Przy oglądaniu olimpiady

Data: 2010-02-15 16:53:08
Autor: zbig
Przy oglądaniu olimpiady
Jest fajnie. Wyobrażam sobie jak pisociemniaki muszą się czuć,
zazdroszcząc takim jak ja tego bezmiaru satysfakcji, którą odczuwam
czytając ich wypociny przepełnione bezsilną złością.Czego się nie
chwycą totalna klęska. Kompromitacja na każdym kroku. Siły, które
wysłali na PSP porażają ogłuszającą tępotą i smrodem gangreny toczącej
ich zaflegmione żółcią pyski.Nawet nie chce mi się z nimi gadać..
Właściwie, to powinno mi się robić niedobrze ale nic takiego nie ma
miejsca, tylko to przejmujące uczucie błogości... Jest fajnie,

Data: 2010-02-15 17:54:50
Autor: Mariusz Merta
:-)))))))) :-))))))))))))))
Zbyszek a ty jesteś pewny, że masz włączony kanał z olimpiadą :-)))
a nie jakieśwojny klonów czy sexmisję albo misia uszatka
oj chyba za dużo piffffka...
widzę, że nerwy ci puszczają...
te przejmujące uczucie błogości po kolejnej kracie piffffka
co jest ? tusk ci cześć nie powiedział ?
zaczyna do ciebie docierać co się dzieje, no to obraź się na
rzeczywistość  z Panem Bogiem włącznie
ale rzeczywistości przez to nie zmienisz
Mariusz Merta

Data: 2010-02-15 18:19:05
Autor: zbig
:-)))))))) :-))))))))))))))
On 16 Lut, 02:54, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

Wygląda na to ,ze mnie zrozumiałeś, ale źle.
Piwka już od jakiegoś czasu nie piję. Jeśli już, to wino, ale nie tym
razem. Staram się dbać o "linię", cóż, nadwaga oznacza u mnie
nadciśnienie.
Zdaje się ,ze nie dość przekonywająco oddałem piórem mój błogostan i
wyciągnąłeś nieprawidłowe wnioski.

Data: 2010-02-16 10:28:39
Autor: awe
:-)))))))) :-))))))))))))))

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a3c9d6cf-c976-43d0-acab-c4ae4f2ce696w31g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

-- -- --
Niektorzy tak maja przed smiercia. Ten stan to odpowiednik gieldowego "dead cat bounce"
awe

Data: 2010-02-16 02:08:24
Autor: awe
Przy oglądaniu olimpiady

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3a3a6d0f-19e9-4d77-acce-b2ff033679bb15g2000yqi.googlegroups.com...
[...]
Jest fajnie. Wyobrażam sobie jak POciemniaki muszą się czuć,