Przy takiej patologii w Gdansku nie ma co ryzykowac by tam przyjezdzac

Data: 2019-01-26 12:11:04
Autor: Pajdak
Przy takiej patologii w Gdansku nie ma co ryzykowac by tam przyjezdzac
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2fqcn$pup$1gioia.aioe.org...
Proces wnuka Lecha Wałęsy: "Wybił mi zęby"

Bywam regularnie w Gdańsku. Mamy tam swoje biura. Nie zauważyłem tam chuligaństwa czy opluwania obcokrajowców. Miasto w ostatnich latach wypiękniało i każdy z odwiedzających to docenia. Czuje się tam swego rodzaju przyjazną atmosferę. Lepszą niż w wielu innych krajach świata.

Byłes kiedykolwiek w Gdańsku?

--
Pajdak

Data: 2019-01-26 13:20:41
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Chodziłeś chyba kanałami, że Bolka wnuki Cię nie dopadły :)

boukun

Data: 2019-01-27 12:22:04
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2hjap$hjf$1gioia.aioe.org...
[...]

W Gdansku nie ma kanałów o których myślisz.

że Bolka wnuki Cię nie dopadły :)

Byłeś kiedykolwiek w Gdańsku?

--
Pajdak

Przy takiej patologii w Gdansku nie ma co ryzykowac by tam przyjezdzac