Przeziębienie

Data: 2010-06-30 11:46:13
Autor: AZ
Przeziębienie
On 2010-06-30, souti <abuse@onet.pl> wrote:
Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na moto w lecie? Lekarz powiedział mi, że to od jazdy na motocyklu.
Zdziwiło mnie to, bo ubieram się odpowiednio, nie pocę się i nie marznę, ale skoro _podobno_ można się przeziębić od wystawienia głowy z okna pociągu, to może i od otwarcia szybki w kasku???

To juz chyba indywidualna sprawa kazdego i jego odpornosci. Mi sie
w zeszlym roku w listopadzie raz tylko zdarzylo ze przewialo mi nery
i ledwo chodzilem o zarzuceniu nogi na moto nie wspominajac.

--
Artur
ZZR 1200

Przeziębienie