Przy okr±głym stole zasiadł Korwin-Mikke. ZgĹ‚osiĹ‚ "pomysĹ‚", co trzeba zrobić z nauczQ1|C'"zV¦

Data: 2019-04-26 19:08:09
Autor: Lord Donald
Przy okr±głym stole zasiadł Korwin-Mikke. ZgĹ‚osiĹ‚ "pomysĹ‚", co trzeba zrobić z nauczQ1|C'"zV¦
Przy okr±głym stole zasiadł Korwin-Mikke. Zgłosił "pomysł", co trzeba zrobić z nauczycielami

kr±gły stół, przy którym mieli rozmawiać m.in. nauczyciele z przedstawicielami rz±du, okazał się fikcj±. Nie do¶ć, że stół wcale nie jest okr±gły, to jeszcze w dyskusji wzięli udział niekoniecznie ci, co trzeba. Nie było np. zwi±zkowców z ZNP, zaproszenia zabrakło pocz±tkowo dla przedstawiciela Rzecznika Praw Obywatelskich, za to przy stole zasiadł... Janusz Korwin-Mikke. A to, co powiedział, innych wbiło w krzesła.

https://natemat.pl/271153,debata-o-edukacji-korwin-mikke-na-obradach-okraglego-stolu

Data: 2019-04-26 16:08:52
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Przy okrągłym stole zasiadł Korwin-Mikke. Zg łosił "pomysł", co trzeba zrobić z nauczycielami
W dniu pi±tek, 26 kwietnia 2019 19:08:10 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Przy okr±głym stole zasiadł Korwin-Mikke. Zgłosił "pomysł", co trzeba zrobić z nauczycielami

cyt.
Znajomy wykłada na prywatnej uczelni i dostał przykaz, że egzaminy nie mog± być zbyt trudne, bo studenci płac±, więc musz± zdawać, taka druga strona medalu...

Gratuluję, tez już pracowałam w szkole prywatnej - LO. Miałam ultimatum albo łagodnieję i mam pracę albo wymagam i kończę pracę w czerwcu. Wymagałam w LO znajomosci s±siadów Polski?. Od wrze¶nia przestałam pracować ?

Przeca prof.Wolniewicz mówił o tym:)

Data: 2019-04-26 19:29:10
Autor: u2
Przy okr±głym stole zasiadł Korwin-Mikke. ZgĹ‚osiĹ‚ "pomysĹ‚", co trzeba zrobić z nQ1|A«śĎ'"zV¦
W dniu 26.04.2019 o 19:08, Lord Donald pisze:
Nie było np. zwi±zkowców z ZNP

przeca ZNP to stare komuchy, prezes Broniarz przez ostatnie 20 lat nie był nauczycielem tylko zarabiał 12 tysięcy miesięcznie:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 01:40:59
Autor: A. Filip
Przy Korwin-Mikke. z nauczycielami
https://natemat.pl/271153,debata-o-edukacji-korwin-mikke-na-obradach-okraglego-stolu
W¶ród masy pomysłów zgłoszonych przez byłego europarlamentarzystę było
między innymi "wyrzucenie na zbity pysk" złych nauczycieli i
dopuszczenie do bankructwa tych placówek, które strajkuj± lub nie maj±
dobrych wyników w nauczaniu. W dalszej czę¶ci swojej wypowiedzi polityk
proponował likwidację państwowych szkół, zwolnienie urzędników
odpowiedzialnych za edukację w Polsce i wprowadzenie bonu edukacyjnego.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-27 01:25:03
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Przy okrągłym stole zasiadł Korwin-Mikke. Zg łosił "pomysł", co trzeba zrobić z nauczycielami
| Srebro to nawóz, a honor jest więcej wart od tysi±ca sztuk złota. | (Przysłowie chińskie)

Z przodu honor, z tyłu goła dupa
(przysłowie Bytomira:))

Data: 2019-04-27 03:47:55
Autor: Bytomir Nitroguanidyna
Przy okrągłym stole zasiadł Korwin-Mikke. Zg łosił "pomysł", co trzeba zrobić z nauczycielami
użytkownik Lord Donald napisał:
1990 Lech Kaczyński: bezrobocie złem koniecznym
https://youtu.be/wD59dB3LLbg

Data: 2019-04-27 04:32:54
Autor: Zenek Kapelinder
Przy okrągłym stole zasiadł Korwin-Mikke. Zg łosił "pomysł", co trzeba zrobić z nauczycielami
I co dalej pizdziak z tym bezrobociem zlem koniecznym? Znowu spalasz ruski wegiel i pare w gwizdek puszczasz.

Data: 2019-04-27 19:39:38
Autor: Lepudruk
Przy okr±głym stole zasiadł Korwin-Mikke. Zgłosił "pomysł", co trzeba zrobić z nauczycielami

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:368f2080-9799-4c1e-8ec3-4dbb79d3f4fagooglegroups.com...
I co dalej pizdziak z tym bezrobociem zlem koniecznym? Znowu spalasz ruski wegiel i pare w gwizdek puszczasz.

Chłopie, czy oprócz bełkotu potrafisz co¶ stworzyć?

- Lepudruk -

Data: 2019-04-27 12:08:06
Autor: Zenek Kapelinder
Przy okrągłym stole zasiadł Korwin-Mikke. Zg łosił "pomysł", co trzeba zrobić z nauczycielami
Potrafie ale tutaj nie warto pokazywac bo jak prawdziwy powiec zaraz ukradniesz.

Data: 2019-04-28 10:39:39
Autor: Lepudruk
Przy okr±głym stole zasiadł Korwin-Mikke. Zgłosił "pomysł", co trzeba zrobić z nauczycielami
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f98592c1-449d-4c7d-810f-63a4fdd69248googlegroups.com...
Potrafie ale tutaj nie warto pokazywac bo jak prawdziwy powiec zaraz ukradniesz.

O czym ty znów bełkoczesz?

- Lepudruk -

Data: 2019-04-28 04:07:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
[...]

Janusz Pochwin-Cipkke
https://youtu.be/XE9JmkwVRqk

Przy okr±głym stole zasiadł Korwin-Mikke. ZgĹ‚osiĹ‚ "pomysĹ‚", co trzeba zrobić z nauczQ1|C'"zV¦