Przeźroczysta karta PKO BP - wypowiedzenie, zwolnienie, zwrot plasiku

Data: 2020-05-14 02:22:49
Autor: erakod
Przeźroczysta karta PKO BP - wypowiedzenie, zwolnienie, zwrot plasiku
Mam pytanie, a nie mam doświadczenia z PKO BP. Czy ten bank:

1. Zwalnia z opłat np. na rok tak jak robią to inne banki w przypadku chęci zgłoszenia rezygnacji (wypowiedzenia umowy) z KK ? 2. Czy można zrezygnować telefonicznie ?

3. Jeśli trzeba się udać do oddziału to trzeba oddać plastik, czy też można zastrzec i po bólu ?

Jarząbek

Data: 2020-05-17 02:36:10
Autor: MK
Przeźroczysta karta PKO BP - wypowiedzenie, zwolnienie, zwrot plasiku
W ubiegłym roku wyrobiłem sobie ta kartę tylko ze względu na plastik.
1/ zwolnienie łatwo uzyskać, bo limity niskie. Ja limit do zwolnienia osiągnąłem chyba po 2 czy 3 m-cach, wiec nie mam pewności czy zwolnią przy groźbie rezygnacji, ale biorąc pod uwagę to, ze nie podjęto żadnych działań retencyjnych przypuszczam, ze nie.
2/ jak chciałem zastrzec kartę automatycznie miała być wysłana nowa. W aplikacji mobilnej znalazłem opcje zastrzeżenia karty bez wysyłki nowej.
3/ karta zostaną zastrzeżona, ale umowa kredytowa nie została zamknięta. Co więcej nie mogłem wystąpić o nowa kartę bez pojawienia się w oddziale. W końcu poszedłem, wypowiedziałem umowę i po okresie wypowiedzenia mogłem wnioskować o inna.
Jeśli chcesz tylko ze względu na plastik to wg mnie za dużo zachodu z zamykaniem. Łatwo ja uzyskać, ale trudniej się pozbyć.
Ja zamykałem, bo chciałem MC Platinum bez prowizji za przewalutowanie i z ubezpieczeniem turystycznym (zawiera ochronę udziału własnego dla wynajętego samochodu). Chyba jednak nie skorzystam z niej za bardzo w tym roku. Okazali się tez, ze ubezpieczenie ma wyłączenia na wypadek pandemii.
Być może procedury zostały zmienione z uwagi na pandemie. Moje doświadczenia są z 2019 roku.

MK

Przeźroczysta karta PKO BP - wypowiedzenie, zwolnienie, zwrot plasiku