 kilo olowi u wiecej. A to wersja "R" jest czyli za performance sie ciezko doplaca. I on ma byc!
Ano jak ma byc performance to wystarczylo wstawic rzeczony aku do domu na zime.

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-21 04:40:17
Autor: Watson
On 18 Lut, 14:32, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
KJ Siła Słów pisze:

> Chcialem tak detalicznie zeby potem ktos nie pisal na jakim forum ze mu
> precle motocykl pospuly.

Obawiam sie, że przeceniasz zdolnosci poznawcze wspolczesnych
uzyszkodnikow forumów, usenetów itp.

Ja zima EXC zawsze odpalałem z kopa.
Nie było aby po 3 kopie nie zapalił.

Wats.

Data: 2010-02-21 16:33:45
Autor: Sir Piernik
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Watson pisze:
....>8
> Ja zima EXC zawsze odpalałem z kopa.
> Nie było aby po 3 kopie nie zapalił.

Gdybym mial Twoje gabaryty to odpalal by mi po pierwszym!! :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-02-21 20:50:35
Autor: Magic
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
Sir Piernik pisze:
Watson pisze:
...>8
 > Ja zima EXC zawsze odpalałem z kopa.
 > Nie było aby po 3 kopie nie zapalił.

Gdybym mial Twoje gabaryty to odpalal by mi po pierwszym!! :)

Ale on dla sportu odpalał go bez dekompresatora ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-21 22:36:35
Autor: Karambol
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(

Ale on dla sportu odpalał go bez dekompresatora ...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
to dobrze bo inaczej by nie odpalil..

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2010-02-22 03:56:50
Autor: Watson
On 21 Lut, 22:36, "Karambol" <karambo...@gazeta.pl> wrote:
Ale on dla sportu odpalał go bez dekompresatora ...
to dobrze bo inaczej by nie odpalil..

To cos to był zbędny gadget :)

Wats.

Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(