Przeziębienie

Data: 2010-06-30 11:44:28
Autor: souti
Przeziębienie
Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na moto w lecie? Lekarz powiedział mi, że to od jazdy na motocyklu..
Zdziwiło mnie to, bo ubieram się odpowiednio, nie pocę się i nie marznę, ale skoro _podobno_ można się przeziębić od wystawienia głowy z okna pociągu, to może i od otwarcia szybki w kasku???

--
souti

Data: 2010-06-30 11:46:13
Autor: AZ
Przeziębienie
On 2010-06-30, souti <abuse@onet.pl> wrote:
[...]

To juz chyba indywidualna sprawa kazdego i jego odpornosci. Mi sie
w zeszlym roku w listopadzie raz tylko zdarzylo ze przewialo mi nery
i ledwo chodzilem o zarzuceniu nogi na moto nie wspominajac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-30 13:46:15
Autor: newrom
Przeziębienie
On Wed, 30 Jun 2010 11:44:28 +0000 (UTC), souti <abuse@onet.pl> wrote:

Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na moto w lecie? Lekarz powiedział mi, że to od jazdy na motocyklu.
Bzdura! Przypomnij sobie, spacerowales, jezdziles na rowerze, albo
pracowales na tzw swierzym powietrzu.
Od tego sie robia choroby.
I jeszcze od mycia okien.

pozdr
newrom kilka dni po L4 od chodzenia
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-06-30 13:51:13
Autor: gildor
Przeziębienie
newrom@spamcom.com pisze:
[...]

a co to za powietrze? to takie sklimom chyba.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-06-30 14:00:34
Autor: duddits
Przeziębienie
W dniu 2010-06-30 13:44, souti pisze:
[...]

Ja się przeziębiam tylko jak przestaję jeździć :) Bo wtedy właśnie
przewaĹĽnie ubieram siÄ™ nieadekwatnie do pogody za oknem.

--
duddits

Data: 2010-06-30 05:48:25
Autor: Thompson FZ1
Przeziębienie
On 30 Cze, 14:00, duddits <dudd...@NOSPAMfz6.pl> wrote:
> [...]

> nie marznę, ale skoro _podobno_ można się przeziębić od wystawienia
> głowy z okna poci±gu, to może i od otwarcia szybki w kasku???

Ja się przeziębiam tylko jak przestaję jeĽdzić :) Bo wtedy wła¶nie
przeważnie ubieram się nieadekwatnie do pogody za oknem.

--
duddits

Ja , jak po jeĽdzie w maju dopadł mnie katar ,to przeleżałem całe
wakacje my¶l±c że jestem przeziębiony ,a to alergia się pojawiła
pierwszy raz i zanim lekarze się połapali to co mi tam nie nadawali za
pożywiena..ho ho.
Może masz alergię i objawy jak przeziębienie ,  tylko bez gor±czki.

Data: 2010-06-30 15:37:52
Autor: Magic
Przeziębienie
souti pisze:
Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na moto w lecie? Lekarz powiedział mi, że to od jazdy na motocyklu.
Zdziwiło mnie to, bo ubieram się odpowiednio

TY się nie ubierasz odpowiednio. Ty się ubierasz jakby¶ w każdej chwili spodziewał się następnego zlodowacenia, co¶ jak ludzki termos.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-06-30 16:21:25
Autor: Grzegorz Rogala
Przeziębienie
souti pisze:
Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na moto w lecie?
Przeziebic to malo powiedziane, na poczatku tego sezonu zalatwilem sobie zatoki szczekowe. Zapalenie, nikomu nie zycze, plukanie, punkcje, ropa krew pot i Ĺ‚zy ;) Zdecydowanie trzeba na "wichor" w kasku uwazac.

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-06-30 22:08:37
Autor: Jacek
Przeziębienie
Jak masz alergię, nawet niewielką, to jadąc łapiesz dużo alergenów i one mogą wywoływać objawy podobne do przeziębienia a obrzmiała śluzówka jest dodatkowo podatna na infekcje.
Jeżeli w okresie, gdy w powietrzu alergenów nie ma (październik - marzec) nie przeziębiasz się, to już masz odpowiedź.
Jacek

Data: 2010-07-01 00:51:48
Autor: Piotr May
Przeziębienie
[...]

przeziebienie? pfff

trzy razy mnie leczono na swinke (ktora mialem w dziecinstwie i podobno sie jej juz wiecej nie ma - ja mialem byc wyjatkiem)  zanim sie okazalo ze moja "swinka" to po prostu powiekszenie sie wezlow chlonnych przez przewianie na motocyklu. Objawy prawie identyczne jak swinka, z tym ze oprocz powiekszenia sie wezlow chlonnych nic wiecej mi sie nie dzialo. Dopiero 4 lekarz doszedl co mi jest. Chusta na szyje pomogla... problem przestal istniec.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-01 14:17:47
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Przeziębienie
Piotr May napisał(a):
ze moja "swinka" to po prostu powiekszenie sie wezlow chlonnych przez

Byles nadymany jak zaba? Wejzze poka fotkie.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-07-01 13:10:15
Autor: Leszek Karlik
Przeziębienie
On Wed, 30 Jun 2010 13:44:28 +0200, souti <abuse@onet.pl> wrote:

Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na
moto w lecie? Lekarz powiedział mi, że to od jazdy na motocyklu.

Ja sobie kiedyś latem przewiałem kark i potem chodziłem jak kaleka przez
kilka dni. :-) Ale przeziębić to nie, nie bardzo. :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-07-02 08:34:18
Autor: Seba
Przeziębienie
Dnia Wed, 30 Jun 2010 11:44:28 +0000 (UTC), souti napisał(a):

Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na moto w lecie?

Ja mam lekko odwrotnie. Odk±d zacz±łem jeĽdzić na moto, to standardowe
akcje przeziębieniowe odeszły w niepamięć. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-07-03 14:22:33
Autor: doktorski
Przeziębienie
On 30 Cze, 13:44, souti <ab...@onet.pl> wrote:
ale skoro _podobno_ można się przeziębić od wystawienia
głowy z okna poci±gu, to może i od otwarcia szybki w kasku???
Prawdziwy motocyklista sie nie przeziebia. Jesli juz, to choruje na
grozace zyciu zapalenie pluc. Ale wtedy i tak nie bierze zwolnienia.
Jest motocyklista. Twardy jest.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-07-03 22:05:58
Autor: trud
Przeziębienie
Dnia Wed, 30 Jun 2010 11:44:28 +0000 (UTC), souti napisał(a):

Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na moto w lecie? Lekarz powiedział mi, że to od jazdy na motocyklu.

Na moto nigdy. W puszce wystarczy że lekko uchylę okno od mojej strony i jestem gotowy.
Znaczy jestem sztywny. Przewiany kark, ucho.

trud
SR500

Przeziębienie