Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(

Data: 2010-02-18 15:41:57
Autor: Karambol
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(

Użytkownik "Nakiel" <andrzej.nakielski@gmail.com> napisał w wiadomości news:711aad7e-6f8f-432b-9dae-698d914eda02a5g2000yqi.googlegroups.com...
Witam.
Pomyślałem wczoraj z racji ocieplenia ;) żeby pojeździć na moim KTM.
Za żadne skarby nie chciał zapalić.
Wymieniłem mu świece, akumulator i nic....
Pomóżcie co to?
Może do lekarza trzeba!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak nie jezdzisz dluzej niz 2 tyg to zawsze przed odpaleniem oproznij gaznik ze starego paliwa.
W gazniku skrapla sie woda, paliwo sie z nim miesza i motocykl nie odpali.

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2010-02-18 10:44:38
Autor: Nakiel
Karambol wrote:
Jak nie jezdzisz dluzej niz 2 tyg to zawsze przed odpaleniem oproznij gaznik
ze starego paliwa.
W gazniku skrapla sie woda, paliwo sie z nim miesza i motocykl nie odpali..

Spuściłem paliwo z całego układu i wymieniłem w zbiorniku całe 8
litrów i po dłuższych kręceniach
oczywiście z przerwami zagadał pełną gębą :))))
Dzięki precle

Nakiel
KTM EXC 450 R
R 1200 GS

Data: 2010-02-18 20:52:08
Autor: Karambol
Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
 Spuściłem paliwo z całego układu i wymieniłem w zbiorniku całe 8
litrów i po dłuższych kręceniach

Nie bylo potrzeby wymieniac paliwka z baku, z gaznika wystarczy tylko:) No ale od przybytku glowa nie boli;P