Przy takiej opozycji jaka jest teraz , PO

Data: 2011-01-16 21:02:18
Autor: wasabi
Przy takiej opozycji jaka jest teraz , PO
będzie rz±dziło chyba z 100 lat.

A po debilnych opiniach w sprawie raportu MAK, to tym bardziej strach na nich glosować, bo jeszcze wojnę rozpętaj± w imię pseudo zamachu na nie najlepszego prezydenta w dziejach wolnej Polski.

Data: 2011-01-16 20:08:26
Autor: obserwator
wasabi <vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
[...]

ktory to twoj juz nick na tej grupie, pozyteczna mendo prosowiecka?.

Data: 2011-01-16 21:15:35
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 21:08,  obserwator pisze:
[...]

UWAGA: TW vel menda UB-ecka obserwator węszy !

Data: 2011-01-16 20:51:27
Autor: obserwator
Przy takiej opozycji jaka jest teraz , PO
wasabi <vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
> ktory to twoj juz nick na tej grupie, pozyteczna mendo prosowiecka?.

UWAGA: TW vel menda UB-ecka obserwator węszy !

czlowiek honorowy i powazny pisze pod jednym nickiemi. Odwaznie na argumenty dyskutuje, a nie zmienia ciagle nickow, aby jak kundel
szczekac i gryzc pod inna maska ludzi, ktorzy maja odwage cywilna pisac pod
stalym nickiem, mimo ze wiedza iz maja do czynienia ze stadem wscieklych
pozbawionych honoru i godnosci osobistej kundli. --

Data: 2011-01-16 20:59:07
Autor: wasabi
On Sun, 16 Jan 2011 20:51:27 +0000,  obserwator wrote:

> [...]

pod stalym nickiem, mimo ze wiedza iz maja do czynienia ze stadem
wscieklych pozbawionych honoru i godnosci osobistej kundli.

jak by nie wyzwiska z twojej strony to może szło by z tobą dyskutować bo niekiedy mądrze napiszesz, ale masz zachowanie lumpa to się traktuje ciebie jak lumpa.

bo chyba nie powiesz mi ze dyskusja z argumentami z twojej strony np: kurwo sowiecka jest odważna dyskusją metoryczną, zmień trochę język a zaczną cię szanować.

Data: 2011-01-16 21:06:19
Autor: obserwator
Przy takiej opozycji jaka jest teraz , PO
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a): jak by nie wyzwiska z twojej strony to może szło by z tob± dyskutować bo niekiedy m±drze napiszesz, ale masz zachowanie lumpa to się traktuje ciebie jak lumpa.

bo chyba nie powiesz mi ze dyskusja z argumentami z twojej strony np: kurwo sowiecka jest odważna dyskusj± metoryczn±, zmień trochę język a zaczn± cię szanować.

ze mna kazdy moze pogadac. Jak piszesz pod roznymi nickami i zamiast
dyskutowac na argumenty zamieszczasz teksty ad peronam, to nie miej pretensji,
ze cie opierdole.

Jesli ktos ewidentnie bezczelnie klamie na korzysc Kremla i mi ubliza, to jest
przeciez falszywa kurwa sowiecka, ktorej chetnie obilbym ryja.

Dzialanie zgodne z prawami fizyk: jaka akcja taka reakcja. Pisz pod jednym nickiem i dyskutuj jak czlowiek, a nie jak kundel.

Data: 2011-01-16 21:16:49
Autor: wasabi
On Sun, 16 Jan 2011 21:06:19 +0000,  obserwator wrote:

[...]

nie ja pierwszy zaczołem, wybacz nie mam w naturze kogo¶ za pogl±dy gnoić

Jesli ktos ewidentnie bezczelnie klamie na korzysc Kremla i mi ubliza,
to jest przeciez falszywa kurwa sowiecka, ktorej chetnie obilbym ryja.

ale pamietaj ze dla jednych kłamstwo dla innych prawda, na tym polega dyskusja aby szanować pogl±dy innych nawet jak s± błedne, przekonywać argumentami

Dzialanie zgodne z prawami fizyk: jaka akcja taka reakcja.

tu się zgodze bo to 100% prawda (fizyka)

Pisz pod jednym nickiem i dyskutuj jak czlowiek, a nie jak kundel.

"wasabi" to mój stały nick, z reguły siedze na grupach specjalistycznych

Data: 2011-01-16 22:08:28
Autor: pluton
Przy takiej opozycji jaka jest teraz , PO
czlowiek honorowy i powazny pisze pod jednym nickiemi.

Najlpszym przykladem jest obry^H^H^Hobserwator.

Nullification

Data: 2011-01-16 21:12:28
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> czlowiek honorowy i powazny pisze pod jednym nickiemi.

Najlpszym przykladem jest obry^H^H^Hobserwator.

o voila, potem pretensje, ze sie z wami romawia waszym jezykiem menela.
Pluton to kolejny ograniczony umyslowo klamca i dezinformator prosowiecki o
poziomie lumpa i menala, ktory tego rodzaju chamskimi tekstami, cenzuruje grupe. --

Przy takiej opozycji jaka jest teraz , PO