Przeziębienie

Data: 2010-06-30 14:00:34
Autor: duddits
Przeziębienie
W dniu 2010-06-30 13:44, souti pisze:
Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na moto w lecie? Lekarz powiedział mi, że to od jazdy na motocyklu.
Zdziwiło mnie to, bo ubieram się odpowiednio, nie pocę się i nie marznę, ale skoro _podobno_ można się przeziębić od wystawienia głowy z okna pociągu, to może i od otwarcia szybki w kasku???

Ja się przeziębiam tylko jak przestaję jeździć :) Bo wtedy właśnie
przewaĹĽnie ubieram siÄ™ nieadekwatnie do pogody za oknem.

--
duddits

Data: 2010-06-30 05:48:25
Autor: Thompson FZ1
Przeziębienie
On 30 Cze, 14:00, duddits <dudd...@NOSPAMfz6.pl> wrote:
> [...]

> nie marznę, ale skoro _podobno_ można się przeziębić od wystawienia
> głowy z okna poci±gu, to może i od otwarcia szybki w kasku???

Ja się przeziębiam tylko jak przestaję jeĽdzić :) Bo wtedy wła¶nie
przeważnie ubieram się nieadekwatnie do pogody za oknem.

--
duddits

Ja , jak po jeĽdzie w maju dopadł mnie katar ,to przeleżałem całe
wakacje my¶l±c że jestem przeziębiony ,a to alergia się pojawiła
pierwszy raz i zanim lekarze się połapali to co mi tam nie nadawali za
pożywiena..ho ho.
Może masz alergię i objawy jak przeziębienie ,  tylko bez gor±czki.

Przeziębienie