Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka

Data: 2010-02-27 13:27:05
Autor: fatso
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
Data: 2010-02-27 18:52:13
Autor: kc
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):

http://forum.gazeta.pl/forum/w,54,107949524,107949524,Defenestracja_praska_cz
yl
i_jak_rozmawiac_z_wladza.html

fatso

Jaki to ma wpływ na notowania Wigu w najbliższym czasie?

Niemniej przeczytałem.

Czy mówisz o tym Nawrockim?

http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/wspomnienia_980123/

"Pasja odwagi"
Cytat : W książce "Polak z Polakiem" (1990) był pierwszym z publicystów, który dał wyraz swoim wątpliwościom wobec mitu Lecha Wałęsy. Ujawnił, że herosi legendarnych sierpniowych dni już wtedy podejrzewali siebie nawzajem o wszystko co najgorsze. Za publikację tych spostrzeżeń stracił pracę w "Tygodniku Solidarność" Jarosława Kaczyńskiego. Ostre pióro i niepokorne poglądy sprawiły, że Grzegorz Nawrocki lądował na bruku i wcześniej. Koniec cytatu

Często tu piszesz (i na innych forach) i wiem, że byłbyś ostatnim, który miałby wątpliwości Nawrockiego.

Czy do Warszawy przyjeżdżasz tylko do dentysty? Nie ma ich w Great Btytani? Bo tu (w Szwecji) jest nawet sporo naszych.

Pozdrawiam

kc

Data: 2010-02-27 19:52:25
Autor: fatso
  kc wrote:
[...]

Tak, to ten sam facet.  Dodam do panegiryku wspomnien:

pozno juz sie zrobilo a bylismy w w-skim klubie Medyk, rok 1972, gdzie sie kompletnie schlalem,
niemalze w trupa. Grzes nie mial jak wracac do Falenicy wiec zaprosilem do siebie,
na Zoliborz- Zatrasie gdzie pomieszkiwalem katem u bliskiej rodziny Boleslawa Bieruta.
Nawrocki mial dzielic ze mna moje waskie loze. Loze moze i waskie ale w wraz z moja
ukochana Dorotka osiagnelismy tam kiedys wynik 8:3 w orgazmach, wiec barlog moze nie
krolewski ale tez nie zebraczy.
  No i budze sie w srodku nocy prawie sparalizowany a tu  Nawrocki na mnie lezy, dyszy i serio zabiera sie
  do aktu milosci nader jak dla mnie nienaturalnej.
Zepchnalem amanta z trudem, usnalem bez bolu w odbytnicy. Dopiero pozniej zaczalem analizowac
pewne fakty i polslowka. Prosze pamietac ze mimo ze po wiezieniach i lagrze wojskowym to ja w tych
sprawach bylem niczym dziecko naiwny. Dzis nie mam watpliwosci- Grzes Nawrocki byl bi-sexem.
Okazuje sie tez ze byl na Liscie Wildsteina. Ale ze wybitny talent to moge zaswiadczyc, ze to szczera  prawda.

A co tam Panie Kolego u Patrycjusza Kosmowskiego?  Podobno teraz gdzies u was, w Szwecji.
Z Patrykiem uprawialismy inna perwersje: pokazywalismy sobie ukradkiem pisane wiersze. Rumieniac
sie ze wstydu i nie przyznajac jeden drugiemu, ze mysmy ich autorzy. To tak jak dzisiaj podrostki gdzies
za szkola w szopie na rowery pokazuja sobie nawzajem kutasy i pala tam pierwsze papierosy. Podobne doznania
uniesienia i wstydu. Tacy mlodzi Filareci. Tyle ze on wpisany do historii Polski a ja  pozostalem nikim.

fatso

Data: 2010-02-27 20:55:40
Autor: kc
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
Z twoich barwnych wspomnień wynika, że mamy ze sobą na pewno jedną wspólną rzecz : idiotyczną młodość.  Rożnica jest taka, że ja jej nie pamiętam tak dobrze (bo po co?). Wyobraź sobie, że kiedy kilka lat temu jeden z moich kolegów ze studenckich czasów został ministrem, bardzo długo zastanawiałem się skąd znam tego faceta. Imponujesz mi swoją pamięcią tak odległych czasów (a może to zdolności do tworzenia literackiej fikcji?).

Z kolei najlepszy mój kolega  wyemigrował do GB swego czasu i tam się ze skutkiem na siebie szarpnął. Ot, kolej rzeczy, jeden ministrem, drugi...  Nie miej więc pretensji do historii, że do niej nie wszedłeś, mogło być gorzej.

Opisana przez ciebie sytuacja z Nawrockim świadczy (o ile prawdziwa) nie o jego orientacji, a o tym, że był bardziej schlany od ciebie.

Patrycjusz Kosmowski? Nie znam człowieka, ale z netu możesz się dowiedzieć, że był (może jeszcze jest) konstruktorem w fabryce karoserii autobusowych w Markaryd.

Pozdrawiam
kc

Data: 2010-02-27 21:20:34
Autor: fatso
  kc wrote:
[...]

Kolego, rzeczywistosc bywa bardziej interesujaca niz fikcja.
Nawiasem mowiac, Radek Sikorski bedac u mnie w domu te male 27 lat temu
obszczekal mnie pozniej jako "dorobkiewicza". Chyba mial racje.

fatso

Data: 2010-02-27 21:43:50
Autor: kc
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
 Radek Sikorski

Nie znam, ale też nie lubię człowieka. Oczy i wyraz twarzy, tego nie da się ukryć. Ale ja żyję bieżącymi wydarzeniami, nie historią. Polecam live z zatoki Hilo na Hawajach:

http://hitsunami.info/#hitsunami

PS. Lista Wildsteina? Moje nazwisko też tam jest (dwa razy), ha, ha, ha, ha.  Moja żona też (podwójne ha, ha, ha, ha). A ilu jest Nawrockich w Polsce?

Data: 2010-02-27 21:59:25
Autor: fatso
  kc wrote:

PS. Lista Wildsteina? Moje nazwisko też tam jest (dwa razy), ha, ha, ha,
ha.  Moja żona też (podwójne ha, ha, ha, ha). A ilu jest Nawrockich w Polsce?

Za to mnie tam nie ma. Ale moja mamuska jest -szara eminencja w miescie Bydgoszczy w swoim czasie.

Data: 2010-02-28 11:48:54
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
Za to mnie tam nie ma. Ale moja mamuska jest -szara eminencja w miescie Bydgoszczy w swoim czasie.

A ptaszki swiergotają że Radzio Sikorski.....

 (którego, kto żona Anne robiła pod górę swego czasu Tymińskiemu):
http://wirtualnapolonia.com/2010/02/27/stanislaw-tyminski-paszkwilanci/

"[...] Jedna z "moich" paszkwilantek, Żydówka Anne Applebaum, już w 1990 roku publikowała o mnie obrzydliwe teksty w skrajnie konserwatywnej amerykańskiej prasie. [...]"

to chyba na liście Macierewicza wisi ....

Wstydliwe zakątki

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-28 12:42:17
Autor: skippy
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
dlaczego tych wszystkich spraw nie ujawniają, tylko kiszą?

Data: 2010-02-28 11:47:53
Autor: kc
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
dlaczego tych wszystkich spraw nie ujawniają, tylko kiszą?

Bo ta gra to nie dureń, tylko szachy :)

kc

Data: 2010-02-28 13:24:53
Autor: fatso
  kc wrote:
skippy<atu@nie.ma>  napisał(a):

dlaczego tych wszystkich spraw nie ujawniają, tylko kiszą?

Bo ta gra to nie dureń, tylko szachy :)

kc

Gra w durnia to inaczej, jak rozumiem, gra w dupniaka?

Inkryminowany wyzej Grzegorz Nawrocki, usilowal ze mna
w durnia pogrywac i przez to sie ostatecznie rozstalismy, w 1974r
w Bulgarii. Wspolny namiot nad sadzawka gdzie romantycznie kumkaly zaby.
Ja  ze swoja dlugonoga Renata, Grzes z w-ska Ewa. On poszedl w gorod,
ja pilem z Bulgarami. Rano w kacie namiotu bylo jedzenie wyrzygane.
To byl moj namiot wiec kazalem Zydowi posprzatac, mowiac ze to jego
wina(Grzes byl Zydem po matce, po ojcu posle ludowcu Polakiem).
Spienil sie po zydowsku, pamietam- az mu slina z pyska kapala.  Zabral
swoje manatki i kobitke, poszedl w miasto szukac kwatery. Wiecej go juz
na oczy nie widzialem.

fatso

Data: 2010-02-28 14:32:41
Autor: skippy

Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hmdl9m$raq$1inews.gazeta.pl...
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

dlaczego tych wszystkich spraw nie ujawniają, tylko kiszą?

Bo ta gra to nie dureń, tylko szachy :)

kc

Szachy?
Mają cos na gościa, wiedzą o tym no i doprowadzają go do wysokiego stanowiska z wpływem na polityke państwa - najpierw promujac u siebie w partii, później pozwalając mu objąć urząd minstra SZ.
Czyli w imię swoich szachów (czytaj: kręcenia swoich lodów) robią z nas durnia.
Proste.

Data: 2010-02-28 14:22:01
Autor: kc
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
[...]

 No tak, słuszne spostrzeżenie. W szachy grają między sobą (muszą więc mieć możliwość szachowania i dlatego nie ujawniają, póki co, haków), a z nami grają w durnia.

kc

Data: 2010-02-28 13:12:36
Autor: fatso
Endriu wrote:
[...]

Tyminski to polski paranoik i co on zreszta moze wiedziec?
Michalkiewicz to zupelnie inna para kaloszy, moim zdaniem miejsce tego wielkiego
obserwatora wydarzen z niezwykle cietym piorem jest w Senacie Pomrocznej.
Co do Sikorskiego to sam jestem ciekaw co na niego maja. Pieniadze skads
na pewno bral bo za co by studiowal w Oxfordzie i brylowal na parkietach
Europy i Waszyngtonu? Jakis dobry wujek wyczul w chlopaku ow potencjal prezydencki
30 lat temu i dobrze zainwestowal.
Biblia mowi : Po czynach ich poznacie...
wiec chyba dowiemy sie wkrotce gdy Radek zostanie prezydentem. Pomrocznej.
Nadchodzi nowa Wojna 30-letnia, mowia mi stare kosci. Konca tej wojny ja osobiscie nie dozyje
ale wiem, ze wy tego swiata po wojnie juz nie poznacie, tak bedzie inny. Byc moze, Sikorski
to czlowiek wlasnie na wlasciwym miejscu, u zarania tej Wojny.
O co mi chodzi? O to, ze Israel staje przed wyborem : uderzyc teraz, uderzyc pierwszy na Iran
albo niechybnie zginie.  Nie jest to decyzja latwa, dlatego ewidentnie pomylilem sie 2 lata temu przewidujac
uderzenie atomowe juz wtedy. Teraz jednak sytuacja staje sie krytyczna. Uderzenie musi byc atomowe,
inaczej nie da sie zniszczyc fabryki wzbogacania uranu posrodku poteznej gory. Niedaleko jest muzulmanski
  osrodek religijny Qum. Mozecie wiec sobie wyobrazic jak sie wowczas w tym gniezdzie szerszeni zagotuje
i zahuczy. Zejdzie ze 30 lat by te fale gniewu z Bliskiego Wschodu  co sie rozejda jak tsunami po swiecie, uciszyc.
Dlatego Radek Sikorski jest dobry dla Polski jako Prezydent.
Kaczor za to do dupy i ja na niego nie zaglosuje.

fatso

Data: 2010-02-28 13:53:35
Autor: kc
[...]

Stąd wynika, że uderzenie nie musi już być atomowe :

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3855145,00.html

Może w związku z tym przestaniesz promować Radosława na grupie? Bo to i tak był głupi argument.

pozdrawiam

kc

Data: 2010-02-28 14:04:08
Autor: kc59
 kc <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Może w związku z tym przestaniesz promować Radosława na grupie? Bo to i
tak
był głupi argument.

pozdrawiam

kc

I jeszcze z ostatniej chwili. Kandydat powiedział: "Prezydent wolnej Polski, może być niski, ale nie powinien być mały". I otrzymał oklaski. Ja to też tak rozumiem - nie może być mały.

kc

Data: 2010-02-28 14:23:22
Autor: fatso
  kc wrote:

[...]

Kolego, kazdy zaglosuje jak zechce, moj argument wydaje sie byc dobry.
Co do informacji jw. to moje wyjasnienie, ze w Iranie juz pewnie slyszy sie jak Israel
silniki w bombowcach strategicznych grzeje. Zapewne nie wszyscy w tym kraju
to idioci gotowi zalozyc pas Szahida i umierac. Co sie wiec byc moze tam dzieje?

Powracam mysla do roku bodajze 1966, koszary WAM w Lodzi. Powracajac
z zajec na uczelni dla kawalu podpieprzylismy kilka bialych myszek laboratoryjnych
i przynieslismy je w raportowkach.  Wypuszczone by mogly sobie pobiegac, idziemy
spac. W nocy rwetes i dzikie mysie piski. Wlanczam swiatlo i co widza kaprawe oczka moje?
Otoz zapamietalem sobie ten straszny widok na zawsze:
  jeden mysz, bo to byl samiec, lezy na plecach i sie poddaje wyraznie.
4 lapki bezradnie wzniesione do gory. Drugi mysz, okrutnik, kasa go po jajach. Nie gryzie
w gardlo, nie morduje ale biedaka tak wlasnie kastruje.

No i ja mysle sobie, ze taka tu byc moze powstaje sytuacja: Israel  bedzie Iran teraz gryzc po jajach ale
z bombka A to im odpusci. Zobaczymy.

aha, co sie stalo z myszami? Jeden z nas przytrzymal agresora miotla a drugi podchorazy zamordowal
kilkunastu ciosami bagnetem. Ofiare za ogon i zywa wypuscilismy za okno.

fatso

Data: 2010-02-28 16:00:07
Autor: Endriu
[...]

"[...] W 90 roku atakowali mnie tacy dziennikarze, jak Daniel Passent i Jaroslaw Gugala, którzy dostali stanowiska ambasadorów RP w Argentynie i w Urugwaju. Dziennikarz Krzysztof Kasprzyk za swój udzial w ksiazce "Sladami Stana Tyminskiego" byl konsulem w Vancouverze, Los Angeles i Nowym Jorku. Piotr Najsztub dostal miesiecznik "Przekrój" oraz programy publicystyczne w TVP, a jego szef Adam Michnik zostal niekwestionowanym królem zydowskiego "Salonu". Monika Olejnik oraz Tomasz Lis do tej pory dostaja najwyzsze pensje w telewizji. Nawet Anita Gargas, która znalem jako przymierajaca glodem mloda emigrantke w Toronto i pozyczalem jej pieniadze na przezycie, paszkwilowala mnie w 90 roku, teraz jest szefem publicystyki w TVP. Sp. dziennikarz Roman Samsel, którego kiedys zatrudnilem do edycji mojej ksiazki "Swiete psy", napisal na mój temat kilka ksiazkowych paszkwili i jezdzil z nimi do szkól srednich w calej Polsce, aby osobiscie niszczyc moja reputacje. Zmarl w wielkich cierpieniach na raka dwunastnicy.
 Lista "moich" paszkwilantów jest bardzo dluga [...]".

Paradoksalne to. Drogi Fatso popierasz bezposrednich spadkobierców, tych którzy jakies 20 lat temu wtracili cie do pierdla.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-28 16:16:45
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
Paradoksalne to. Drogi Fatso popierasz bezposrednich spadkobierców, tych którzy jakies 20 lat temu wtracili cie do pierdla.

A których teraz nazywasz "świńskimi ryjami" ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-28 16:25:05
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka

Paradoksalne to. Drogi Fatso popierasz bezposrednich spadkobierców, tych
którzy jakies 20 lat temu wtracili cie do pierdla.

No może 30 lat temu, pardon ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-28 16:26:14
Autor: fatso
Endriu wrote:
Paradoksalne to. Drogi Fatso popierasz bezposrednich spadkobierców, tych
którzy jakies 20 lat temu wtracili cie do pierdla.

No może 30 lat temu, pardon ....

Ja, Endriu, dowiedzialem sie o sobie w ostatnich kilku latach wiecej, niz w przeciagu
poprzednich lat 60-ciu:

* Nie jestem jednym z was ale waszym bratem bo moja ojczyzna to Wielkie Xiestwo
Litewskie, na dzisiejsze Bialorus. Mam dowody  w reku, ze moj dom to Kutovnitsa nad Prypecia,a  wczesniej
Ziemia Smolenska.

*  za goscine w Pomrocznej po rewolucji bolszewickiej 1917r zaplacilismy potem zolnierza
w wojnie bolszewickiej 1919-20 i w Powstaniu W-skim. Krew tez oddalismy w Katyniu
(mjr lek Tadeusz Daszkiewicz, moj wuj)

*  mam polskie obywatelstwo w reku ale wlasnie wjechalem do Pomrocznej jako poddany mojej Krolowej,
ktorej 35 lat temu sprzedalem moj Klejnot. Polskiego paszportu juz pewnie nie bede odnawial, poczekam
az  Lukaszenka zdechnie i Bialorus przylaczy sie spowrotem do Korony. Mysmy nigdy nie zerwali Unii Lubelskiej.
Przeciwnie, 3-trzech braci Robakow walczylo w Cudzie nad Wisla w 1919 a wczesniej jeszcze ,w Powstaniu Styczniowym
Bialorus tez byla z Korona razem.

3m sie

fatso

Data: 2010-02-28 20:25:01
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka

pewnie nie bede odnawial, poczekam
az  Lukaszenka zdechnie i Bialorus przylaczy sie spowrotem do Korony.

To raczej korona przylaczy sie do Bialorusi ... po tym jak wczesniej zbankrutuje.

http://tiny.pl/hgq5m
"[...] Nie znajdziecie tam opisów wielkiego postepu gospodarczego, jakiego dokonala Bialorus startujaca z duzo gorszej pozycji, niz Polska, a dzis eksportujaca wyroby swego przemyslu maszynowego i ciezkiego do USA.

Nie dowiecie sie z nich, iz Wasz kraj praktycznie nie ma dlugów, podczas gdy dlugi Polski jest juz trudno zliczyc, lecz zawieraja sie w liczbie gdzies okolo 300 miliardów dolarów. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-28 19:43:24
Autor: fatso
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
Justyna Kowalczyk, superkobieta Olimpiady Zimowej w  Vancouver.
Kto ja wprowadzil na szczyty Olimpu?
Alexander Wieretielny, rodem z Hrubieszowa Bialorus, trener, Obywatel
Wielkiego  Xiestwa Litewskiego(nie mylic z szaulisami czasowo w Wilnie).

Unia Lubelska wiecznie zywa!
Litwa+ Korona powstana kiedys razem, jak Poenix z popiolow, amen

fatso

Data: 2010-02-28 20:06:51
Autor: kc
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Litwa+ Korona powstana kiedys razem, jak Poenix z popiolow, amen

fatso

Widzę, że masz już kompletny plan. Właśnie będziemy wybierać króla elekcyjnego Rzeczpospolitej Obojga Narodów - Radosława Wysokiego Wielkiego.

pozdrawiam kc

Data: 2010-02-28 21:21:09
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
Widzę, że masz już kompletny plan. Właśnie będziemy wybierać króla
elekcyjnego Rzeczpospolitej Obojga Narodów - Radosława Wysokiego Wielkiego.

Majchry potężnych szermierzy

" [...] Z tych przekomarzań wyłania się obraz saskiej recydywy, kiedy to obce dwory wysuwały w Polsce kandydatów na królów. Teraz "dwory" wolą trzymać się w dyskretnym cieniu, bo od takich spraw mają przecież swoje razwiedki, dla których tubylcze wybory prezydenckie w Polsce to po prostu mały pikuś. Zatem, nieco oczywiście upraszczając, ale tylko "nieco", można powiedzieć, że tegoroczne wybory prezydenckie rozegrają się u nas między BND i CIA. [...]".

Radosław zdaje się być kandydatem CIA - natomiast Bronek Komorowski zdaje się pochodzić od Anieli.

Majchry potężnych szermierzy

"[...] Nie sądzę, żeby musiała premiera Tuska długo do tego "namawiać", zwłaszcza gdyby Jerzy Szmajdziński okazał się mało kumaty i z wyścigu prezydenckiego się nie wycofał. Wygląda zatem na to, że za odkryciem dokonanym przez Helsińską Fundację Praw Człowieka mogła dyskretnie stać Nasza Złota Pani Aniela, oczyszczając z ten sposób przedpole dla swojego faworyta.
Tym faworytem wydaje się marszałek Bronisław Komorowski, bo kiedy tylko rozległy się wieści o odkryciu dokonanym przez Helsińska Fundację, odezwały się nożyce nie tylko w osobie posła Palikota, nie tylko w osobie minister Pitery, nie tylko w osobie byłego prezydenta naszego państwa Lecha Wałęsy - ale przede wszystkim - w osobie Władysława Bartoszewskiego, który jak coś powie, to tak, jakby powiedziała to sama Nasza Złota - a wszyscy jednogłośnie odradzali ministru Sikorskiemu kandydowanie w tegorocznych wyborach. [...]".

Kto wygra ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-28 21:41:59
Autor: viper
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka

Kto wygra ?.

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
Endriu, zamiast tylko demaskowac to coś doradź...tu BND, CIA, a tam Mossad... gdzie nie spojrzysz tam spisek i zdrada... a Olechowski to już strach pomyślec przez kogo jest nakręcany... napisz do pana M. i zapytaj który to jest ten dobry... --

Data: 2010-03-01 08:55:42
Autor: Endriu
[...]

Dobre to byłyby JOW,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Polityki_Realnej

"[...] Inne inicjatywy ustawodawcze koła poselskiego UPR w Sejmie I kadencji dotyczyły projektów: ustawy o większościowej ordynacji wyborczej (jednomandatowe okręgi wyborcze, odrzucony), [...]"

 w których to ktoś z zewnątrz wreszcie mógł trochę prawdy ludziom powiedzieć.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-01 09:11:24
Autor: Endriu
[...]

A tak to przez następne 25 lat będziemy w poubeckim TVN-ie, Polsacie i TVP skazani na oglądnie tych samych mord, na których sam widok niedobrze się robi ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-01 10:23:47
Autor: viper
[...]

uważasz że lekiem na całe zło są JOW... ja nie mam nic przeciwko temu, tylko zobacz jaki byłby generalnie efekt, biorąc pod uwagę słynną naturę Polaków... do sejmu weszłoby kilka setek mędrców, z których każdy miałby swoją cudowną receptę na uleczenie naszego kraju... a po wyborach uważałby że jest odpowiedzialny tylko przed swoimi wyborcami i w dupie miałby jakieś wytyczne partyjne... mało z tego, od początku kadencji wystartowałby ze swoją prywatną kampanią wyborczą i zacząłby swoje popisy w sejmie, żeby go wyborcy dobrze zapamiętali... w parlamencie zrobiłby się nieprawdopodobny burdel i chlew... Endriu, jesteś naprawdę fajny koleś, ale twoje fanatyczne oddanie bełkotom różnych frustratów czasami mnie przeraża...

Data: 2010-03-01 22:29:38
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
w parlamencie zrobiłby się nieprawdopodobny burdel i chlew...

No tak masz rację. Na ziemiach "kraju nadwiślańskiego" ma "ordnung" panować, i wedle Anielskiej rekomendacji należy głosowac na Bronka !!!!.

Recydywa saska 2010

"[...] Tymczasem Nasza Złota Pani Aniela chyba nie po to "namówiła" premiera Tuska do rezygnacji z kandydowania, żeby tubylczym prezydentem został Szmajdziński! Prawdopodobnie też nie po to, by prezydentem został Radosław Sikorski. Wprawdzie minister Sikorski uwija się, jak może, ale widocznie Nasza Złota Pani Aniela też nie w ciemię bita i przecież pamięta, że kiedy samoloty CIA tu latały, to minister Sikorski pogrążony był jeszcze w sprośnych błędach Niebu obrzydłych i uchodził za duszeńkę Amerykanów. Cóż dopiero, kiedy pani red. Anna Applebaum, prywatnie małżonka ministra Sikorskiego niedawno właśnie ją skrytykowała za niewłaściwą politykę zagraniczną? Jeśli nawet Nasza Złota nie przywiązuje do tego większej wagi, jako do rzeczy bez znaczenia, to przecież nie może tego nie zauważyć!
I oto natychmiast odezwały się nożyce. Nie mówię już o Jerzym Szmajdzińskim, który teraz może być zmuszony do opędzania się przed zarzutami Złamania Prawa wskutek przestępczej zmowy z CIA na szkodę Praw Człowieka. Włodzimierz Cimoszewicz wycofał się z wyścigu do prezydentury z powodu pani Jaruckiej, która w zestawieniu z Naszą Złotą Panią Anielą jest "prochem i niczem". Ale w samej Platformie jak na komendę rozległ się klangor, w którym wybija się głos posła Palikota i pani minister Pitery, współbrzmiące z opinią Salonu, wyrażoną przez uchodzącego tam za proroka mniejszego red. Jacka Żakowskiego, że min. Sikorski może być prezydentem ale dopiero w roku 2020. Do chóru dołączył pan Władysław Bartoszewski, nie tylko potwierdzając, że min. Sikorski jest "za młody", ale przypominając zasadę, że młodszy powinien ustąpić starszemu, mądrzejszy. - no, mniejsza z tym. Kropkę nad "i" postawił były prezydent naszego państwa Lech Wałęsa, udzielając poparcia marszałkowi Bronisławowi Komorowskiemu [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-02 01:35:21
Autor: viper
> [...]

No tak masz rację. Na ziemiach "kraju nadwiślańskiego" ma "ordnung" panować, i wedle Anielskiej rekomendacji należy głosowac na Bronka !!!!.

pan M. musi byc bardzo samotnym człowiekiem... wszędzie kur...y, złodzieje, spiski, zmowy, szpiedzy, agenci... ciężkie życie ma taki gostek... chociaż to w sumie jest inteligentny człowiek, podejrzewam że prywatnie w te brednie które wypisuje nie wierzy...

Data: 2010-03-02 08:36:58
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka

pan M. musi byc bardzo samotnym człowiekiem... wszędzie kur...y, złodzieje,
spiski, zmowy, szpiedzy, agenci...

To że wszedzie mamy doczynienia z kurwami, złodziejami, spiskami, szpiclami i agentami dowiedzileiśmy się w 1993 roku:

Nocna Zmiana
http://video.google.com/videoplay?docid=2185058413755445485#

http://swiesciu.salon24.pl/30208,tomasz-lis-na-aucie

"Zawsze był psinką Salonu, już kilkanaście lat temu (1992) trząsł się ze strachu krzycząc do Lecha Wałęsy:"...Niech pan nas ratuje, panie prezydencie!", bo rząd Olszewskiego wszczął właśnie procedurę lustracyjną. Lis miał wtedy pecha - kamera uwieczniła ten jego krzyk".

Niestety do dzisiaj nie wyciągamy z tego żadnych wniosków .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-02 08:46:40
Autor: Endriu
[...]

Krasnoludki porządkują

"[...] W świetle informacji, że pan Sobiesiak był (a kto wie, czy czas przeszły jest w tym przypadku uzasadniony?) sekretnym współpracownikiem ABW [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-02 08:53:21
Autor: Endriu
[...]

Dziurka w (żelaznej) kurtynie

"[...] W 1985 roku zdymisjonowany został generał Mirosław Milewski - w UB chyba od urodzenia - pod pretekstem kierowania tzw. aferą "Żelazo", polegającą na utworzeniu w MSW band zbrojnych, które za granicą dopuszczały się rabunkowych morderstw, a łupy, w postaci złota i kosztowności, przywoziły do Polski. W 1985 r. Biuro Polityczne KC PZPR z udziałem gen. Jaruzelskiego i Kiszczaka kazało prokuraturze sprawę umorzyć. I ciekawa rzecz - mimo "transformacji ustrojowej" oraz "przywrócenia praworządności", żaden z prokuratorów generalnych - ministrów sprawiedliwości nie odważył się podważyć tamtej decyzji, podjąć śledztwa na nowo choćby po to, by ustalić, kto wziął i gdzie schował fanty. Nie uczynił tego ani Aleksander Bentkowski w rządzie premiera Mazowieckiego, ani Wiesław Chrzanowski - w rządzie premiera Bieleckiego - inna sprawa, że obydwaj byli zarejestrowani - oczywiście "bez swojej wiedzy i zgody" - jako tajni współpracownicy SB. Ale Zbigniew Dyka - minister sprawiedliwości w rządzie premiera Olszewskiego, ani Jan Piątkowski - minister w rządzie Hanny Suchockiej, zarejestrowani nawet "bez swojej wiedzy i zgody" nie byli, a przecież śledztwa też nie podjęli. O Włodzimierzu Cimoszewiczu - ministrze w rządzie premiera Pawlaka ani Jerzym Jaskierni - ministrze w rządzie Józefa Oleksego nawet nie wspominam, bo pierwszy był zarejestrowany jako "Carex", a drugi - jako "Prymus" i nawet prawomocnie uznany za kłamcę lustracyjnego. [...]"

Gdzie byś kij nie wetknął tam szpicle ..... Nikt kto nie siedzi w jakiejś razwiedce nawet nie pierdnie .....
Kwaśniewski tworząc konstutucję w preambule chyba kurwa zapomniał dopisać:

"[...] My nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-02 11:08:24
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Pomału dociera do mnie ten ból i obrzydzenie jakie Ci towarzyszą podczas zamieszkiwania w Polsce. Skorzystaj z tego co zrobili agenci. Możesz wziąć paszport i zmienić otoczenie na lepsze. Możliwa jest też inne rozwiązanie. Wybić tych, którzy mają odmienną ocenę sytuacji. Trzeba by jednak wybić jakieś 80% populacji. To ciężka robota ale wierzę w Twoje zaangażowanie i oddanie sprawie. Wylewanie swoich zmartwień na tej liście nie posuwa Twoich spraw we właściwym kierunku. Tu trzeba razem z talibami korzystać z tych samych źródeł finansowania i dostaw broni. Zawiązać granaty na brzuchu i aktywnie zmieniać rzeczywistość i poglądy innych.

Data: 2010-03-02 11:24:55
Autor: viper
> [...]
> Pomału dociera do mnie ten ból i obrzydzenie jakie Ci towarzyszą podczas zamieszkiwania w Polsce. Skorzystaj z tego co zrobili agenci. Możesz wziąć paszport i zmienić otoczenie na lepsze. Możliwa jest też inne rozwiązanie. Wybić tych, którzy mają odmienną ocenę sytuacji. Trzeba by jednak wybić jakieś 80% populacji. To ciężka robota ale wierzę w Twoje zaangażowanie i oddanie sprawie. Wylewanie swoich zmartwień na tej liście nie posuwa Twoich spraw we właściwym kierunku. Tu trzeba razem z talibami korzystać z tych samych źródeł finansowania i dostaw broni. Zawiązać granaty na brzuchu i aktywnie zmieniać rzeczywistość i poglądy innych.

spokojnie... Endriu jest wierzący, ale nie praktykujący... tyle razy wklejał fragmenty pana M. a nawet nie posłał mu datku, o które chłop tak prosi... już nawet fatso się ulitował i posłał mu jakiś grosz... a ty wymagasz by w kieszeniach nosił handgranaty... nic z tych rzeczy, to patriota nowej generacji...

Data: 2010-03-02 15:48:54
Autor: totus
viper wrote:

> [...]

prosi... już nawet fatso się ulitował i posłał mu jakiś grosz... a ty
wymagasz by w kieszeniach nosił handgranaty... nic z tych rzeczy, to

Czy to według Ciebie jest taki papierowy jednowymiarowy tygrys?

Data: 2010-03-02 15:52:16
Autor: totus
viper wrote:

> [...]

prosi... już nawet fatso się ulitował i posłał mu jakiś grosz... a ty
wymagasz by w kieszeniach nosił handgranaty... nic z tych rzeczy, to

Aha, jeszcze jedno. Chyba nie ma sensu wysyłania datków samemu sobie. Co sądzisz o tym?

Data: 2010-03-02 20:30:59
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
Aha, jeszcze jedno. Chyba nie ma sensu wysyłania datków samemu sobie. Co
sądzisz o tym?

Nie rozumiem. Możesz przybliżyć o co ci chodzi ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-02 22:34:40
Autor: fatso
viper wrote:

[...]

Dzieki za pamiec co dzisiaj rzadkie w narodzie. Dalem dwa razy po $20 dolarow a moglem sie przeciez
sam za to napic. Michalkiewicza szanuje za zdrowy osad narodowy. Zydzi ze sciepy na niego pluli, nie mogli
uwierzyc, ze ja, honorowy Zyd, mistrzowi drinki funduje. Odpoweidzialem, ze Mistrz Michalkiewicz moze i
czepia sie Kahalu przesadnie ale to czlowiek takiego wymiaru, ze gdyby co to on pierwszy schowa Zyda
u siebie w szafie.

fatso

Data: 2010-03-02 13:08:55
Autor: XXL
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
Jestem pewien, że Endriu kiedyś z tego wyrośnie. Tylko musi spotkać osoby,
które przekonają go, że program UPR jest politycznym folklorem i może istnieć
WYŁĄCZNIE w publicystyce i felietonach.
Niektóre elementy programu UPR są bardzo słuszne i pragmatyczne choć bardzo
trudne do zrealizowania (np. postulat obniżki podatków i oszczędności
budżetowych) ale jako całość to wielka bzdura.
A już utworzenie monarchii w XXI wieku to już kompletny absurd.

Data: 2010-03-02 22:15:34
Autor: Endriu
[...]

Trzeba tyko poprzeć odpowiednich ludzi którzy gwarantują zmiany, a nie pookrągłostołowych oszustów którzy od 20 lat robią w trąbe swoich wyborców, a jedyny ich plan polega na zadłużaniu swojej własnej ojczyzny, oraz zrzekaniu się suwerenności własnego narodu.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-03 08:04:57
Autor: Lech Dubrowski
[...]

Problem polega na tym, ze ci nasi wybrancy co innego mowia przed wyborami, a co innego robia po wyborach

Leszek

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-03 08:08:08
Autor: Endriu
[...]

Po 1989 roku Polacy wbrew pozorą cały czas wybierają okrągły stół - łacznie z Kaczyńskimi.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-03 08:09:17
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka

Po 1989 roku Polacy wbrew pozorom cały czas wybierają okrągły stół - łacznie
z Kaczyńskimi  - miało być pardon - literówka.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-02 20:43:38
Autor: Endriu
[...]

Ja chcę dobrobytu TUTAJ - w mojej ojczyźnie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-02 22:09:44
Autor: Endriu
[...]

I chciałbym również aby to towarzystwo wzajemnej pookrągłostołowej adoracji wreszcie zostało odłączone od koryta, bo prowadzi ono mój kraj na skraj bankructwa.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-02 23:02:07
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Twoje postrzeganie otaczającej rzeczywistości, że wybierają i są wybierani do władzy tylko agenci kurwy i złodzieje jest w mniejszości. Powinieneś to zmienić. Te 80% do odstrzału to rak tego społeczeństwa. Dobrobyt się poprawi oczywiście też, jako produkt uboczny.

Data: 2010-03-02 22:23:18
Autor: kc
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
Skorzystaj z tego co zrobili agenci. Możesz
wziąć paszport i zmienić otoczenie na lepsze.

Ha, ha, ha. Endriu w Brukseli? I może jeszcze jakieś wysokie stanowisko?

kc

Data: 2010-03-02 23:47:16
Autor: viper
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
Endriu wrote:
Twoje postrzeganie otaczającej rzeczywistości, że wybierają i są wybierani do władzy tylko agenci kur..y i złodzieje jest w mniejszości. Powinieneś to zmienić. Te 80% do odstrzału to rak tego społeczeństwa. Dobrobyt się poprawi oczywiście też, jako produkt uboczny.

Już Józef Wissarionowicz Stalin odkrył, że najefektywniej poprawia się dobrobyt zmniejszając ilośc konsumentów...

Data: 2010-03-03 07:51:55
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka

Powinieneś to zmienić. Te 80% do odstrzału to rak tego społeczeństwa. Dobrobyt się poprawi
oczywiście też, jako produkt uboczny.

Nie użyłem ani razu słowa "odstrzelić". Sprytnie manipulujesz i wciskasz w moje usta słowa któych nie powiedziałem.
Powtarzam jeszcze raz - życzę Polsce aby pookrągłostołowa mafia wreszcie została odstawiona od koryta gdyż w mokjej opini prowadzi ona mój kraj na manowce.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-03 08:05:11
Autor: Endriu
[...]

A kulminacyjnym momentem tego całego prowadzenia na manowce jest katastrofalne i opłakane w skutkach ZREZCZENIE SIĘ SUWERENNOŚCI SWOJEGO WŁASNEGO KRAJU na rzecz Unii Europejskiej.

Za to Polsce przyjedzie jeszcze zapłacić, chociaż pierwsze rachunki juz przychodzą (np. zablokowanie budowy autostrady w dolinie Rospudy przez antypolskie stowarzyszenia ekologiczne która zagraża Niemieckim portom)...

Gdyby w Polsce rządził ktoś na wzór Łukaszeniki w/w "ekolodzy" przykuwający się do drzew na zlecenie Anieli Merkel siedzieli by juz w pierdlu za zakłócanie porządku publicznego.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-03 08:58:48
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Nic nie manipuluję nawet sprytnie. Nie twierdziłem, że coś takiego mówiłeś ani nawet sugerowałeś. To były moje rady jak mógłbyś swój problem rozwiązać. Swoim listem chciałem Ci delikatnie zwrócić uwagę, że jest jak jest bo większość to agenci, kurwy i złodzieje (jak sugerujesz) i dobrze czują się we własnym towarzystwie. A większość jak to większość jest silniejsza od mniejszości z definicji i ustawia świat pod siebie, jak każdy silniejszy. Sugerowałem Ci, że wylewanie żali na tą sytuacje na tej liście nie poprawia Twojej pozycji. Radzę Ci ponownie jakieś realne działania. Poza fizyczną eliminacją dobry byłby obóz odosobnienia dla tej zdeprawowanej 80% części Polaków. Niechby pracowali na tych 20% Prawdziwych Polaków może choć w części odpokutowaliby winy i to jakoś uchroniło by ich od piekła. Tym samym Twój dobrobyt by się znacznie poprawił. Jeszcze raz powtórzę to nie są Twoje pomysły. Ale ponieważ zdajesz się być bezradny to podpowiadam Ci dobre sprawdzone rozwiązania.

Data: 2010-03-03 10:00:10
Autor: Endriu
[...]

Poprawia poprawia..... .
http://stooq.pl/q/?s=ago&c=10y&t=c&a=lg&b=0

Akcje Michnikowskiej Agory 10 lat temu kosztowały blisko 200 zł .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-03 10:58:36
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Aaaa rozumiem. Im niżej wyceniane są na giełdzie firmy niesłuszne politycznie tym dobrobyt bardziej rośnie. Podpowiedz mi jeszcze ze wzrostów których wycen mam się cieszyć. Napomknę nieśmiało, ze z Twojego postu wynika, że kurs Agory spadł na skutek Twojego pisania na tę listę. Które jeszcze wyceny ulegały/ulegają/będą ulegały sile Twoich cytatów i myśli publikowanych na tej liście?

Data: 2010-03-03 11:00:43
Autor: Endriu
[...]

Znowu manipulujesz mocno uogólniając....

EOT.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-02 11:37:42
Autor: viper
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka

Gdzie byś kij nie wetknął tam szpicle ..... Nikt kto nie siedzi w jakiejś razwiedce nawet nie pierdnie .....
Kwaśniewski tworząc konstutucję w preambule chyba kur...a zapomniał dopisać:

no to i link ode mnie...

http://www.youtube.com/watch?v=3msD-6_gVk0

Data: 2010-03-02 14:31:49
Autor: kc
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
no to i link ode mnie...

http://www.youtube.com/watch?v=3msD-6_gVk0

Ta dedykacja dla Endriu, czy dla nich? :

http://www.youtube.com/watch?v=0x1_8chGS5U

kc

Data: 2010-03-02 21:27:24
Autor: viper
> [...]
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): > no to i link ode mnie...
> Ta dedykacja dla Endriu, czy dla nich? :

jak się ten spot obejrzy to pierwsza refleksja jest taka, że w pisie straszna młotownia za spindoktorów robi... film jest zrobiony zupełnie bez sensu...sens by miało gdyby po tekstach o miłości pokazali Tuska gdy traci nerwy i zachowuje się nieprzyjemnie... były takie nagrania, wystarczyło poszperac... a tak wyszedł filmik o dzielnym i szlachetnym wodzu, którego dyżurni niesforni pretorianie jak Palikot cy Stefan coś tam kłapią... poza tym zrobiono zlepek wyrywkowych wypowiedzi, co bardzo źle się Polakom kojarzy... z punktu widzenia marketingu politycznego wielka dupa.... ten film prędzej zachęci ludzi do platformersów niż zniechęci... oczywiście fani pisu będą klaskali uszami z radości, ale to nie do nich ten filmik jest adresowany... ci goście niczego nie potrafią zrobic porządnie, wszystko spieprzą... ale w końcu prezio Jarosław nie na darmo wyselekcjonował swoją gwardię złożoną tylko z takich gości którzy nie będą mogli mu zagrozic, a więc zawodników o lotności kowadła...

Data: 2010-02-28 21:21:20
Autor: viper
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a): > Litwa+ Korona powstana kiedys razem, jak Poenix z popiolow, amen

Widzę, że masz już kompletny plan. Właśnie będziemy wybierać króla elekcyjnego Rzeczpospolitej Obojga Narodów - Radosława Wysokiego Wielkiego.

pozdrawiam kc

wielki emigracyjny patriota się odezwał...

Data: 2010-03-01 02:18:32
Autor: fatso
viper wrote:
[...]

Patriota bom ja nie z soli ani z roli ale z tego co mnie boli.
tu zobaczyc prosze, na Google Earth: Kustovnitsa & Mikhalki, Slavnieft Mozyr Refinery
Lukaszka na moich morgach prawem kaduka sie pobudowal, potezna rafinerias ropy naftowej
jak w Plocku, podbiera rope z rurociagu Przyjazn kacapom i ja tam przerabia. Najgorzej, ze mnie
nic nie placi. Swinlja!

fatso

Data: 2010-03-01 06:10:08
Autor: kc
viper wrote:

> wielki emigracyjny patriota się odezwał...
>
>    Patriota bom ja nie z soli ani z roli ale z tego co mnie boli.

Fatso, to było raczej do mnie. Na jadowite zaczepki nie odpowiadam.

kc

Data: 2010-03-03 11:28:24
Autor: Charlie delta
On 1 Mar, 03:18, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
viper wrote:

> [...]

rafinerias ropy naftowej
jak w Plocku, podbiera rope z rurociagu Przyjazn kacapom i ja tam

fatso- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

fatso

Gomule należy podziękować za wypierdolenie z Ojczyzny po 68 pomiotu
lewackiego w twojej osobie

jednego chwasta mniej !

Data: 2010-03-03 23:24:58
Autor: fatso
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
Charlie delta wrote:
- PokaĹź cytowany tekst -
   fatso

Gomule należy podziękować za wypierdolenie z Ojczyzny po 68 pomiotu
lewackiego w twojej osobie

jednego chwasta mniej !

ale ja dobrze sobie zyje od 1975 a ty scierwo polskie przymierasz glodem w tym swoim straganie
warzywnym i byle tak dalej job twoju mat' pierczatka

Data: 2010-03-04 08:42:18
Autor: Endriu
[...]

Fatso lewakiem ?.
Toć to "spekulant" - "kułak", wspierający konserwatywnego-liberała Michalkiewicza datkami.

Skąd ci przyszło do głowy drogi Charlie nazwać Fatso - lewakiem ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-04 10:41:39
Autor: fatso
Zaden lewak ale Jego Krolewska Mosc od dzisiaj!
Endriu wrote:
[...]

http://forum.gazeta.pl/forum/w,54,108193123,108193123,Idy_marcowe_nadchodza_musze_sie_strzec.html

musze od jutra pomyslec jak was tu wszystkich opodatkowac chuje

fatso

Data: 2010-02-28 21:03:05
Autor: Endriu
Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka

Unia Lubelska wiecznie zywa!
Litwa+ Korona powstana kiedys razem, jak Poenix z popiolow, amen

Vivat Fatso Gromkopierdiejew rex  !! Vivat! vivat!

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka