Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.

Data: 2010-04-14 22:05:48
Autor: karwanjestkretynem
Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.

- Ratujmy Polskę! Niech pan Komorowski nie będzie wybrany. Teraz trzeba mówić, teraz, bo teraz jest czas na to. Kampanii niech już nie będzie. Musi być taka Polska, jakiej chciał Kaczyński jeden i drugi. To są bracia bliźniacy, którzy tak samo myślą - mówiła na antenie TVP1 rozmówczyni Jana Pospieszalskiego.
TVP1. godz. 18.30. Znany z programu "Warto rozmawiać" prawicowy publicysta Jan Pospieszalski pod Pałacem Prezydenckim rozmawia z osobami, które przyszły oddać hołd prezydenckiej parze. Pospieszalski chodzi między zebranymi i pyta jak przeżywają żałobę. Tak więc już w poniedziałek, trzeciego dni po tragedii w Smoleńsku usłyszeliśmy:

- Z prezydentem zginęło ludzi dużo, którzy byli niewygodni tak jak prezydent dla elit rządzących. Ja nie wierzę, że to jest wypadek. Do tego wypadku ktoś dopomógł. i taka jest prawda. Słuchałam dziś telewizji, chciałam te słowa mocne, to co my czujemy naprawdę usłyszeć. Ale nikt nie powiedział. Najwyższy czas Polacy! Otrzeźwcie się! Otrzeźwcie! Nie dajcie się tumanić, przestańcie wierzyć tej prasie oszukańczej. Bo ta hiena, którą wychowaliśmy na własnej piersi będzie za kilka dni znowu aktywna - mówiła przez łzy starsza kobieta.

Pospieszalski właściwie nie przerywa.

Wtorek, godz. 18.30. Pospieszalski w TVP1 znów nadaje z Krakowskiego Przedmieścia, znów pozwala na wizji przeżywać ludziom żałobę. Kilkumilionowa widownia słyszy więc m.in:

- Chciałam powiedzieć o godności prezydenta. On nie reagował na te bezczelnie zaczepki. On miał program dla Polski, dla naszego narodu. A teraz zastępuje go człowiek, który był jego rywalem. Przypomnijmy sobie, my Polacy, jak ten człowiek, który teraz chce być prezydentem, traktował naszego prezydenta. Na przykład w Gruzji.

Jak go wyśmiewał i mówił, że szkoda, że kula go nie trafiła. I mówił "taki zamach, jaka wizyta". To jest człowiek niegodny. Czy taki człowiek może znowu być naszym prezydentem?! Ludzie usłyszcie to, zrozumcie!!! To jest dziedzictwo naszego prezydenta. Teraz Polska jest w niebezpieczeństwie. Ratujmy Polskę. Niech pan Komorowski nie będzie wybrany. Musi być taka Polska jakiej chciał Kaczyński. Jeden i drugi. Oni są braćmi i tak samo myślą. Oni chcą dobra Polski, mają program dla Polski.

Tak z Janem Pospieszalskim przeżywaliśmy żałobę w TVP

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7772577,Przezywanie_zaloby_w_TVP_u_Pospieszalskiego.html

Przemysław Warzywny

--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-14 22:16:47
Autor: abc
Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.
Podoba mi się to co robi Pospieszalski.  Tak trzeba.

Data: 2010-04-15 01:56:17
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-14 22:16, abc pisze:
Podoba mi się to co robi Pospieszalski.  Tak trzeba.

ale rozumiem, ze Pospieszalski bedzie szanowal Komora jak zostanie ewentualnie preziem? Bo strasznie zachecal by szanowac majestat glowy panstwa. Bedzie konsekwentny, czy nagle zauwazy ze w prawdziwej demokracji glowa panstwa jest najbardziej atakowana osoba w kraju?

--
the_foe

Data: 2010-04-14 22:36:16
Autor: Piotr
Dnia Wed, 14 Apr 2010 22:05:48 +0200, karwanjestkretynem napisał(a):

Tak z Janem Pospieszalskim przeżywaliśmy żałobę w TVP

Wyście przeżywali Warzywny?! Co wam, wszystkie "kudły z rowa rwali"?
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-14 22:42:34
Autor: PaPi
Przeżywanie żałoby w TVP u Po spieszalskiego.
Co wam, wszystkie "kudły z rowa rwali"?

Niezwykle gleboka konkluzja.
Ale Ty elektorat PiS jestes. Prawda ?

Data: 2010-04-14 22:51:17
Autor: Piotr
Dnia Wed, 14 Apr 2010 22:42:34 +0200, PaPi napisał(a):

Co wam, wszystkie "kudły z rowa rwali"?

Niezwykle gleboka konkluzja.
Ale Ty elektorat PiS jestes. Prawda ?

Jestem papusiu, ale cytat jest z elektoratu PO.
Piotr

Data: 2010-04-15 00:03:37
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bc628c0$1news.home.net.pl...
Co wam, wszystkie "kudły z rowa rwali"?

Niezwykle gleboka konkluzja.
Ale Ty elektorat PiS jestes. Prawda ?
-- -- -- -- -- -
a ja slyszalem ze ten caly bajzel w PL to dlatego ze Tusek byl malo lojalny w stosunku do narodu polskiego i nie szedl w szpicy tylko bokiem dal podpuscic ku uciesze Putina.
Zginelo prawie 100 osob. Wczesniej polozyl gospodarke, finanse i budzet panstwa.
Same plagi ten czlowiek sciaga na Polske. Wiadomo dojcz. Przyznaje jest lepszy niz kilkanascie SS dywizji
awe

Data: 2010-04-15 00:04:53
Autor: u2
W dniu 2010-04-15 00:03, awe pisze:
[...]

Najął swołocz zza granicy, ale nie wszyscy byli swołoczą. N.p. taki
Gomułka zaczął prawdę mówić, więc go szybko się pozbył, tak jak
poprzednio tenorów :]

Data: 2010-04-14 22:41:21
Autor: Tomy M.
Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.
 Pospieszalski to jeden z ludzi którzy robią na mnie
niasamowite wrażenie. Jeden z ostatnich gentelmenów.

Mało takich pozostało...

Tomy M.

Data: 2010-04-15 11:00:26
Autor:
On Wed, 14 Apr 2010 22:41:21 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

 Pospieszalski to jeden z ludzi którzy robią na mnie
niasamowite wrażenie. Jeden z ostatnich gentelmenów.

 buuuhahhahahahhahahahhaahhahahahahhahahhahahaaaa !

Mało takich pozostało...

 np. rydzyk, n'est pas ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 08:40:19
Autor: cirrus
Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hq5770$al1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kretynów i fanatyków nie sieją, sami się rodzą.

--
stevep

Data: 2010-04-15 11:00:26
Autor:
Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.
On Wed, 14 Apr 2010 22:05:48 +0200, "karwanjestkretynem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

- Ratujmy Polskę! Niech pan Komorowski nie będzie wybrany. [...]

 kampania wybiorcza prezesa PiS rozpoczela sie zanim szczatki
 jego brata ostygly. co za ohyda !

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 11:09:07
Autor: Tomek
Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.

Pospieszalski właściwie nie przerywa.

Podobno chciał porozmawiać z Olejnikowš jak przyszła ronić krokodyle łzy, ale ludzie jš pogonili...
Tomek

Data: 2010-04-15 11:11:28
Autor: Tomek
Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.

Pospieszalski właściwie nie przerywa.

On tak już ma - nie przerywa swoim rozmówcom. Wykazuje się nieco wiekszš kulturš niż Lis czy Olejnik.
Swojš drogš czy miał wœród tego tłumu szukać ludzi, którzy powiedzš - "Kochamy pana Tuska, a Kaczor to kartofel i dobrze mu tak"?
Tam przyszli po prostu Polacy, a nie michnikoidy...
Tomek

Data: 2010-04-15 02:35:10
Autor: zbig
On 15 Kwi, 11:11, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
> Pospieszalski właściwie nie przerywa.

On tak już ma - nie przerywa swoim rozmówcom.
jego programy polegają wyłącznie na przerywaniu swoim rozmówcom,
zwłaszcza tym , którzy nie reprezentują jego linii

Data: 2010-04-15 11:59:32
Autor: Tomek

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d98c76f1-0cca-40fd-9110-aa0ebdc9e810b33g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

jego programy polegają wyłącznie na przerywaniu swoim rozmówcom,
zwłaszcza tym , którzy nie reprezentują jego linii

To chyba rzadko oglądasz jego programy. Swoją drogą cieszę się, że je oglądasz. Są według mnie ciekawe. Znacznie lepiej prowadzone od programów Lisa czy Olejnik i znacznie bardziej stonowane.
T.

Data: 2010-04-15 03:07:18
Autor: zbig
On 15 Kwi, 11:59, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:

[...]

Oglądam czasem na żywo, czasem na itvp . Możesz sobie obejrzec tam
jeszcze raz i gotów jestem się w CIEMNO założyć o duże pieniądze. , że
jeśli weźmiemy dowolny program  to nie znajdziemy w niej ŻADNEJ
wypowiedzi politycznego oponenta Pospieszalskiego, która nie zostałaby
przerwana

Data: 2010-04-15 11:38:10
Autor:
Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.
On Thu, 15 Apr 2010 11:11:28 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

Swoją drogą czy miał wśród tego tłumu szukać ludzi, którzy powiedzą - "Kochamy pana Tuska, a Kaczor to kartofel i dobrze mu tak"?
Tam przyszli po prostu Polacy, a nie michnikoidy...

 tyle, ze w tvp "na zywo" ukazaly sie wylacznie "przychylne"
 wypowiedzi.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 11:58:32
Autor: Tomek

Użytkownik ""'<heRsk>'"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:hends5dc7ofjovnuftspd01a8n3mp5i5vd4ax.com...
[...]

Jeszcze raz podkreślam - zastanów się, kto przyszedł pod Pałac. Gdyby Pospieszalski robił sondę na jakiejś innej ulicy może wypowiedzi byłyby bardziej zróznicowane. Ani w tym jego wina, ani zasługa.
Tomek

Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.