Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarzane łgarstwo Kaczyńskiego!

Data: 2009-05-12 07:52:36
Autor: antyanatinae
Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarzane łgarstwo Kaczyńskiego!
Kłamstwo (o stoczniach) żyje wiecznie,

....trzeba je tylko powtarzać. Politycy PiS robią wiele, żeby ta zasada zaczęła obowiązywać w Polsce.

Prezes PiS Jarosław Kaczyński: - Inne kraje mogą wspierać stocznie, wspierać inne dziedziny przemysłu, już nie mówię o bankach, a my nie możemy.

I prezes zapowiedział, że europosłowie jego partii z taką nierównością w traktowaniu nowych i starych państw UE będą walczyć.

Tyle tylko, że takiej nierówności nie ma.

Rzecznik Komisji Europejskiej podkreśla, że od dawna nie wydała ona ani jednego zezwolenia na porównywalną do polskiej pomoc publiczną dla jakiejkolwiek stoczni w Europie. Nie licząc dwóch mikroskopijnych (175 i 840 tys. euro) dla dwóch stoczni niemieckich.

Przypomnijmy, że w Polsce pomoc dla stoczni wyniosła nominalnie 12 mld zł, z czego Komisja część nakazała zwrócić (np. prywatnym wierzycielom). Dziś Komisja godzi się na pomoc tylko dla tych zakładów, które w tarapaty wpadły po 1 lipca 2008r., czyli po wybuchu kryzysu. A to nie jest przypadek polskich stoczni!

W 2008 r. Bruksela uznała, że pomoc dla greckiej stoczni Hellenic Shipyard jest nielegalna, i nakazała jej zwrot. Podobnie było w 2004 r. w przypadku potężnej niegdyś stoczni Iznar w Hiszpanii. Zakłady upadły.

Owszem, w latach 90. Komisja zgodziła się na dużą pomoc publiczną dla stoczni niemieckich. Ale uczciwość nakazywałaby powiedzieć o warunkach.

W zamian za 3 mld euro dwie niemieckie stocznie zostały zamknięte, a produkcja statków zredukowana o 40 proc. Pozostałe zakłady przestawiły się na produkcję nowoczesnych statków.

Pomoc udzielona polskim stoczniom została przejedzona. Za publiczne pieniądze podtrzymywano nierentowne zakłady.

Nie jest też prawdą, jakoby Komisja zezwalała na ratowanie banków, firm motoryzacyjnych i innych gałęzi przemysłu w Europie Zachodniej, a Polsce mówiła "nie". KE nieraz godziła się na gigantyczną pomoc w Polsce: 0,5 mld euro dla kopalń, 50 mln euro dla fabryki Sharpa, 200 mln euro dla zakładów elektronicznych w Kobierzycach...

A 11 lutego br. - dziesiątki milionów euro dla ośmiu lotnisk. Nie jest wreszcie prawdą, że Komisja potrafiła ostro grać tylko wobec Polski. Bruksela zabroniła udzielania pomocy np. British Telecom, prowadzi śledztwo w sprawie ulg podatkowych dla holenderskich koncernów ceramicznych.

Żeby się tego dowiedzieć, wystarczy wejść do rejestru pomocy państwowej w UE na stronach Komisji Europejskiej. Specjalnie dla spin doktorów PiS podaję adres internetowy: http://ec.europa.eu/competition/state_aid/register/

http://wyborcza.pl/1,75968,6596716,Klamstwo__o_stoczniach__zyje_wiecznie_.html

Przemek

--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl

Data: 2009-05-12 09:09:05
Autor: konserwator
antyanatinae wrote:
[...]

ale debilu nie chodzi o pomoc KE dla stoczni tylko pomoc rzadu krajowego dla stoczni
w przypadku Polski o zwrot tej pomocy przyznanej jeszcze przed wstapieniem Polski do UE.
Ile ci placa kapusiu za te klamstwa i mieszanie ludziom w glowach?

rym

Data: 2009-05-12 14:28:15
Autor: antyanatinae
Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarzane łgarstwo Kaczyńskiego!
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

[...]

W ten sposób możesz się zwracac do swojego idola, który kapował na brata, ewentualnie do tego chuja, którego zobaczysz jak będziesz korzystał z lustra.

P.

Data: 2009-05-12 16:01:23
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
antyanatinae wrote:

W ten sposób możesz się zwracac do swojego idola, który kapował na brata,

Ależ ty Przemciu jesteś durny.
GóWno nasrało Ci do łba, że kapował na brata i nawet nie próbujesz tego
GóWna obetrzeć.

W protokołach paligłupowych z przesłuchania Jarka jest, że przesłuchują
Lecha i tak też widnieje w nagłówkach, więc Jarek zwraca im na to uwagę,
że pomylili go z bratem, bo on to Jarek nie Lech. Paligłup na tej podstawie
napisał, że jarek donosił na brata, a za nim to samo powtórzyło GóWno.
Nasrali Ci do łba i Ty też powtarzasz te brednie.
Jesteś żałosny z tym Twoim zacietrzewieniem na Kaczki, że aż mi Cię żal.
--
Pit

Data: 2009-05-12 16:16:23
Autor: antyanatinae
Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarzane łgarstwo Kaczyńskiego!
-Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał

[...]

Wydaje mi się, że bardziej niż ja, na żal zasługują bliźniaki, którzy nawet nie bronią się przed tymi "oskarżeniami".Cóż rozumiem, że trudno bronic się przed prawdą, chocby pozywając posła Palikota, czy Gazetę Wyborczą do sądu. Żałosna ta twoja obrona bliźniaków jesli nawet oni sami doszli do wniosku, że mogą na niej źle wyjśc. Używając Twojej retoryki zapytam: któż taki nasrał Ci do głowy, iż bracia mniejśi to chodząca niewinnośc?

P.
 -

Data: 2009-05-12 20:01:17
Autor: konserwator
antyanatinae wrote:
[...]

GWno pozywac do sadu?
no nie rob jaj z sadu!

rym

Data: 2009-05-13 10:52:19
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
antyanatinae wrote:

[...]

Chyba śnisz. Palikota nie mogą pozwać, bo go chroni peło. Nieraz próbowali
i jaki był efekt? Donaldinio pogroził mu paluszkiem i tyle...
Bez sensu jest robić szum w mediach poświęcając czas temu człowiekowi.

Podobnie ma się sprawa z gazetą. Zresztą sami się ośmieszają dając
sugestywne tytuły artykułom, a w treści tekst, z którego wynika, że jest
całkiem inaczej. W ten sposób kpią sobie w żywe oczy z czytelnika, przy czym
cieszą się, gdy debile uznają tytuł za dogmat nie wnikając w treści.

[...]

Jesteś śmieszny. Nigdy nie powiedziałem, że bracia są aniołkami, ale też
nigdy nie byłem zwolennikiem rozpowszechnianie oszczerstw przeciw nim.

Prezydent jest prezydentem mojego Państwa i chociaż nie głosowałem na niego
w ostatnich wyborach, będę bronił jego czci, bo on reprezentuje Polskę.
Ty sobie pluj na swojego prezia, gdziekolwiek on jest, ale od mojego WARA!

[...]

Kto Cię upoważnił matole, żeby występować w imieniu Komitetu Wyborczego PiS?

Swoja drogą ten tekst jest bardzo chytry. ;)
He, he, he, że też misiaczki się na to zgodziły?
--
Pit

Data: 2009-05-13 12:24:55
Autor: antyanatinae
[...]

Kiedy i kto chciał pozwac posła Palikota, to po pierwsze. Po drugie, w jaki sposób PO broniło Palikota przed rozprawą sądową?

Podobnie ma się sprawa z gazetą.

Podobnie powiadasz, tzn. w jaki sposób PO uniemożliwiało pozwanie GW?

[...]

Jeśli nie rozumiesz treści artykułu to jest twój problem.

[...]

Oszczerstwem jest kłamstwo, podaj konkrety.

[...]

Jeśli godzisz się na działanie prezydenta, które przynosi Polsce szkodę, jesteś debilem, albo masz w tym jakiś cel.

[...]

Jeśli ukończyłeś szkołę podstawową, (skądinąd mam co do tego wątpliwości) powinieneś wiedziec co to jest cudzysłów.

Przemek

Data: 2009-05-13 14:40:51
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
antyanatinae wrote:

[...]

Po warzywniacku.

Podobnie ma się sprawa z gazetą.

Podobnie powiadasz, tzn. w jaki sposób PO uniemożliwiało pozwanie GW?

jw.

[...]

Ja rozumiem, ale Ty najwyraźniej nie, bo stale powtarzasz tytułowe bzdury,
nijak przy tym do treści się nie odnosząc.

Jesteś śmieszny. Nigdy nie powiedziałem, że bracia są aniołkami, ale też
nigdy nie byłem zwolennikiem rozpowszechnianie oszczerstw przeciw nim.

Oszczerstwem jest kłamstwo, podaj konkrety.

Choćby kilka postów wyżej - napisałeś, że Jarek donosił na brata, co jest
tylko palikotowym wymysłem. Podobnież pisanie na forach publicznych, że
Prezydent nigdy nie był internowany tylko siedział i mamusi...

Jeśli godzisz się na działanie prezydenta, które przynosi Polsce szkodę,
jesteś debilem, albo masz w tym jakiś cel.

Nie, nie godzę się, ale przynajmniej go nie wyśmiewam, bo to wiele więcej
szkody przynosi Polsce niż przywary samego Prezydenta. Nikt nie jest
doskonały.

Powiedz natomiast jaki cel ma nazywanie Prezydenta karłem, albo kartoflem?
Jaki cel ma wyśmiewanie go za to, że nie potrafi szybko biegać?
Jaki cel ma naśmiewanie się z niego, bo nie chciał rywalizować na boisku
z super mistrzem polskiej piłki, niejakim Donaldiniem?
Jaki cel ma klakierowanie lewacko-niemieckim gazetom ośmieszającym polskiego
Prezydenta?

Ty to robisz stale, więc jesteś debilem, albo masz w tym jakiś cel.

[...]

Pewnie, że nie. Przecież w GóWnianej nie napisali, że mam. ;)

powinieneś wiedziec co to jest cudzysłów.

To po co to cytujesz baranie warzywny?
--
Pit

Data: 2009-05-13 17:39:33
Autor: antyanatinae

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:guef27$mvq$1news.onet.pl...
antyanatinae wrote:

[...]

No widzisz buraku jak łatwo zapędzic cie w kozi róg. Nie potrafisz podtrzymac swoich zarzutów, bo wyssałeś je z palca. Na tym poziomie dyskutuj sobie z kolegami o zbliżonym poziomie umysłowym. Bujaj się gówniarzu. EOT.

P.

Data: 2009-05-14 01:11:18
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
antyanatinae wrote:

[...]

Żeby pozwać skutecznie posła, to trzeba na to zgody Sejmu, a więc potrzebna
jest zgoda większości klubów parlamentarnych. PiS już kilka razy zwracał
się do największego klubu parlamentarnego w Sejmie, czyli do peło, w
sprawie poczynań błazna. Efektem tego było jedynie pogrożenie mu palcem
i kpina w postaci małego przetasowania stanowisk w komisji sejmowej.
Jakie zatem są szanse na uchylenie błaznowi immunitetu?
Żadne, bo chroni go peło.

Po warzywniacku.

Podobnie ma się sprawa z gazetą.

Podobnie powiadasz, tzn. w jaki sposób PO uniemożliwiało pozwanie GW?

jw.

No widzisz buraku jak łatwo zapędzic cie w kozi róg.

Sam żeś burak, bo nie chodziło mi o ochronę gazety przez peło, tylko
o bezsens robienia szumu w mediach poświęcając jej czas. Oczywiście po
warzywniacku przeciąłeś moją wypowiedź pomijając istotne zdanie w tej
sprawie.

Sensu pozywania gównianej nie ma dlatego, bo nie można pozwać gazety
za to, że warzywniaki nie czytają, albo co gorsza nie rozumieją treści,
a tytuły artykułów przyjmują za prawdę objawioną.

Nie potrafisz podtrzymac swoich zarzutów, bo wyssałeś je z palca.

To nie były zarzuty, tylko przedstawienie realiów. Zarzuty, notabene wyssane
z palca, przedstawiłeś Ty, oskarżając Jarka o zdradę brata, a teraz
odwracasz kota ogonem i sprowadzasz dyskusję w zupełnie innym kierunku.

Odpowiedz lepiej na moje pytania, które zadałem wcześniej, a teraz powtórzę
poniżej w bardziej zwiezłej postaci.

Jaki jest cel notorycznych prób ośmieszania przez Ciebie Polskiego
Prezydenta, wypisywania bzdur na jego temat i jego brata oraz powtarzanie
oszczerstw za tytułami z GóWnianej w kontekście treści pod nimi, z których
wynika zupełnie coś innego?

Na tym poziomie dyskutuj sobie z kolegami o zbliżonym poziomie umysłowym. Bujaj się
gówniarzu. EOT.

Gówniarzu? ROTFL
Idź już lepiej pastować Przemciu, bo to Ci najlepiej wychodzi. ;)
--
Pit

Data: 2009-05-14 09:24:36
Autor: Vic
Pit Kowalski albo Nowak wrote:
Jaki jest cel notorycznych prób ośmieszania przez Ciebie Polskiego
Prezydenta,

Przymiotniki w jezyku polskim pisane sa z malej litery, nawet gdy dotycza prezydenta.
Ja rozumiem, ze chciales podkreslic swoje oddanie dla PiS i jego prezydenta oraz prezesa, ale te duze litery glupio wygladaja w tym kontekscie.

A, jeszcze jedno, prezydent w republice to tylko zwykly obywatel wybrany przez innych zwyklych obywateli w konkursie popularnosci, zwanym wyborami prezydenckimi. Oddawanie mu czci naleznej monarsze jest nie na miejscu, a nawet stoi w sprzecznosci z idea republiki.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-14 15:47:45
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Vic wrote:

[...]

Nie, nie jestem oddany Prezydentowi. Ba nawet nie głosowałem nigdy na PiS
i kogokolwiek z tej partii. Zrobiłem zwykłego byka, a co nie można?
Tyle byków wokoło, a Ty się mojego czepiasz. Idź, poszukaj sobie innego.

[...]

Nic nie mam przeciw krytykowaniu Prezydenta, a nawet więcej uważam, że jeśli
jest ono słuszne, to krytykować się powinno. Jednak czym innym jest
krytykowanie, a czym innym jest ośmieszanie. W końcu, choć monarchą nie
jest reprezentuje Polskę i wszystkich Polaków, a ośmieszanie go na zewnątrz
i klakierowanie jakimś lewackim niemaszkom, jest ośmieszaniem Państwa
Polskiego.

Jesteś Polakiem, proszę bardzo śmiej się z Prezydenta, opowiadaj kawały itd,
ale jak widzisz, że drwią i kpią z niego obcy to ich zrugaj, a nie bij im
brawa i nie szczerz do nich zębów w głupawym uśmiechu.

Poza tym nasmiewanie się z kogoś, że jest niskiego wzrostu, czy ma pulchną,
okrągłą twarz jest zachowaniem szczeniackim i świadczy o braku kultury.
Kawsiur to dość często robi.

--
Pit

Data: 2009-05-14 18:05:45
Autor: Vic
[...]

Wielokrotnie spotykalem sie z kpinami z Kaczynskiego w Niemczech, Austrii, Francji, a nawet w Rosji. Zrugalbym ich tylko w jednym przypadku - gdyby kpili z tego ze jest Polakiem. Gdyby kpia z jego braku kompetencji, nieporadnosci, zakompleksienia i manii wielkosci - nie mam zamiaru nikogo rugac, moglbym sie nawet przylaczyc.

Poza tym nasmiewanie się z kogoś, że jest niskiego wzrostu, czy ma pulchną,
okrągłą twarz jest zachowaniem szczeniackim i świadczy o braku kultury.

To tak nasmiewanie sie z nazwisk, np. von Thun und Hohenstein czy Drazek...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-14 21:33:32
Autor: antyanatinae
[...]

Czy naśmiewanie się z kogoś, że jest rudy, ma wyłupiaste oczy, czy nie wymawia litery "r", nie świadczy o braku kultury? Nie zauważyłem, zeby inwektywy pod adresem premiera Tuska ci przeszkadzały. To jest krytyka czy wysmiewanie? Coś wybiórczo traktujesz swoją "kulturę" sądząc, że premiera można ośmieszac, a prezydenta nie. Własnie takie podejście do sprawy udowadnia twoją hipokryzję, a nie jak próbujesz sugerowac - obronę wysokiego urzędnika państwowego. Jesteś po prostu sympatykiem pisu i prezydenta, co z obiektywizmem ma tyle wspólnego co Kaczyńscy z prawdomównością.

Przemek

Data: 2009-05-14 23:17:49
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
antyanatinae wrote:

[...]

A zauważyłeś żeby mi nie przeszkadzały?

To jest krytyka czy wysmiewanie? Coś wybiórczo traktujesz swoją "kulturę" sądząc, że premiera
można ośmieszac, a prezydenta nie.

Gdzie tak napisałem?

Własnie takie podejście do sprawy udowadnia twoją hipokryzję, a nie jak próbujesz sugerowac - obronę
wysokiego urzędnika państwowego.

Nie znasz mojego podejścia do tej sprawy, bo jeszcze się o niej nie
wypowiadałem. Ogólnie nie lubię jak się wyśmiewają z takich rzeczy,
bo tak mnie wychowali moi rodzice.

Prezydenta bronię, bo on jest najważniejszy w państwie i wybrał go w
demokratycznych wyborach naród. Bronię go bo zbyt dużo jest nań ataków.

Jesteś po prostu sympatykiem pisu i prezydenta, co z obiektywizmem ma tyle wspólnego co Kaczyńscy z
prawdomównością.

Może trochę, ale nie na zabój. No ale cóż, jak się nie ma co się lubi...

Z Donkiem jest inaczej. Bronic go nie ma przed czym, bo o nazywanie kogoś,
kto ma rude włosy ryżym to nie drwina, tylko stwierdzenie faktu, podobnie
jak nazywanie blondyna blondynem, a siwego siwym. To też zupełnie coś
innego niż nazywanie człowieka o niskim wzroście karłem czy kurduplem.

Co do rerania, to jest to określenie naukowe, określające wadę wymowy
polegającą na złej wymowie spółgłoski "r". Inne określenie tej wady,
to rotacyzm, ale pomyśl jak by to brzmiało "rudy z rotacyzmem", "rudy
rotacyzmak", albo "ryżawy rotacyzmujący...? Toż to przecież kojarzy się
z kosiarka rotacyjną. No język można sobie połamać, jak nic. ;)

Poza tym on sam często kpi z Prezydenta i go ironizuje. Te jego docinki
typu: "Przez kilka godzin musiałem znosić towarzystwo kogoś takiego", albo
ironiczne wyzwanie: "Spotkajmy się na boisku jak równy z równym" i chytre
podśmiechywania są po prostu żałosne.

--
Pit

Data: 2009-05-15 08:33:06
Autor: Vic
Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarz ane łgarstwo Kaczyńskiego!
Pit Kowalski albo Nowak wrote:
Prezydenta bronię, bo on jest najważniejszy w państwie i wybrał go w
demokratycznych wyborach narĂłd.

27,55% narodu, czyli odrobinke ponad 1/4 narodu...
Inaczej mowiac 3/4 narodu go nie wybralo :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-15 10:49:02
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Vic wrote:

[...]

Idąc Twoim tokiem myślenia możemy stwierdzić, że (wiem, wiem, to nie o Twoim
idolu, ale spróbować można ;)):

na Donka  głosowało 23,44 % narodu, czyli nieco powyżej 1/5.
Inaczej mówiąc prawie 4/5 narodu go nie chciało.

To by nawet wyjaśniało dlaczego całe peło tak nienawidzi Kaczorów. ;)

--
Pit

Data: 2009-05-15 12:30:36
Autor: Vic
[...]

To nie jest moj idol. Za cholere nie ma szans stac sie moim idolem.
Poza tym od idolatrii wole idiolatrie ;)

na Donka  głosowało 23,44 % narodu, czyli nieco powyĹźej 1/5.
Inaczej mówiąc prawie 4/5 narodu go nie chciało.

23,44% blizej do 1/4 (25%) - 1,56% niz do 1/5 (20%) - 3,44%
Mozna wiec powiedziec, ze na Doniego glosowalo troche mniej niz 1/4 narodu, a na Kaczora troche wiecej niz 1/4 narodu. Czyli jeden i drugi zostal zlany przez okolo 3/4 spoleczenstwa :)

To by nawet wyjaśniało dlaczego całe peło tak nienawidzi Kaczorów. ;)

Za te 4,11% spoleczenstwa roznicy w wyniku chyba...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-12 19:59:33
Autor: konserwator
antyanatinae wrote:
[...]

Masz na mysli niesioloskiego?
ups. on kapowal na nazeczona
a ty na kogo kapujesz?
nie pytam o siebie bo to oczywiste....

rym

Data: 2009-05-12 21:27:33
Autor: antyanatinae
Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarzane łgarstwo Kaczyńskiego!
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

Masz na mysli niesioloskiego?
ups. on kapowal na nazeczona

Marszałek Niesiołowski wygrał w sądzie trzy razy w tej sprawie. Kaczyński bał się nawet pozwac posła Palikota. Taka jest różnica między niewinnym nieobawiającym się wnieśc sprawy do sądu, a winnym, który woli gówna nie ruszac, żeby nie zaczęło śmierdziec.

P.

Data: 2009-05-12 20:14:12
Autor: konserwator
antyanatinae wrote:
[...]

i oczywiscie nic do meritum...
ale co ja wymagam od czlowieka o umyslowosci cenzora czy eSBeka....

zal....

rym

Data: 2009-05-12 11:54:11
Autor: CYC
Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarzane łgarstwo Kaczyńskiego!

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości

.................<

Pomoc udzielona polskim stoczniom została przejedzona.

...................<

........a te pieniadze , ktore solidarne spoleczenstwo wplacilo na  ratowanie jednej z nich sprzeniewierzyl niejaki Rydzyk !.

cyc

Data: 2009-05-12 14:32:56
Autor: antyanatinae
Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarzane łgarstwo Kaczyńskiego!
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

.......a te pieniadze , ktore solidarne spoleczenstwo wplacilo na ratowanie jednej z nich sprzeniewierzyl niejaki Rydzyk !.

Hanys twierdzi, że sekciarz te pieniądze spożytkował " na chwałę bożą" ;-)) Okradanie ludzi na chwałę bożą, he, he, he! Dobre!

P.

Data: 2009-05-12 14:51:57
Autor: Vic
PrzeÂżarta pomoc dla stoczni i powtarz ane Âłgarstwo KaczyĂąskiego!
antyanatinae wrote:
Hanys twierdzi, ¿e sekciarz te pieni¹dze spo¿ytkowa³ " na chwa³ê bo¿¹" ;-))

Piotr dokonuje pewnego skrotu myslowego. Chodzi mu o to, ze spozytkowal na chwale bozego stworzenia w osobie ojczulka dyrektora :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-12 20:04:13
Autor: konserwator
Prze?arta pomoc dla stoczni i powtarzane 3garstwo Kaczynskiego!
Vic wrote:
antyanatinae wrote:
Hanys twierdzi, ?e sekciarz te pieni?dze spo?ytkowa3 " na chwa3e
bo??" ;-))

Piotr dokonuje pewnego skrotu myslowego. Chodzi mu o to, ze
spozytkowal na chwale bozego stworzenia w osobie ojczulka dyrektora :)

moze jak masz tyle kompleksow zwiazanych z RM to idz do lekarza prowadzacego albo chociaz do oficera prowadzacego i ci to wyjasnia "ateisto" za 5 groszy?

rym

Data: 2009-05-13 11:54:00
Autor: Vic
konserwator wrote:
moze jak masz tyle kompleksow zwiazanych z RM to idz do lekarza prowadzacego albo chociaz do oficera prowadzacego

Oficerowie prowadzacy, ZOMO, TW i inne ciekawostki to zabawa dla pierdzieli. Tez powinienes odwiedzic lekarza. Geriatre.

i ci to wyjasnia "ateisto" za 5 groszy?

Wyznawcy RM i czciciele Rydzyka to tylko drobniutki promil ogolu wierzacych. Nieutozsamianie sie z ta prawie sekta nie jest rownoznaczne z byciem ateista.
Ten wasz tzw. "ojciec Rydzyk" to tylko zwykly plebejski trybun, ktory powtarza wam to co chcielibyscie uslyszec i uwiarygodnia na wasz uzytek te wszystkie pierdoly, ktore zalegly sie w tych waszych zakompleksionych i wiecznie pokrzywdzonych przez swiat glowkach.
Gdyby urodzil sie w Boliwii czy innym Urugwaju, bylby z pewnoscia czolowym "teologiem wyzwolenia". Teologa celowo dalem w cudzyslow, bo teolog to z Rydzyka jak z koziej dupy traba.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-12 20:02:55
Autor: konserwator
antyanatinae wrote:
[...]

okradanie ludzi (jak to wy macie komuchy we krwi) nie jest na chwale boza (w waszym mniemaniu) tylko na chwale marxa i lenina oraz ich apologetow Pieprzykoskiego i Kałeckiego....

rym

Data: 2009-05-14 01:23:38
Autor: MH
Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarzane łgarstwoKaczyńskiego!

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości

................<

> Pomoc udzielona polskim stoczniom została przejedzona.

>...................<

.......a te pieniadze , ktore solidarne spoleczenstwo wplacilo na  ratowanie jednej z nich sprzeniewierzyl niejaki Rydzyk !.

Hahh , Szanowny Kolego !!  Nie raz , nie dwa o tym pisałem. Etatowy fanatyk
grupowy uzasadniał rację pana R. , twierdząc , że szmal zainwestowany w stocznie
jest udupiony z definicji.. A teraz obwinia o to obecnych u władzy. Niee , nie
żebym chciał bronić obecnych , ale .. toż to trzeba być KRETYNEM , żeby
dochodzić do wniosku , że całe zło wydarzyło się w ciągu ostatnich 2 lat ...

Niee, nie mam zamiaru afirmować obecnych u "władzy" , wręcz przeciwnie.....
Można im wiele zarzucić!! Ale .. , konfrontowanie ich z poczynaniami i GłUPOTĄ
braci jest dla mnie niepojęte.

MH

Data: 2009-05-12 11:57:39
Autor: Alex
Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarzane łgarstwo Kaczyńskiego!

****************Ciach, stek wierutnych bzdur. Wiadomo GW.

Komisja godzi się na pomoc tylko dla tych zakładów, które w tarapaty wpadły po 1 lipca 2008r., czyli po wybuchu kryzysu. A to nie jest przypadek polskich stoczni!

A dlaczego po 1.07.2008 sie godzi, a nie na odwrot?
Kto o tym decyduje, bo ja bym chcial, zeby bylo na odwrot.
Co z doplatami dla rolnikow przed i po 1.07.2008?
Przypominam, ze polscy rolnicy dostaja tylko ulamek tych doplat,
co np. francuscy czy niemieccy, z ktorymi maja konkurowac.

Bzdet goni bzdet w GW, jak mozna sie na to jeszcze powolywac.
Zarowno niemcy jak i francuzi dotuja sobie co im sie podoba i maja to gleboko.
Ciekawe, ze te nie cale 4 mld. euro, ktore niby dostaly stocznie to pestka w porownaniu
z pomoca dla bankow w Niemczech czy Anglii.
Ciekawe tez, ze cala ta UE to jedna wielka doplata do wszystkiego w postaci tak zwanych
programow pomocowych dajacych mozliwosc urzednikom i cwaniakom obdzierania
polskich podatnikow.

Alex

Data: 2009-05-12 20:05:50
Autor: konserwator
Alex wrote:
[...]

no sa ludzie ulomni na umyslach i beda sie powolywac A my Demokraci (czyli republikanie) nawet im na te debilizmy pozwolimy!

rym

Przeżarta pomoc dla stoczni i powtarzane łgarstwo Kaczyńskiego!