Przy wrzucaniu jedynki gaśnie

Data: 2013-05-19 07:40:59
Autor: pito61
Przy wrzucaniu jedynki gaśnie
Od 3 lat mam suzuki gsxf 600 do tej pory było ok od wczoraj przy wrzucaniu pierwszego biegu gaśnie,dopiero gdy przygazuje to wejdzie i jest ok na krzyżówkach zatrzymuje i wchodzi bez problemu. Po zgaszeniu motoru spowrotem jest ten sam problem czy mógłby mi ktoś doradzić co to morze być pozdro dla czytelników

Data: 2013-05-19 19:20:09
Autor: Arbiter

Użytkownik "pito61" <pito61@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:9b0e29d1e3d1a9e845fe3088af57c2aa$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Może nie kontaktuje jakis styk od stopki? O ile masz zabezpieczenie przed ruszeniem na otwartej stopce (u mnie gaśnie silnik o ile stopka rozłożona)

Data: 2013-05-20 09:01:42
Autor: Adam Wysocki
pito61 <pito61@_nospam_wp.pl> wrote:

Od 3 lat mam suzuki gsxf 600 do tej pory było ok od wczoraj przy wrzucaniu pierwszego biegu gaśnie,

A szarpie wtedy (jeżeli nie trzymasz tylnego hebla)? Może po prostu skleja ci się sprzęgło. Zrób tak:

1. Wciśnij sprzęgło do oporu i trzymaj
2. Przegazuj i poczekaj aż obroty spadną do jałowych
3. Poczekaj chwilę z tym wciśniętym sprzęgłem
4. Wtedy wbij jedynkę
5. Daj znać, czy pomogło

A jak to nie to, to sprawdź czujnik przy kosie - czy kosa nie opada. U mnie w jajku (GSXF 750) kosa się wyrobiłą i czasami opada, nie na tyle żeby to było niebezpieczne, ale na tyle, żeby rozłączyć zapłon. Musiałem unieszkodliwić ten czujnik opaską zaciskową.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-05-28 08:06:55
Autor: zbigi
Adam Wysocki napisał(a):
[...]

Mogłoby to być sklejone sprzęgło. Ale tylko do pierwszego wrzucenia biegu po odpaleniu zimnego silnika.
Ale ja nie o tym...

[...]
4. Wtedy wbij jedynkę
5. Daj znać, czy pomogło

Ja cię Adamie bardzo proszę! Nie jesteś już młodzieniaszkiem OIDK i powinieneś wiedzieć, że "wbijanie" biegów nie jest dobrą metodą na ich zmianę.
Lepiej nie propagować takiego słownictwa - źle to wpływa na technikę jazdy i promuje niską kulturę techniczną - zwłaszcza wśród młodzieży... :\
I bez urazy, proszę :)
--
zbigi

Data: 2013-05-28 09:49:47
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2013-05-28 08:06, zbigi pisze:

Ja cię Adamie bardzo proszę! Nie jesteś już młodzieniaszkiem OIDK i
powinieneś wiedzieć, że "wbijanie" biegów nie jest dobrą metodą na ich
zmianę.

Znow mi sie przypomniala historia trybika i siem wzruszylem...
https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!topic/pl.rec.motocykle/qkzb4o8mP0A

Lepiej nie propagować takiego słownictwa - źle to wpływa na technikę
jazdy i promuje niską kulturę techniczną - zwłaszcza wśród młodzieży... :\

Nie marudz ino se tego linka, albo cala swoja historyjke dodaj do siga :-D

pozdr
newrom

Data: 2013-05-28 10:07:22
Autor: Adam Wysocki
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Znow mi sie przypomniala historia trybika i siem wzruszylem...
https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!topic/pl.rec.motocykle/qkzb4o8mP0A

Piękne, nie znałem :)))

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-05-28 10:09:28
Autor: Adam Wysocki
zbigi <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> wrote:

Ja cię Adamie bardzo proszę! Nie jesteś już młodzieniaszkiem OIDK

Boję się pytać skąd kojarzysz ;)

i powinieneś wiedzieć, że "wbijanie" biegów nie jest dobrą metodą na ich zmianę.

Przeczytałem Twoją historyjkę z 2006. Piękna :)

Ale ok, nie pomyślałem, że ktoś może dosłownie potraktować wbijanie i włączać biegi siłowo :)

http://motogof.tumblr.com/

Przy wrzucaniu jedynki gaśnie