Przy wrzucaniu jedynki gaśnie

Data: 2013-05-19 19:20:09
Autor: Arbiter
Przy wrzucaniu jedynki gaśnie

Użytkownik "pito61" <pito61@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:9b0e29d1e3d1a9e845fe3088af57c2aa$1grupy.scigacz.pl...
Od 3 lat mam suzuki gsxf 600 do tej pory było ok od wczoraj przy wrzucaniu pierwszego biegu gaśnie,dopiero gdy przygazuje to wejdzie i jest ok na krzyżówkach zatrzymuje i wchodzi bez problemu. Po zgaszeniu motoru spowrotem jest ten sam problem czy mógłby mi ktoś doradzić co to morze być

Może nie kontaktuje jakis styk od stopki? O ile masz zabezpieczenie przed ruszeniem na otwartej stopce (u mnie gaśnie silnik o ile stopka rozłożona)

Przy wrzucaniu jedynki gaśnie