Przeżyć za 31 zł - Dzień 1 - Burger po studencku!

Data: 2012-11-02 10:12:49
Autor: Jusuf
Przeżyć za 31 zł - Dzień 1 - Burger po studencku!
Przyda wam się ta lekcja, jak uda wam się ukończyć 65 lat
http://www.youtube.com/watch?v=drdpqLvYoEI&feature=relmfu -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-02 13:12:41
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-02 10:12, Jusuf pisze:
Przyda wam się ta lekcja, jak uda wam się ukończyć 65 lat

Słyszałem niedawno w TV "celebrytkę"  - "6 tys zł?, pan chyba żartuje - jak można za takie pieniądze przeżyć miesiąc czasu!"...

Data: 2012-11-02 13:15:43
Autor: Neko
Przeżyć za 31 zł - Dzień 1 - Burger po studencku!
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w

Słyszałem niedawno w TV "celebrytkę"  - "6 tys zł?, pan chyba żartuje - jak można za takie pieniądze przeżyć miesiąc czasu!"...

Noooo..., faktycznie jest ciężko. Ponoc torebki Coco Channel "chodzą"
po 6.000 zł. To straszne! Jedna torebka i zęby w ściane przez cały miesiąc !!!

Przeżyć za 31 zł - Dzień 1 - Burger po studencku!