Przy jakim poziomie CHF, kredyty staną się realnym problemem

Data: 2009-04-27 11:58:47
Autor: Pafcik
Przy jakim poziomie CHF, kredyty staną się realnym problemem
ale w czym problem, jeśli są zawyżone to nikt o zdrowych zmysłach nie będzie po zawyżonych cenach kupował

i po pewnym czasie wszystko samo sie reguluje

taka sytuacja jest np teraz, wg odczuć kupujących jest zdecydowanie za drogo i nieruchomości pomału, ale jednak tanieją

natomiast jeśli liczysz że to co rosło pare lat spadnie w 5 dni to jesteś naiwny - w Polsce nie mamy takiej sytuacji jak w USA, u nas nie było aż tak napompowanego balonu, u nas nie było aż tak głupio udzielanych kredytów jak w USA, w Polsce ludzie są przyzwyczajeni do życia w kryzysie, od "ust sobie odejmą" ale hipotekę spłacają bo wiedzą że to najważniejsze,

wiec o ile nie będzie jakiegos naprawdę dużego załamania gospodarczego i bezrobocia 30% to nie liczyłbym na jakieś gigantyczne gwałtowne zmiany

z drugiej strony jeśli taki supernegatywny scenariusz miałby sie spełniać to na cholere mi wtedy nieruchomości, wtedy to worek ziemniaków jest potrzebny

Data: 2009-04-27 13:17:14
Autor: Filip Sielimowicz

Użytkownik "Pafcik" <spam@stop.pl> napisał w wiadomości news:gt3vkk$2hc$1inews.gazeta.pl...
z drugiej strony jeśli taki supernegatywny scenariusz miałby sie spełniać to na cholere mi wtedy nieruchomości, wtedy to worek ziemniaków jest potrzebny
nieruchomości = kawałek ziemi, na której se te ziemniaki będziesz sam hodował

Data: 2009-04-27 13:57:10
Autor: Pafcik
Przy jakim poziomie CHF, kredyty staną się realnym problemem
Przedpiśca pisał o mieszkaniach, więc ziemniaków to sobie tam wyhodujesz tyle co na balkonie + świnka w wannie :-)

zresztą to wynika z treści pytania nie słyszałem o gospodarstwach rolnych branych na kredyt w CHF, cały temat dotyczy w największym stopni mieszkań.

Przy jakim poziomie CHF, kredyty staną się realnym problemem