Przy zak³adaniu lokaty podsuwali klientom z³y nr konta..

Data: 2011-07-14 20:17:31
Autor:
Przy zak³adaniu lokaty podsuwali klientom z³y nr konta..
KrisB <a@b.pl> napisa³(a):
By³a taka afera, ¿e w jednej z placówej franczyzowych przy zak³adaniu lokat pod
suwali klientom zamiast oryginalnej umowy lokaty, umowê "zmodyfikowan±" w której g³ówn± ró¿nic± by³ innym nr konta oszusta.

Je¿eli mówimy o tym samym to to by³o zupe³nie inaczej. Zamiast umowy z bankiem
by³a umowa po¿yczki prywatnej osobie z du¿ym procentem. Tyle, ¿e nic nie by³o
podsuwane, a ludzie po prostu nie chcieli mieæ 7% na lokacie bankowej tylko
14% na lokacie spod sto³u i podpisywali co chcieli.

Data: 2011-07-14 22:23:10
Autor: KrisB
Przy zak³adaniu lokaty podsuwali klientom z³y nr konta..
U¿ytkownik <kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivnisr$d01$1inews.gazeta.pl...
[...]

No co¶ w sprawie dla reportera mówili ale nie podali tam w sumie szczegó³ów jak te umowy wygl±da³y- ale dobrze sprawdziæ NRB, czyli 8 cyfr unikalnych dla banku licz±c od trzeciej, je¶li dobrze to zrozumia³em.

Data: 2011-07-14 22:26:00
Autor: Titus Atomicus
Przy zak³adaniu lokaty podsuwali k lientom z³y nr konta..
In article <ivnisr$d01$1@inews.gazeta.pl>,
 " " <kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]
podsuwane, a ludzie po prostu nie chcieli mieæ 7% na lokacie bankowej tylko
14% na lokacie spod sto³u i podpisywali co chcieli.

Ja mialem prawie dokladnie to samo przy zakladaniu lokaty OpenFinance. Chyba jakies 50 tys to bylo.
Pan mi wydrukowal jakis numer konta na jaki mialem wplacic pieniedze za polisolokate. Numer konta nie byl bezposrednio zwiazany z OF. Potem ze dwa miesiace czekalem na 'certfikat' (wciaz nie byli w stanie wydac) i wciaz sie zatanawialem czy nie padlem ofiara oszustwa.
Od tej pory trzymam sie z daleka od OF.

TA

Przy zak³adaniu lokaty podsuwali klientom z³y nr konta..