Przybyłem, zobaczyłem i ..... stchórzylem.

Data: 2009-05-24 06:21:45
Autor: cirrus
Przybyłem, zobaczyłem i ..... stchórzylem.
# Partacz tygodnia
Zbigniew Ziobro
Za kampanię pt. "Wystarczy, że jestem" #
Ze strony:
http://politbiuro.pl/politbiuro/0,0.html

--
stevep

Data: 2009-05-24 07:01:27
Autor: cytryna
[...]

W Krakowie panuje niepodzielnie opinia, że szeryf Ziobro wygra wybory do PE w cuglach. Następstwem licznych kompromitacji małopolskiej wierchuszki PO oraz działań miejscowej prokuratury, jak również nędznego kontrkandydata z PO jest
całkowita dezaprobata dla szajki z KLD, UW, aktualnie PO. Rektorek Gołowin już się przejechał, czas odprawić austriack± hrabinę von Co¶tam und Co¶tam. --

Przybyłem, zobaczyłem i ..... stchórzylem.