Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.

Data: 2010-04-15 08:40:19
Autor: cirrus
Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.
Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hq5770$al1$1inews.gazeta.pl...
- Ratujmy Polskę! Niech pan Komorowski nie będzie wybrany. Teraz trzeba mówić, teraz, bo teraz jest czas na to. Kampanii niech już nie będzie.
Musi  być taka Polska, jakiej chciał Kaczyński jeden i drugi. To są
bracia  bliźniacy, którzy tak samo myślą - mówiła na antenie TVP1
rozmówczyni Jana  Pospieszalskiego.
TVP1. godz. 18.30. Znany z programu "Warto rozmawiać" prawicowy
publicysta  Jan Pospieszalski pod Pałacem Prezydenckim rozmawia z
osobami, które  przyszły oddać hołd prezydenckiej parze. Pospieszalski
chodzi między  zebranymi i pyta jak przeżywają żałobę. Tak więc już w
poniedziałek,  trzeciego dni po tragedii w Smoleńsku usłyszeliśmy:
- Z prezydentem zginęło ludzi dużo, którzy byli niewygodni tak jak
prezydent  dla elit rządzących. Ja nie wierzę, że to jest wypadek. Do
tego wypadku ktoś  dopomógł. i taka jest prawda. Słuchałam dziś
telewizji, chciałam te słowa  mocne, to co my czujemy naprawdę usłyszeć.
Ale nikt nie powiedział.  Najwyższy czas Polacy! Otrzeźwcie się!
Otrzeźwcie! Nie dajcie się tumanić,  przestańcie wierzyć tej prasie
oszukańczej. Bo ta hiena, którą wychowaliśmy  na własnej piersi będzie
za kilka dni znowu aktywna - mówiła przez łzy  starsza kobieta.
Pospieszalski właściwie nie przerywa.
Wtorek, godz. 18.30. Pospieszalski w TVP1 znów nadaje z Krakowskiego Przedmieścia, znów pozwala na wizji przeżywać ludziom żałobę.
Kilkumilionowa  widownia słyszy więc m.in:
- Chciałam powiedzieć o godności prezydenta. On nie reagował na te bezczelnie zaczepki. On miał program dla Polski, dla naszego narodu. A
teraz  zastępuje go człowiek, który był jego rywalem. Przypomnijmy
sobie, my  Polacy, jak ten człowiek, który teraz chce być prezydentem,
traktował  naszego prezydenta. Na przykład w Gruzji.
Jak go wyśmiewał i mówił, że szkoda, że kula go nie trafiła. I mówił
"taki  zamach, jaka wizyta". To jest człowiek niegodny. Czy taki
człowiek może  znowu być naszym prezydentem?! Ludzie usłyszcie to,
zrozumcie!!! To jest  dziedzictwo naszego prezydenta. Teraz Polska jest
w niebezpieczeństwie.  Ratujmy Polskę. Niech pan Komorowski nie będzie
wybrany. Musi być taka  Polska jakiej chciał Kaczyński. Jeden i drugi.
Oni są braćmi i tak samo  myślą. Oni chcą dobra Polski, mają program dla
Polski.
Tak z Janem Pospieszalskim przeżywaliśmy żałobę w TVP
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7772577,Przezywanie_zaloby_
w_TVP_u_Pospieszalskiego.html
Przemysław Warzywny

Kretynów i fanatyków nie sieją, sami się rodzą.

--
stevep

Przeżywanie żałoby w TVP u Pospieszalskiego.