Przez wojnę z rolnikami PiS może już nie weWdyYcSHIMW8YWRueWNoIHd5Ym9yw7N3Lg=

Data: 2020-10-13 07:20:05
Autor: boukun
Przez wojnę z rolnikami PiS może już nie weWdyYcSHIMW8YWRueWNoIHd5Ym9yw7N3Lg=
Zexon <Zexon@hotmail.com> Wrote in message:r
O tym, czy ktoś jest dobry, decyduje ocena Pana Boga, a nie innych ludzi. Ta ustawa jest oparta na fałszywej aksjologii, fałszywym rozumieniu moralności, również tego, co porządkuje nasze życie i określania dobra i zła. Uważam, że i tak wielokrotnie w Prawie i Sprawiedliwości mówiono, że w sprawach dotyczących sumienia, czyli poczucia dobra i zła, nigdy nie będzie dyscypliny i nakazów. Nie było ich nawet przy o wiele ważniejszych sprawach, takich jak aborcja. Wtedy pozostawiono kwestię decydowania każdemu z posłów. Natomiast przy ustawie o zwierzętach obowiązuje dyscyplina, z którą się co do zasady nie godzę. Niezależnie od wątpliwości moralnych i etycznych - a w tym przypadku aksjologia oparta o religię i tradycję europejską jednoznacznie mówi, że człowiek ma prawo korzystać ze zwierząt do różnych celów, starając się im oczywiście zapewnić jak najlepsze warunki życia. Ze względu na ogromne, negatywne skutki gospodarcze dla polskiego rolnictwa, nie mogę na tę ustawę się zgodzić i jestem całkowicie świadomy konsekwencji, które mnie spotkają.Całość:https://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/201009607-Ardanowski-Trzeba-
byc-wiernym-swoim-pogladom.html

Ty Żydzie, chcesz dobrze jeść kosztem cierpienia zwierząt sadysto.
 Za komuny niedopomyślenia był ubój rytualny, zwierzęta musiały
 być zabijane w sposób humanitarny. --
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Przez wojnę z rolnikami PiS może już nie weWdyYcSHIMW8YWRueWNoIHd5Ym9yw7N3Lg=