Przy podłączeniu czegoś do przedniego U SB reset komputera

Data: 2012-02-28 11:47:21
Autor: Piotr
Przy podłączeniu czegoś do przedniego U SB reset komputera
Witam,
przy podłączeniu czego kolwiek do przedniego USB następuje reset komputera.
Gdy wkładam pendrive do USB, internet ORANGE, przenośny dysk pod USB, kartę SD na przednim panelu komputer się resetuje
Dotyczy to tylko przedniego panelu. USB tylnej części obudowy są OK.
Nawet gdy dotknę zewnętrzną obwódkę Gniazda USB wtyczką np. pendrive następuje reset.
Ale ciekawe jest to, że od zakupu komputera a minęło już dobre 2 latka, teraz to się dzieje i dziwi mnie jeszcze to, że czasami następuje ten reset.
Czasem włożę coś do portu i ładnie działa, a czasem resecik.
Miał coś takiego podobnego kolega z pracy, u niego pomogło to,że przewody audio i USB poprowadził osobno w obudowie. Problem u niego znikł.
Też wykonałem taki zabieg - pomogło zaledwie na 2 dni.

Czemu się tak dzieje i czy ma ktoś z Was pomysł jak rozwiązać problem?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2012-02-28 15:51:47
Autor: Doxent
Przy podłączeniu czegoś do przedniego USB reset komputera
Czemu się tak dzieje i czy ma ktoś z Was pomysł jak rozwiązać problem?

na poczÄ…tek podstaw inny zasilacz.

Data: 2012-02-28 16:04:46
Autor: kamil
Przy pod³±czeniu czego¶ do przedniego USB reset komputera
On 28/02/2012 14:51, Doxent wrote:
Czemu siê tak dzieje i czy ma kto¶ z Was pomys³ jak rozwi±zaæ problem?

na pocz±tek podstaw inny zasilacz.

Obstawia³ bym raczej problem z mas±, ten panel nie styka siê gdzie¶ do obudowy? Wszystkie piny z USB s± dobrze pod³±czone do p³yty g³ównej?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-28 16:10:26
Autor: Piotr
W dniu 2012-02-28 15:51, Doxent pisze:
Czemu się tak dzieje i czy ma ktoś z Was pomysł jak rozwiązać problem?

na poczÄ…tek podstaw inny zasilacz.
zasiłka pierwsza klasa Chieftec CFT-600-14CS także nie sadze aby to było to choć może...

Data: 2012-02-28 21:46:47
Autor: =Marcos=
Przy podłączeniu czegoś do przedniego USB reset komputera
Czemu się tak dzieje i czy ma ktoś z Was pomysł jak rozwiązać problem?

Płyta Gigabyte może? Mój tato miał ten problem przy płycie Gigabyte, mogę zarzucić konkretnym modelem w razie czego.

--
Marcos
marcos [AT] wyprawa . info

http://www.wyprawa.info

Data: 2012-02-28 23:03:07
Autor: Piotr
W dniu 2012-02-28 21:46, =Marcos= pisze:
Czemu się tak dzieje i czy ma ktoś z Was pomysł jak rozwiązać problem?

Płyta Gigabyte może? Mój tato miał ten problem przy płycie Gigabyte,
mogę zarzucić konkretnym modelem w razie czego.

tak, płyta Gigabyte GA-MA790X-UD3P

Data: 2012-02-29 01:45:19
Autor: =Marcos=
Przy podłączeniu czegoś do przedniego USB reset komputera
Płyta Gigabyte może? Mój tato miał ten problem przy płycie Gigabyte,
mogę zarzucić konkretnym modelem w razie czego.

tak, płyta Gigabyte GA-MA790X-UD3P

W naszym przypadku starsza Gigabyte, model oparty na nForce 430, więc może jednak nie związek z płytą...

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2012-02-29 21:32:55
Autor: Rados³aw Sokó³
Przy pod³±czeniu czego¶ do przedniego USB reset komputera
W dniu 28.02.2012 11:47, Piotr pisze:
przy pod³±czeniu czego kolwiek do przedniego USB nastêpuje reset komputera.

Komputer jest pod³±czony do gniazdka z sensownie pod³±czonym
bolcem?

Czy wcze¶niejsze usuniêcie z siebie ³adunków elektrostatycz-
nych (na przyk³ad przez dotkniêcie obudowy) cokolwiek zmie-
nia?

Te¿ wykona³em taki zabieg - pomog³o zaledwie na 2 dni.

To znaczy, ¿e jednak co¶ mo¿e byæ nie tak z gniazdami lub
okablowaniem. Obudowa jaka¶ sensowna czy byle jaki blaszak?

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2012-02-29 21:46:41
Autor: marfi
Użytkownik "Piotr" <gdyskusyjna@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jiibc2$49l$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Mnie siÄ™ zdarzaÅ‚o zjawisko odwrotne: podczas odÅ‚Ä…czania jednego konkretnego pendrive (Corsair Voyager 4GB) komputer siÄ™ zawieszaÅ‚. (tylko szybkie odÅ‚Ä…czenie bez "odmontowania").
Inne nosniki USB niż w/w takiego efektu nie wywołały jak dotąd nigdy.

--
marfi

Przy podłączeniu czegoś do przedniego U SB reset komputera