Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty

Data: 2011-12-27 21:50:45
Autor: Paulinka
Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
Główny Użytkownik pisze:
WItam!
Przedewszystkim chciałbym wyprowadzić dwie osoby z grupy z błędu.
Zarówno na infolinii podatkowej jak i w moim urzędzie powiedziano że

Taki mały wtręt. Kiedyś obie instytucje, czyli urzędy skarbowe i infonię podatkową podsumowała trafnie moja koleżanka - główny księgowy, doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem - każdy ch.j ma swój strój.
Niestety. Do mojego US zaproszono mnie z powodu błędnie wypełnionego CIT-a, na moje pytanie, co jest nie tak, usłyszałam odpowiedź, że program pokazuje błąd. Pytam jaki błąd i dlaczego, oni nie wiedzą. Pokazuję im interpretację Ministra Finansów co do wyjątków w traktowaniu pewnych przychodów za podatkowe, pan zajarzył i powiedział, że u nas pani naczelnik inaczej to interpretuje, no i system pokazuje błąd.
Także ja dziękuję, postoję. Poprawiłam, jak chcieli, a że pierdoły opowiadają, to już inna para kaloszy.

--

Paulinka

Data: 2011-12-28 04:12:14
Autor: Przemyslaw Rokicki
On 27 Gru, 21:50, Paulinka <paulinka503precz_ze_spa...@wp.pl> wrote:
Główny Użytkownik pisze:

> [...]

pani naczelnik inaczej to interpretuje, no i system pokazuje błąd.
Także ja dziękuję, postoję. Poprawiłam, jak chcieli, a że pierdoły

naturalnie dla swietego spokoju zloze wniosek o interpretacje
indywidualna

pozdrawiam
P.

Data: 2011-12-28 18:58:43
Autor: mvoicem
(28.12.2011 13:12), Przemyslaw Rokicki wrote:

naturalnie dla swietego spokoju zloze wniosek o interpretacje
indywidualna

Wrzuć treść wniosku na grupę. Pośmiejemy się.

p. m.

Data: 2011-12-29 02:19:52
Autor: Przemyslaw Rokicki
On 28 Gru, 18:58, mvoicem <mvoi...@gmail.com> wrote:
(28.12.2011 13:12), Przemyslaw Rokicki wrote:

> naturalnie dla swietego spokoju zloze wniosek o interpretacje
> indywidualna

Wrzuć treść wniosku na grupę. Pośmiejemy się.

wrzuciłem juz  w tym watku uzasadnienie ktore znajdzie sie we wniosku
w niezmienionej formie wiec juz mozesz zaczac sie rechotac, a jak masz
cos madrego do powiedzenia do odnies sie do jego tresci

Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty