Przez was nie wszedłem na Rysy

Data: 2016-01-04 08:10:50
Autor: Zbynek Ltd.
Przez was nie wszedłem na Rysy
Elo

https://www.youtube.com/watch?v=211WAb3pP34
i... no comments. Bo 3 paski zobowiązują...

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-01-05 20:06:23
Autor: Krzysztof Halasa
"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> writes:

https://www.youtube.com/watch?v=211WAb3pP34

Tu może niezgodnie z linią polityczną wspomnę, że może intensywna
edukacja spowodowałaby, że takich osobników byłoby mniej/zero.
Aczkolwiek jak patrzę na tego konkretnego, to chyba jestem pesymistą.

Swoją drogą, mogliby też mu powiedzieć, że ostrze czekana to raczej nie
do siebie (6:46).
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-01-06 01:17:56
Autor: Zbynek Ltd.
Krzysztof Halasa napisał(a) :
[...]

Ja jeszcze bardziej niezgodnie z linią partii powiedziałbym, że lepiej by było, żeby takiego osobnika nie spotkali narciarze, ani nie było zasięgu GSM. Natura by skrzętnie zutylizowała pozostałości.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-01-06 16:20:45
Autor: borsuk
W dniu 2016-01-06 o 01:17, Zbynek Ltd. pisze:
  powiedziałbym, że lepiej
by było, żeby takiego osobnika nie spotkali narciarze, ani nie było
zasięgu GSM. Natura by skrzętnie zutylizowała pozostałości.

Tobie to chyba byłoby gorzej, bo nie mógłbyś demonstrować swojej wyższości ;)

Data: 2016-01-06 22:35:04
Autor: Zbynek Ltd.
borsuk napisał(a) :
[...]

:-)
Nie, nie demonstruje. Dorosły człowiek powinien wykazywać się jakąś odpowiedzialnością. Nagrody Darwina opisują pozostałych.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-01-07 09:44:31
Autor: adam
Przez was nie wszedłem na Rysy
W dniu 2016-01-06 o 01:17, Zbynek Ltd. pisze:

lepiej by było, żeby takiego osobnika nie spotkali narciarze, ani nie było
zasięgu GSM. Natura by skrzętnie zutylizowała pozostałości.

Czyli "spadaj dziadu" w dosłownym znaczeniu tych słów.

Data: 2016-01-07 21:40:26
Autor: Jawi
W dniu 2016-01-07 o 09:44, adam pisze:
Czyli "spadaj dziadu" w dosłownym znaczeniu tych słów.
No tak. Nie dlatego że wchodził zimą w adidasach i dresie, ale stosunek do tych co mu pomogli.
Oni tez sobie tam windą nie wjechali i w określonym celu przecież.
Dziękuję co najmniej się chyba należało?

Data: 2016-01-07 21:37:41
Autor: Jawi
[...]
No bo technologią wyparliśmy naturalną selekcję niestety.
A taki swoje geny przekaże innym i świat staje się głupszy/

Data: 2016-01-07 08:22:23
Autor: bans
W dniu 2016-01-04 o 08:10, Zbynek Ltd. pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=211WAb3pP34
i... no comments. Bo 3 paski zobowiązują...

Odhibernowali cię? :)))

--

bans

Przez was nie wszedłem na Rysy