Przy okazji zerknijcie na Baltic Dry Indeks...

Data: 2011-01-04 22:36:27
Autor: skippy
Przy okazji zerknijcie na Baltic Dry Indeks...

Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4d231290$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
...który nie wygląda najlepiej. Nie potwierdza hossy z ostatnich dwóch lat i zmierza do poziomu z początku 2009 roku. Skippy pewnie mógłby na nim parabolkę narysować.

Z innej beczki niż przedpiścy powiem, że już się ich tyle narysowałem, iż chwa'tit.
Jak komuś to coś dało i zarobił, to fajnie.
Jak nie - no to po 4 latach juz nic więcej nie zrobię w tym zakresie:)

Co do samego BDI to ja nie bardzo widzę sensowne (grywalne) korelacje.

Przy okazji zerknijcie na Baltic Dry Indeks...