Przterg na korespondencję sądową 2016-2018

Data: 2015-11-30 04:49:31
Autor: Kris
Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
InPost wygrywa;)

3 przesyłki wysłane do mnie w poniedziałek 23-go- dwie InPostem jedna Poczta Polską.
Inpost dostarczył dzisiaj, Poczta Polska wg ich strony śledzenia przesyłek "Przekazanie przesyłki do doręczenia"
Jakiś korek na PP
Przesyłka kurierska Poczty Polskiej nadana do mnie w piątek ciągle ma status "nadanie przesyłki"

Data: 2015-11-30 14:11:33
Autor: ąćęłńóśźż
Przetarg na korespondencję sądową 2016-2018
Do dużego miasta?
Do małych miast (np. powiatowych w mazowieckiem czy w kieleckiem) czas doręczeń i zwrotów przez InPost trzeba liczyć w tygodniach.

Data: 2015-11-30 06:09:19
Autor: Kris
Przetarg na korespondencję sądową 2016-2018
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 14:11:34 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Do dużego miasta?
40tys
Do małych miast (np. powiatowych w mazowieckiem czy w kieleckiem) czas doręczeń i zwrotów przez InPost trzeba liczyć w tygodniach.
Polecony allegro i paczkomaty to zawsze się w obrębie tygodnia wyrabiają. Zwykły list "polecony" InPostem do Poznania wysłany adresat dostał po 8 dniach roboczych. Drążyłem temat i okazało się że w Poznaniu był po 2 dniach tylko zator w ich oddziale w Poznaniu był dwutygodniowy. Po telefonie dopiero dostarczyli. Na Allegro i paczkomaty chyba maja jakieś priorytety bo tam zatorów nie ma wg moich obserwacji

Data: 2015-12-01 12:32:03
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8a813e4b-9a7d-4492-8c3b-3726f18a0728@googlegroups.com...
[...]

23-go wyslane ? Kosmos jakis.

W piatek rano kupuje cos na allegro od firmy, po poludniu przychodzi e-mail "sprzedawca nadal numer przesylki".
Wieczorem status w Inposcie ciagle "czeka na odbior od wysylajacego".
W sobote o 14-tej przychodzi sms  "paczka czeka na odbior w paczkomacie" ...

No ale moze po mieszkaniach to sie tym im doreczycielom biegac nie chce.

J.

Data: 2015-12-06 14:13:44
Autor: Marsjanin
Dnia Tue, 01 Dec 2015 12:32:03 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Potwierdzam. Przed południem 11 listopada (!) dostałem SMS, że paczka czeka w paczkomacie. Poprzedniego dnia nadawca umieścił ją w swoim.

Czyżby prezes InPostu sam rozwoził paczki w święta państwowe wolne od pracy?

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2015-12-06 17:24:50
Autor: ąćęłńóśźż
Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
Oni (kierowcy) chyba wożą w nocy, w sumie co się dziwić, mniejsze korki, a pewnie zarabiąja "od sztuki".

-- -- -