Data: 2010-01-26 21:13:24 | |
Autor: Bugatti | |
Przy ilu stopniach zamarza ropa ? Dolać czegoś ? Benzynę czy jakiś depresator ? | |
Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości:
Tak się własnie zastanawiam. Od strony prawnej jako klient stacji masz prawo do wglądu do dokumentów dostawy paliwa i tam sprawdzisz sobie temperaturę jego płynięcia. Zaś od strony technicznej to zrób przegląd autka...a nie żadne dolewki benzyny (no chyba że masz starego diesla z komorą wstępnego spalania a nie CR...parę osób z tego forum zalecało polewanie noPB do CR....ciekawe czy później za kilkanaście tys. km będą mieć odwagę do tego żeby ogłosić na forum że im wtryski bądź pompa wysokiego ciśnienia się "zopiłkowały" ;-P ) - filtry - świeczki - sprawdzić kąt wyprzedzenia wtrysku - i zawsze mieć co najmniej 1/2 zatankowanego baku gdyż powracające ciepłe paliwo powoduje kondensację pary wodnej w baku i jak bak jest prawie pusty to mamy lód na poziomie przewodów do pompy i.... kaplica. Dzięki, Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-01-27 08:21:26 | |
Autor: Andrzej Kaźmierczak | |
Przy ilu stopniach zamarza ropa ? Dolać c zegoś ? Benzynę czy jakiś depresator ? | |
dość śmiała teoria ale chyba nie poparta faktami choćby w instrukcji obługi BMW 318 TDS jest napisane - dodatek benzyny do ON do 30 % ja wlewam 6l noPB + 70 ON , carnival , wtrysk bezpośredni , przebieg spory , pompa + wtryski była sprawdzana niedawno(przed sezonem ) - i w zasadzie skończyło się na regulacji ale widziałem i przypadek gdy do 15 l ON dolano 55l noPB , c5 HDI odmówiło współpracy po kilku km - komputery wykryły niewłaćiwe paliwo :-)) pozdrawiam Andrzej Zaś od strony technicznej to zrób przegląd autka...a nie żadne dolewki benzyny (no chyba że masz starego diesla z komorą wstępnego spalania a nie CR...parę osób z tego forum zalecało polewanie noPB do CR....ciekawe czy później za kilkanaście tys. km będą mieć odwagę do tego żeby ogłosić na forum że im wtryski bądź pompa wysokiego ciśnienia się "zopiłkowały" ;-P ) |
|