Przeżyła śmierć kliniczną! Widziała PIEKŁO, jest w nim Jan Paweł II, wierni ZAŁAMANI

Data: 2018-01-05 18:13:54
Autor: Opozycja Totalna
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p2nkt2$153d$1gioia.aioe.org...
Przeżyła śmierć kliniczną! Widziała PIEKŁO, jest w nim Jan Paweł II, wierni ZAŁAMANI

Ty koles masz cos z łbem. Po smierci trafisz do komuszego raju i będziesz mógł lizać tyłki Leninowi i Stalinowi.

CL

Data: 2018-01-06 11:03:12
Autor: Lord Donald
W dniu 05.01.2018 o 18:13, Opozycja Totalna pisze:
[...]

Zobacz jak to u was jest. Oj straszne bożyszcze się rozpadło.

https://www.youtube.com/watch?v=DEMM8h0zFPA

Data: 2018-01-06 13:08:23
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki PiS

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p2q6t0$10er$1gioia.aioe.org...
[...]

http://www.newsweek.pl/polska/fundacje-o-- rydzyka-zarabiaja-miliardy,7050,1,1.html

CL

Data: 2018-01-06 17:22:38
Autor: andal
On Sat, 06 Jan 2018 13:08:23 +0100, Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki PiS
wrote:

[...]

tylu cfanikow i zaden nie potrafi tego samego ?

chyba same debile

Data: 2018-01-06 11:03:40
Autor: Lord Donald

https://www.youtube.com/watch?v=IKCPR8HAKDQ

Data: 2018-01-06 11:11:06
Autor: Lord Donald
[...]

Tutaj masz jak wygląda ta wasza religia. Nie ma to nic wspólnego z chrześcijaństwem. Dawno was powinni pogonić z tymi waszymi bałwanami. Angelika przekazała wam gdzie znajduje się wasz raj, u waszego wieszcza z boku.

https://www.youtube.com/watch?v=lYPAirzRgFI

Data: 2018-01-06 13:17:40
Autor: Kanalie - (c) J.Kaczyński PiS
[...]

Chyba wasza. Jesteś przeciez zwolennikiem PiS.

Nie ma to nic wspólnego z chrześcijaństwem.

Chrześcijaństwo to nie tylko katolicy.

Dawno was powinni pogonić z tymi waszymi bałwanami.

Was? Chyba ciebie. Nie mieszaj mnie do tych szamanów rodem z Torunia.

http://www.newsweek.pl/polska/fundacje-o-- rydzyka-zarabiaja-miliardy,7050,1,1.html

Angelika przekazała wam gdzie znajduje się wasz raj, u waszego wieszcza z
boku.

Jesteś idiota wierzącym w brednie jakiejś "ANGEL-iki" (chyba znasz znaczenie
tego słowa) czy płatnym prowokatorem z sitwy Piotrowicza.

Data: 2018-01-06 16:28:57
Autor: Lord Donald
W dniu 06.01.2018 o 13:17, Kanalie - (c) J.Kaczyński PiS pisze:
[...]

Gdzie tu widzisz brednie. Poczytaj sobie Pismo Święta, które do nie dawna było u was zakazane. Tam jest wyraźnie napisane, to co ona ona powiedziała to jedynie znak, że Bóg ma dosyć patrzenia na waszą obłudę i wasze bałwany. I wsadził waszego obłudnego kłamliwego wieszcza klechę patrona oligarchów i pedofilii gdzie jego miejsce, do piekła i się teraz nieźle smaży. Teraz wiecie jak dalej będziecie lizać gipsowy odbyt waszego bożyszcze to pójdziecie w jego ślady.

Data: 2018-01-06 11:14:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 6 stycznia 2018 16:28:59 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

[...]

Ehmmm... Allo allo... Czy aby nie ksiądz pastor Chojecki na łączu?

Data: 2018-01-07 01:00:55
Autor: Lord Donald
W dniu 06.01.2018 o 20:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Rozumiem że dla katolika to coś dziwnego jak ktoś zna Pismo Święte. Jeden z waszych dogmatów zdjęty z resztą kilka lat temu jako nieskuteczny bo ludzie i tak mieli dostęp zabraniał i nakładał ekskomunikę na ludzi czytających Pismo Święte. Zapewne powodem tego zakazu była obłuda kościoła katolickiego, wyświęcanie klech i zbrodniarzy słynących z nietypowych niechrześcijańskich metod nawracania niewiernych temu kościołowi. Kolejne powody zakazu to było bałwochwalstwo przejęte z poprzedniej religii założyciela kościoła katolickiego cesarza Konstantyna, który miał na celu odświeżenia swojej władzy i zagładę chrześcijaństwa, co uzyskał dzięki tej hybrydzie. Tak że w brew ogólnemu przerażeniu waszych pośmiertnie wyświęcanych na nadludzi i bożyszcze obłudnych wieszczy, Pismo Święte będzie czytane i rozumiane. Nie tylko przez ludzi będącymi pastorami, itp... jakiś kościołów nie katolickich, ale wszystkich ludzi którzy interesują się wiarą. A kto przeczyta Pismo Święte, choćby same Ewangelie, które powstały zaledwie 2tys late temu, od razu widzi katolicką obłudę i do tego kościoła nie wróci. Bzdurą są wygadywane brednie waszych klech że zwykły człowiek nie jest w stanie zrozumieć słowa Bożego i to dlatego po przeczytaniu Pisma Świętego opuszcza wasz bałwochwalmy kościół. Jedyna forma jaka dozwolona jest w tym kościele to przetłumaczona przez wasze klechy. Pismo Święte jest pisane dla ludzi, sam Jezus w ewangeliach tłumaczył dlaczego używa przypowieści, dlatego że przynosi słowo Boże wszystkim i wszyscy powinni go zrozumieć. Nie potrzeba tu nawiedzonych księży i pastorów.

Teraz sprawa Angeliki, ona nic nie przyniosła ze sobą nic, tylko dowód że piekło i niebo istnieją. Nie ma co tu kwestionować, dla każdego więżącego jest to nie zaprzeczane. To kto tam się smaży to tylko zależy os osądu Boga. Żaden Watykan i banda klech nie będą o tym decydować. Tym bardziej znamy innych świętych tej instytucji i z czego zasłynęli szczególnie za inkwizycji. Na pewno Hitler którego Pius XIV wywindował do władzy jakby wygrał wojnę to by zasilił grono tych świętych, jak sam pisał "Świat nie rozlicza zwycięzców". To co przekazała Angelika nie jest niczym nowym, żadnym zwrotem w chrześcijaństwie. Całe Pismo Święte, które powstało dużo wcześniej niż wasz kościół was oskarża o bałwochwalstwo. Wielu z was mogło nie przeczytać Pisma Świętego i może być dlatego w błędzie umyślnie wprowadzonych przez wasz kościół. Bóg po prostu posługując się Angelikom jasno pokazuje, że wasz wieszcz wiedział, że kościół postępuje nie zgodnie z jego przykazaniami mimo to zaślepiła go władza i kontynuował tą patologię. Bez znaczenia jak żył ale w tym przypadku mimo swojego długiego życia nic nie zrobił i żył w kłamstwie. Oczywiście co do waszego świętego wieszcza dochodzi jeszcze kolejne wątki, mimo że jako przełożony widział całą obłudę, gwałty na dzieciach, ochrona pedofilii, mimo że było to udokumentowane jak gwałty na niepełnosprawnych sierotach i sutenerstwo księży to odwracał od tego wzrok. Nie pomoże tutaj forma obrony typu Waltz bo nie widziała ona co robi jej mąż w zarządzanym przez nią mieście. Watykan tego sądu nie ma w garści i nie wykona telefonu tego proszę wpuścić. Chociaż jak wasze kleszki was zapewniają że bez ich pośrednictwa nikt nie wejdzie, a nez ich odpustu nie ma odpuszczenia. To teraz już wiecie i co było oczywistym w Piśmie Świętym, że za samo takie życie w takiej obłudzie to oni nie wejdą, bo wiedzą co czynią a mimo to czynią to nadal dla władzy i lekkiego życia mimo że w innych sprawach są czyści. Czy zastanawialiście się dlaczego Ratzinger wycofał się, może właśnie dlatego do czego Wojtyła nie był zdolny i za to został Wojtyła ukarany. Każdy wierzący człowiek znając Pismo Święte i bałwochwalstwo jakie uprawia kościół katolicki wolał by zdechnąć a głodu pod mostem niż narazić siebie na potępienie za obietnicę lekkiego życia jakie oferuje ta instytucja i zostać choćby księdzem a co dopiero biskupem lub papieżem. Dziwne że każdemu katolikowi bardzo łatwo jest kwestionować wiarę, Boga i Jezusa, ale jeżeli chodzi o ich wyświęcone klechy i przedmioty to broni ich najzacieklej jakby mógł. Za swoje bałwochwalstwo i swoich wyświęconych wieszczy idoli gotowi jesteście odrzucić wiarę. Bóg przez tą dziewczynę daje wam ostrzeżenie, dla tych waszych klech jest już za późno, rzadko który zrezygnuje z przepychu bycia klechą dla wiary w Boga, ale zwykli ludzie mogą wystarczy że przeczytają słowo Boże i przyjmą prawdę.

Nie ma co się oburzać na Angelikę i robić z niej chorej osoby, bo nie wnosi ona nic nowego do wiary, ostrzega jedynie was przed waszymi bałwanami. Każdy człowiek, który poznał słowo Boże to już wszystko wiedział. Jest i także wielu katolików czytających Pismo Święte widzących tą obłudę z lenistwa nic nie robią. To co ona przekazała było wiedzą powszechną dla każdego znającego Pismo Święte a choćby ewangelie z przed 2 tys lat. Bóg posługując się angelikom ostrzegł ludzi, że ukara ludzi, którzy baz znaczenia czy czytali Pismo Święte czy nie kłaniali się tym bałwanom i idolom, a to jest oczywiste. Ludzie powinni przeczytać Pismo Święte, odrzucić bałwochwalstwo tego kościoła i się nawrócić na prawdziwe chrześcijaństwo jakie przekazał nam Jezus. To jest oczywiste i zawsze było. Dziwi mnie jak ciężko niektórym ludziom jest przeczytać choćby Ewangelie które można przeczytać w ciągu 4 wieczorów i poznać prawdę, a nie szkoda im czasu aby iść i czochrać się za tymi posągami.

Co do społecznych zachowań po przeczytaniu Ewangelii Jezus nie pozostawia wątpliwości, jasno odpowiada na to pytanie nie stosuje nawet do tego przypowieści. Zapewne jakby ktoś zacytował jego słowa jakiemuś nieświadomemu i nieznającemu Pisma Świętego katolowi co gorsze narodowcowi, nie mówiąc że pochodzą one z Ewangelii z miejsca został by opluty i przez niego skopany jako komuch.

Zapraszam katole do lektury, zapewniam was że w brew temu co mówi wasz klecha za czytanie Pisma Świętego do piekła nie pójdziecie. Zacznijcie od Eawangelii, przeczytajcie dobrze, jak się z tym uporacie to przeczytajcie resztę. Wtedy podyskutujemy, o chrześcijaństwie, chrześcijańskim współczuciu do biednych (socjalizmie). O waszym wieszczu Woityle i innych waszych martwych świętych wieszczach i ich niezbyt chrześcijańskich metodach nawracania niewiernych. Skąd się bierze miłość waszych wieszczy do oligarchów, czy tak każe Bóg czy po prostu ich chciwość.

http://biblia.deon.pl/

Data: 2018-01-06 18:18:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 7 stycznia 2018 01:00:57 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> Rozumiem że dla katolika to coś dziwnego jak ktoś zna Pismo Święte.

Katolicyzm mam tam gdzie Pismo, które znam doskonale i przywiązuję do niego
naprawdę małą wagę. Owszem nie mam jakiegoś wielkiego wstrętu, ale moja półka to jest Zen i kultura Dalekiego Wschodu. Poczytaj sobie kazania Bodhidharmy
w przekładzie Fostowicza-Zahorskiego, co ten nauczyciel miał o różnych
mniemanych świętościach (również wyznawanych przez buddystów) i gdzie widział
prawdziwą naturę człowieka. Prawda nie leży pośrodku tylko leży tam, gdzie leży,
a to już niemal 1500 lat od czasu, kiedy została dobitnie wypowiedziana.
https://docer.pl/doc/nxx808s
Gdy autor tych mów osiągał nirwanę w Shaolin, wielki kataklizm wulkaniczny,
który spowodował globalne ochłodzenie i dżumę Justyniana rozdzielał właśnie Jawę
od Sumatry. To Chiny ocalały, podczas gdy Zachód pogrążał się w wiekach
ciemnych.

Data: 2018-01-06 19:12:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 7 stycznia 2018 03:18:20 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
od Sumatry. To Chiny ocalały, podczas gdy Zachód pogrążał się w wiekach

PS. A co do tych historyjek o śmierci klinicznej, to doświadczenia pobliża
śmierci w tekstach literackich to był temat mojej magisterki. Niemal zawsze
tak się składa, że chrześcijanie wizą zaświaty chrześcijańskie, buddyści
buddyjskie, muzułmanie islamskie, a poganie - pogańskie. Zależnie od tego,
co też im odpowiedni klerycy napchają w młodości do głowy. Więc bym się
w ogóle nie przejmował różnymi wizjami bar-do przedstawiającymi ciała
iluzoryczne, które nie mają żadnej niezmiennej podstawy, tylko ciągle
zmieniają postać. Takie ot, nieduchowe zjawy.

Data: 2018-01-06 21:50:09
Autor: jacekbialy80
Przeżyła śmierć kliniczną! Widziała PIEKŁ O, jest w nim Jan Paweł II, wierni ZAŁAMANI
A w którym to wieku żył ten Pius IV i w ogóle do jasnej cholery, czy nie moglibyście iść z tym tematem gdzieś indziej, na przykład ns psr i tam sobie do oczu skakać?
Co to ma wspólnego z polityką, czy papież Wojtyłła w piekle siedzi i w którym kotle się smarzy?

JB

Data: 2018-01-07 10:08:54
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski
Przeżył śmierć kliniczną! Widział komusze PIEKŁO
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Rozumiem że dla katolika to coś dziwnego jak ktoś zna Pismo Święte.

/... /

Brednie komucha - ciach!

Ty komuch wierzysz w jakieś piekła? Człowieku, mamy XXi wiek! Pierdyknij się
w jakiś murek!  ;-)))))))

CL

Data: 2018-01-07 09:32:42
Autor: jacekbialy80
Przeżył śmierć kliniczną! Widział komusze PIEKŁO
Ty myślisz, że każdy kto nie jest katolikiem od razu musi być komuchem i głosować na PO?    ty się pierdyknij!

Data: 2018-01-07 10:08:28
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski
"lord" przeżył śmierć kliniczną! Widział PIEKŁO, jest w nim Lenin, jest ZAŁAMANY!
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

Gdzie tu widzisz brednie.

W majaczeniach jakiejś "ANGEL-iki"

Poczytaj sobie Pismo Święta,

Czytałeś? Ty komuch!? ;-)

które do nie dawna było u was zakazane.

U was tzn gdzie?

Tam jest wyraźnie napisane, to co ona ona powiedziała

Ludzie gadają różne rzeczy. Co tam jest napisane?

to jedynie znak, że Bóg ma dosyć patrzenia na waszą obłudę i wasze
bałwany.

Na wasza tzn na czyją?

I wsadził waszego obłudnego kłamliwego wieszcza klechę patrona oligarchów
i pedofilii gdzie jego miejsce, do piekła

Przecież piekło to wymysł sukienkowych. wierzysz w takie bzdury ty stary
komuch?

i się teraz nieźle smaży.

Tak sobie wyobrażasz piekło? ;-))))

Teraz wiecie jak dalej będziecie lizać gipsowy odbyt

Masz jakieś problemy z odbytem? ;-)))

waszego bożyszcze to pójdziecie w jego ślady.

Kogo masz na myśłi bo nie kumam ;-)))

CL

Przeżyła śmierć kliniczną! Widziała PIEKŁO, jest w nim Jan Paweł II, wierni ZAŁAMANI