Przychodzi Charlie

Data: 2010-06-20 10:30:36
Autor: kigam
Przychodzi Charlie
Przychodzi Charlie do psychiatry i mówi:
- Panie doktorze wczoraj nie napisałem ani jednego posta na grupę.
- No brawo Charlie wreszcie robisz postępy, jak tego dokonałeś?
- Byłem zajęty bo próbowałem cały dzień złamać ciszę wyborczą siekierą.

Buhahahahahahaaha

Data: 2010-06-20 20:40:15
Autor: Joachim
Przychodzi Charlie
kigam pisze:
[...]

Masz poczucie humoru inteligentne, jak nasz przyszły prezydent Komorowski.

J.

Data: 2010-06-20 21:31:47
Autor: Robert
Przychodzi Charlie
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hvlnaf$qde$1news.onet.pl...
kigam pisze:
[...]

Mój kandydat czwarty. (Póki co w sondażach, więc czekam ...).

Nie byłbym taki pewny wygranej Komorowskiego.
Czas pokaże.

RM.

Data: 2010-06-20 21:32:35
Autor: Robert
Przychodzi Charlie
kigam pisze:
[...]

Zapomniałem dodać, że przed nami festiwal wazeliniarstwa w stronę lewicy.

RM.

Przychodzi Charlie