Przychodzi baba do kościoła...

Data: 2011-04-23 20:18:06
Autor: Zennon

Data: 2011-04-23 11:33:56
Autor: Hans Kloss

Data: 2011-04-24 13:17:09
Autor: Antenka
Przychodzi zennon pod Wawel
On 23 Kwi, 20:33, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 23 Kwi, 20:18, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:
>brednie jak zwykle

..a tam satdo brunnerów
Naśwam lusterko platfonsy:http://www.youtube.com/watch?v=RVXvebRm0xA
Buahahahahaha ;)
J-23

Hans a co to za gęby? Czy oni aby wszyscy nie urwali się z terapii
zajęciowej dla osób  upośledzonych? :D Co za kreatury! Co jeden to
lepszy i bardziej tępy w swej fizjonomii :D

Antenka

Data: 2011-04-24 16:17:50
Autor: Hans Kloss
Przychodzi zennon pod Wawel
On 24 Kwi, 22:17, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Hans a co to za gęby?
Koledzy partyjni zennona, oficerowie prowadzący cycka  i stefanii,
pracodawcy kłameckiego  MH i bombelka, maryny bacy-gównozjada.. jednym
słowem młodzi wykształceni itede.
J-23

Data: 2011-04-25 09:53:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-25 01:17, Hans Kloss pisze:
On 24 Kwi, 22:17, Antenka<sweet.blue_e...@wp.pl>  wrote:

Hans a co to za gęby?
Koledzy partyjni zennona, oficerowie prowadzący cycka  i stefanii,
pracodawcy kłameckiego  MH i bombelka, maryny bacy-gĂłwnozjada.. jednym
słowem młodzi wykształceni itede.
J-23

Daj spokĂłj Hans. Nie okłamuj się Ĺźe jest inaczej  - spokojnie moĹźna przyjąć Ĺźe 90% społeczeństwa jest zdegustowana tym pochĂłwkiem na Wawelu.

Data: 2011-04-25 01:03:22
Autor: Hans Kloss
Przychodzi zennon pod Wawel
On 25 Kwi, 09:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Daj spokój Hans. Nie okłamuj się że jest inaczej  - spokojnie można
przyjąć że 90% społeczeństwa jest zdegustowana tym pochówkiem na Wawelu.

 Przyjąć to można że nawet 120% jest zdegustowana. Jeszcze nie
zauważyłeś że "zdegustowanie"albo "miłość" wyrabia się ludziom w
głowach przy pomocy tzw. przekaziorów według zapotrzebowania rządzącej
nimi kliki?
J-23

Data: 2011-04-25 13:55:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-25 10:03, Hans Kloss pisze:
On 25 Kwi, 09:53, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Daj spokĂłj Hans. Nie okłamuj się Ĺźe jest inaczej  - spokojnie moĹźna
przyjąć że 90% społeczeństwa jest zdegustowana tym pochówkiem na Wawelu.
  Przyjąć to moĹźna Ĺźe nawet 120% jest zdegustowana. Jeszcze nie
zauważyłeś że "zdegustowanie"albo "miłość" wyrabia się ludziom w
głowach przy pomocy tzw. przekaziorów według zapotrzebowania rządzącej
nimi kliki?
J-23

Tak, to wiem. na pewno starano się umniejszać jego rolę gdy jeszcze prezydentował. Ale gdy chodzi o pomniki i ten pochowek to wszyscy wiedzą (łącznie z orędownikami) Ĺźe to juĹź jest przesada. Minął juĹź rok od tamtych wydarzeń a ja jeszcze nie spotkałem Polaka  ( w prywatnej rozmowie) ktory byłby za aĹź takim wznoszeniem na piedestał.

Data: 2011-04-25 05:39:05
Autor: Hans Kloss
On 25 Kwi, 13:55, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

 Ale gdy chodzi o pomniki i ten pochowek to wszyscy wiedzą
(łącznie z orędownikami) że to już jest przesada.

Pochówek wśród królów mu sie należy jak psu zupa- tak jak każdemu
innemu katolickiemu przywódcy naszego państwa zmarłemu w trakcie
sprawowania przywództwa i w związku z jego wykonywaniem. Tak jest, jak
się komoruski pośliźnie na skórce od banana i wymłóci  ze skutkiem
śmiertelnym łbem w żyrandol którego miał pilnować to też na Wawel...
Natomiast pomnik to oczywiście nie Lechowi (bo na to o wiele za
wcześnie) ale ku upamiętnieniu  CAŁEJ SETKI ofiar smoleńskiej
tragedii. No chyba że dla kogoś byli oni ludźmi bez znaczenia o
których tragedii pamiętać nie warto...
J-23

Data: 2011-04-25 21:04:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-25 14:39, Hans Kloss pisze:
[...]

się komoruski pośliĹşnie na skĂłrce od banana i wymłóci  ze skutkiem
[...]

No chyba że tak sprawę stawiasz - nie ważne co robił - z urzędu należy mu się Wawel bo zmarł w trakcie pełnienia funkcji. Przyznam że pierwsze słyszę o takim obyczaju.

Data: 2011-04-25 14:09:36
Autor: raff

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:92c8e26c-baaf-48ba-9e4a-f03adbc8790fr6g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

A oni nie powinni siedziec w pierdlu ?

Tam, gdzie wiekszosc elektoratu PO.

R.

Data: 2011-04-25 15:00:37
Autor: Roman Rumian
Przychodzi zennon pod Wawel
Panie Kloss,

[...]

moi bliscy byli na tej uroczystości i kiedy dochodzili ulicą Grodzką pod Wawel po hotel podjechał elegancki jeep, a z niego wysiadło czterech mężczyzn typu "bryś" po czterdziestce i zaczęli rozmawiać mniej więcej tak:
"Gdzie jest k...a ta młodzież, co miała przyjechać zorganizować imprezę. To my, k...a stare korniszony, mamy odwalać całą robotę !?"
"Korniszony" poszły w lewo w stronę wyjścia na Wawel, jeden z nich coś krótko powiedział do ZOMO odcinającego kordonem drogę i grupa przeszła za kordon.
Coś nam to przypomina ...

Do wyborów jesiennych, to znaczy dopóki będzie trwała kolejna parada blagierów, nic specjalnego w polityce sie raczej nie wydarzy, ale po wyborach ... pominąwszy już słuszne zdaniem premiera i prezydenta żądania restytucyjne szantażystów JWC, czeka nas kataster, na początek dla przedsiębiorców (bardzo poważne kwoty), podwyżki VAT, i lawina ustaw dostosowujących nas do modelu człowieka eurosojuza i ograniczających naszą wolność, dlatego oddanie głosu na którąkolwiek partię z "bandy czworga" (PO-PSL-SLD-PiS) będzie miało bolesne konsekwencje ... naprawdę jest się czego bać ...

Roman Rumian

Data: 2011-04-25 13:12:54
Autor: obserwator
Przychodzi zennon pod Wawel
Roman Rumian <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał(a): z "bandy
czworga" (PO-PSL-SLD-PiS) będzie miało bolesne konsekwencje ... naprawdę jest się czego bać ...

Banda czworga? To haselko JKM, po tragedii smolenskiej jest nieaktualne.

JKM to takze ewidentny czlowiek agentury. Specjalista od rozbijania prawicy.
Nie warto sie oszukiwac.

Swiadomosc tego faktu jest coraz powszechniejsza.

JKM w sumie wiecej spapral, anizeli zrobil dla Polski.

Data: 2011-04-25 13:20:58
Autor: obserwator
Przychodzi zennon pod Wawel
Roman Rumian <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał(a): (....)

a tak w ogole, drogi panie jak pan laczy swoja obrone K.K. z uwielbieniem dla JKM ktory jest agentem prosowieckim?

Data: 2011-04-25 13:41:57
Autor: obserwator
Roman Rumin

Drogi panie, widze ze sie odpowiedzi od panan nie doczekam. Ale moze warto aby pan przeczytal ponizszy tekst, a szczegolnie dyskusje pod
tym tekstem.

Zreszta to nie pierwszy tego typu tekst na tzw. prawicowych forach o kreciej
robocie JKM. Spokojna analiza wyczynow politycznych tego jegomoscia, tez
prowadzi do podobnych wnioskow.

Ponadto, ciekawe ze facet nie pracuje a ma kase i stac bylo go na oplacenie sali na ostatni kongres. Znowu przed wyborami nagle sie wybudzil, bo trzeba
namieszac?

http://markd.nowyekran.pl/post/11421,wg-bismarka-jestem-glupcem

Data: 2011-04-26 19:23:54
Autor: Roman Rumian
Roman Rumin
Proszę Pana,

W dniu 2011-04-25 15:41,  obserwator pisze:
>(...)
> http://markd.nowyekran.pl/post/11421,wg-bismarka-jestem-glupcem

dziękuje za odnośnik, ale ja te argumenty(?!) i dyskusje znam.
Nie zauważa, Pan, że dokładnie takie same zarzuty można postawić PiS z pozycji JKM czy UPR ?
One są niepoważne i trącą chęcią pozaregulaminowego wyeliminowania konkurencji.
Wątpię, aby miał Pan przekonujące dowody agenturalności JKM-a, a zresztą, od około 300 lat mamy na najwyższych stanowiskach wyłącznie agentów. Nie tylko Polska zresztą. Stanisław Michalkiewicz wręcz twierdzi, ze nie można prowadzić skutecznej polityki w Polsce, nie będąc niczyim agentem - takie prawo geopolityki.
Zapewne wie Pan, że ś.p. Lech Kaczyński był filosemitą, natomiast stawianie tezy, że JKM jest rusofilem jest dla mnie tylko wyrazem emocji, nie faktów.

Tak się składa, że właśnie przeczytałem książkę-wywiad z JKM i wiem, skąd ma pieniądze na działalność polityczną, wiem ile ciężkiej pracy włożył przez kilkadziesiąt lat, ile oberwał, stracił zdrowia i nerwów za popularyzacje bardzo potrzebnych nam i Polsce idei wolnościowych, jak dużo zawdzięczamy jemu i ludziom jemu podobnym (ś.p. 'Kisiel' czy Mirosław Dzielski), dlatego uważam, że pańska insynuacja jest obraźliwa.
Nie mam Panu tego za złe biorąc pod uwagę okoliczności w jakich Pan to napisał, ale namawiam do większej ostrożności w przyjmowani łatwych sądów. Patrzenie na jego działalność przez pryzmat procentów wyborczych jest bardzo krótkowzroczne i błędne, jak błędne było świadome zniszczenie LPR-u czy prowokacje wobec wicepremiera z własnego rządu przez Jarosława Kaczyńskiego. Prawdziwy mąż stanu, polityk na miarę wyzwań obecnego czasu umiałby zrobić z nich i UPR swoich sojuszników, swoje zaplecze, którego teraz PiS tak przeraźliwie brak ... Owszem, w niedziele 10 kwietnia słuchałem ze wzruszeniem słów prawdy wypowiedzianych przez Pana Kaczyńskiego, i nawet pomyślałem, że warto byłoby dać mu głos, aby pomógł prawdzie, nie tylko o Smoleńsku, ale potem pomyślałem o o innych, ważniejszych dla Polski sprawach i nabrałem wątpliwości ...

Wracając do JKM: już Waldemar Łysiak zwrócił moja uwagę na braki JKM w rozumieniu patriotyzmu, na zbyt duże "odnacjonalizowanie", a ostatni jego wykład do studentów AGH, którego byłem świadkiem, potwierdził we mnie pewien niesmak w jego podejściu do spraw intymnych. Problemy z patriotyzmem, choć jak na tak inteligentnego polityka dobrze i rzeczowo argumentowane biorą się, moim zdaniem z fascynacji wolnorynkowych.
Padło takie pytanie, czy jednak broń nie powinna być produkowana dla polskiej armii w Polsce ? Najważniejszym argumentem było to, że dyrektor np. Łucznika może być kupiony przez wrogów ... wie Pan w czym tkwi błąd ?

Są trzy wyjścia: dać głos PiS, dać głos WiP-UPR, nie głosować.
Pierwsza możliwość obarczona jest dużym ryzykiem ukręcenia na siebie samego bata w postaci 'reparacji' dla szantazystów z JWC (premier Kaczyński ma chory pomysł referendum ...), dalszego wzrostu podatków i zadłużenia, biegunki legislacyjnej odbierającej resztki wolności, kontynuacji absurdu ZUS, niszczenia konkurencji z prawej strony, pomijając inne, mniej ważne.

Mam nadzieję, że już Pan rozumie moje stanowisko.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2011-04-26 18:16:53
Autor: obserwator
Roman Rumin
> [...]

Nie zauważa, Pan, że dokładnie takie same zarzuty można postawić PiS z pozycji JKM czy UPR ?

jakie dokladnie te same argumenty mozna postawic PiS? PiS to duza opozycyjna partia. A jaka silna partie zalozyl JKM? UPR to od 20 lat partia kanapowa, bo jej zalozyciel poza wygadywaniem zupelnie
niealnych glupot i pajacowaniem, nie ma zadnego sensownego programu.

JKM w gruncie rzeczy osmiesza prawice i wie pan z kim potrafi sie laczyc tuz
przed wyborami, przed ktorymi zawsze sie nagle cudownie ozywia, byle oslabic
prawice. I tak to sie toczy od 20 lat.

Jesli pan zna argumenty podane pod linkiem i nadal taka partie popiera, to panska sprawa, ale prosze sie pozniej nie dziwic i nie narzekac jesli
postkomuna bedzie sie nadal dzieki takim politykom jak JKM umacniala w Polsce.

A jest ich tych rozwalaczy polskiej racji stanu nadal sporo w Polsce.
Bedziecie tak rozrabiac i sie klocic, az Polska utraci suwerennosc.

Wątpię, aby miał Pan przekonujące dowody agenturalności JKM-a, a zresztą, od około 300 lat mamy na najwyższych stanowiskach wyłącznie agentów.

Przeciez pan, jako obronca Kosciola Katolickiego powinien najlepiej wiedziec,
ze ludzi po czynach poznajemy? Prosze sobie czyny JKM dokladnie przesledzic, nie tylko od *okraglego stolu*
oraz powazniej potraktowac to, co mowia i pisza ludzie, ktorzy mieli okazje z
tym jegomosciem miec blizszy kontakty.
 Nie tylko Polska zresztą. Stanisław Michalkiewicz wręcz
twierdzi, ze nie można prowadzić skutecznej polityki w Polsce, nie będąc niczyim agentem - takie prawo geopolityki.

Pan Michalkiewicz pisze rozne rzeczy, ale w polityce liczy sie skutecznosc.
Polityka to nie literatura. A tak a propos, jaka partie pan Michalkiewicz
zalozyl w Polsce od okraglego stolu? Byl w UPR, ale juz nie jest. Od JKM tez zdajsie juz trzyma sie na dystans.

Ile osob przychodzi na jego wyklady? Podobno niewiele. Przeciez to madry
czlowiek,dlaczego innym radzi to i owo, a sam nie wyciaga wnioskow z takiego
podejscia do realpolityki?

Ale jak zblizaja sie wybory, to tez wyczynia bardzo ciekawe ewolucje.

I co od 20 lat udalo sie tym panom, poza oslabianiem prawicy i wzmacnianiem postkomuny osiagnac?
Zapewne wie Pan, że ś.p. Lech Kaczyński był filosemitą, natomiast stawianie tezy, że JKM jest rusofilem jest dla mnie tylko wyrazem emocji, nie faktów.

nic na temat filosemityzmy, czy tez rusofobii s.p Prezydenta nie wiem.
To sa plotki i wymysly jego wrogow. Natomiast rusofilizm JKM, jest ewidentny i to sa fakty, a nie emocje.

[...]

drogi panie, jak ktos prowadzi dzialanosc polityczna to musi sie liczyc z *obrywaniem*. Skoro JKM uzala sie nad soba to, chyba zapomnial gdzie nosi tzw. *jaja*. Mam plakac juz, czy potem  nad jego losem?

Ponadto sam JKM, nie ma problemow z atakowaniem innych osob (w tym
niepelnosprawnych kobiet) i politykow prawicy, wiec niech nie placze jak
chlopczyk w krotkich majteczkach, kiedy sam obrywa.

Ponadto nie przekonuja mnie informacje o jego zrodlach dochodow.
Wynajecie sali kongresowej, to spora suma i kogo na to moze byc stac, skoro
wiadomo, ze nie uzyska zwrotu kosztow bo nie przekroczy progu wyborczego.

Chyba, ze ktos mu te koszty zwroci, za oslabienie PiS.

Nie mam Panu tego za złe biorąc pod uwagę okoliczności w jakich Pan to napisał, ale namawiam do większej ostrożności w przyjmowani łatwych sądów.

To raczej ja pana namawiam do wiekszej ostroznosci i mniejszej naiwnosci.

[...]

...przeciez LPR zniszczyl sam Giertych. A kogo teraz popiera Giertych?
Potrafi pan wyciagnac z tych faktow wnioski?

[...]

Prawdziwy maz stanu nie wchodzi w uklady z ludzmi o ktorych wie wiecej anizeli
np. pan. Tragedia smolenska, pozwolila sie zorientowac w obecnej sytuacji politycznej i oddzielic ziarno od plew. Ta tragedia zrobila lustracje.

Data: 2011-04-26 18:30:39
Autor: obserwator
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)
[...]

nie wiem czy pan JKM jest az tak inteligentny jak sie go prezentuje.
Wysokie IQ niekoniecznie idzie w parze z madroscia i skutecznoscia np. polityczna.

Zreszta widzial pan wyniki testow IQ - JKM?

Bo to fakt, ze w Polsce moze byc bardzo latwo kupiony,  bo obecny rzad nie dba
o interesy polskie. Warto sie zorientowac jak o takie zabezpieczenia dbaja inne panstwa. W Polsce sluzby sa wyjatkowo slabe.

[...]

panskie argumenty kontr - PiS, sa smieszne.
Oddanie glosu na UPR, to oslabienie PIS i tym samym wzmocnienie postkomuny.
Nie glosowac - j.w.

Mam nadzieję, że już Pan rozumie moje stanowisko.

 nie, nie rozumiem panskiego stanowiska.

Rowniez pozdrawiam.

Data: 2011-04-26 20:34:01
Autor: boukun
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip730f$1f1$1inews.gazeta.pl...
[...]

A PiS to co, jak nie postkomuna? w POLSCE ŻADNEJ REWOLUCJI NIE BYŁO, DOWÓD NA TO JEST DZISIEJSZE ORZECZENIE SĄDU W SPRAWIE KISZCZAKA. Kiszczak sobie sam dobierał ludzi do układu pkrągłego stołu, na którym wyrósł obecny system..., którego to Kaczńscy tak zawzięcie bronią...

boukun

Data: 2011-04-26 18:50:36
Autor: obserwator
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)
ludzi do układu pkrągłego stołu, na którym wyrósł obecny system..., którego to Kaczńscy tak zawzięcie bronią...

gdzie bronia? Jakby bronil to by Lecha Kaczynskiego nie zamordowali i nie
robili non stop nagonek na PIS, jako partie opozycyjna, piewco komuny.

Data: 2011-04-26 20:57:19
Autor: u2
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)
W dniu 2011-04-26 20:50,  obserwator pisze:
[...]

Bo bekon wychowany w komunie, a wtedy atakowanie opozycji to byla
oficjalna religia.

Data: 2011-04-27 03:51:35
Autor: boukun
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4db71591$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ty gdzie się chowałeś? Na księżycu? W PRLu był opozycją cały naród, a dzisiaj nie ma już opozycji wobec układu okrągłego stołu...

boukun

Data: 2011-04-27 03:49:49
Autor: boukun
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip745s$5o5$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak by nie robili "nagonki", to skąd byś wiedział, że jest partią "opozycyjną"? I jak miałbyś się za nią wstawiać?
W Fundacji Batorego bronili, a jakże... Ponadto, zginiony Kacz=ński zarzekał się, że nie było żdnych tajnych układów w Magdalence... phi, hi, hi...

I co się dziwić, że taki lądował we mgle 15 minut przed rozpoczęciem mszy w Katyyniu...

boukun

Data: 2011-04-27 05:31:14
Autor: cirrus
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)
[...]

A kto Lecha zamordował helem, czy miechem?

Data: 2011-04-27 12:37:49
Autor: Leprechaun
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ip82md$kh2$1news.vectranet.pl...
[...]

Obsrywator to sowiecki kapuś i prowokator!

BomBel

Data: 2011-04-27 18:37:02
Autor: CHEL
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)

Za głupi.

 chcesz powiedziec, ze to mongol? ;o)))

Data: 2011-04-28 03:53:04
Autor: cirrus
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)
Użytkownik ""CHEL <heRsk>"" <chel.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:qkegr695trssecerqgqcg4vn4fckvfueca4ax.com...
[...]

Po prostu idiot.

--
stevep

Data: 2011-04-26 20:37:26
Autor: u2
Roman Rumin (cd. odpowiedzi)
W dniu 2011-04-26 20:30,  obserwator pisze:
Mam nadzieję, że już Pan rozumie moje stanowisko.

 nie, nie rozumiem panskiego stanowiska.

Rowniez pozdrawiam.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Nic dziwnego, bo nadajesz z GWna.

Data: 2011-04-27 18:37:01
Autor: CHEL
Roman Rumin
On Tue, 26 Apr 2011 19:23:54 +0200, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

 [...]

[...]

 uff, nie wiedzialem, ze sympatyzujesz z upr, a jkm uwazasz za  rozsadnego (w pewnych granicach) polityka. dziwi mnie to tym
 bardziej,ze calkiem niedawno deklarowales sie jako zwolennik
 pis, a prezesa w szczegolnosci.  dziwi tez, ze dyskutujesz z anonimowym "obserwatorem",  skrztetnie skrywajacym sie za forwardem, ktory na tym  forum slynie z wulgarnego slownictwa pod adresem  "przeciwnikow" politycznych. mi swego czasu grozil
 donosem do ISP. coz, tchorze tak maja.

 moim zdaniem, wielka szkoda, ze jkm nie potrafil tak  przeorganizowac upr by zajac kilka miejsc w sejmie.  jego przytulanie sie do pis nie przynioslo tej partii  nic dobrego i praktycznie nie jest obecna na scenie  politycznej. a szkoda.  pozdrawiam serdecznie, odezwij sie od czasu do czasu na priv.

Data: 2011-04-25 15:10:57
Autor: bolek

Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:ip3pvn$8ph$1srv.cyf-kr.edu.pl...

 oddanie głosu na którąkolwiek partię z "bandy
czworga" (PO-PSL-SLD-PiS) będzie miało bolesne konsekwencje ... naprawdę jest się czego bać ...

Roman Rumian

Masz całkowitą rację.
Tylko jak wytłumaczyć to antagonistom PO - PiS.
Dla nich liczy się tylko wojna.
Są za głupi żeby ogarnoć całość.

bolek

Data: 2011-04-25 13:16:02
Autor: obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Masz całkowitą rację.
Tylko jak wytłumaczyć to antagonistom PO - PiS.
Dla nich liczy się tylko wojna.
Są za głupi żeby ogarnoć całość.

nie ma racji. Jak mozna sie dziwic przecietnemu obywatelowi ktoremu postkomusze mendia piora mozgownice i jest kompletnie oczadzialy, skoro osoby czytajace te
grupe, kompletnie nie potrafia logicznie myslec?

Data: 2011-04-25 19:54:01
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ip3s6i$ojl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nie uważam, żeby przeciętny obywatel był odmóżdżonym kretynem.
Tak myślą ukorytowione nieroby z PiS-u i z PO.
Żeby się potem nie zdziwili przy okazji wyborów.

bolek

Data: 2011-04-25 11:36:57
Autor: Hans Kloss
On 25 Kwi, 19:54, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

Ja nie uważam, żeby przeciętny obywatel był odmóżdżonym kretynem.

Jest na to mnóstwo prostych testów, oto jeden z nich: statystycznie
rzecz biorąc na pewnej farmie  jedna trzecia kury znosi w ciągu jednej
trzeciej tygodnia jedną trzecią jajka. Ile jajek znosi na tej fermie
jedna statystyczna kura w ciągu jednego tygodnia? To nie jest żadna
wyższa matematyka, zadanie daje się wręcz policzyć na palcach więc nie
wymaga nawet znajomości tabliczki mnożenia. Ponadto z podobnymi
problemami spotyka się większość ludzi w życiu codziennym...a jednak
lekko licząc 90% populacji daje  idiotyczną odpowiedź, kwalifikując
się ponad wszelką wątpliwość do grona wymóżdżeńców.
J-23

Data: 2011-04-25 16:39:00
Autor: cirrus
[...]

Pewnie czarną wołgę.
--
stevep

Data: 2011-04-25 21:09:24
Autor: jadrys
Przychodzi zennon pod Wawel
W dniu 2011-04-25 15:00, Roman Rumian pisze:
 dlatego oddanie głosu na ktĂłrąkolwiek partię z "bandy czworga" (PO-PSL-SLD-PiS) będzie miało bolesne konsekwencje ... naprawdę jest się czego bać ...

Roman Rumian

Ale kto jak nie oni?  PPS nie ma szans. Samoobrona sprowadzona przez PiS i jej dzielnego szefa do parteru, LPR takĹźe. UPR - jeszcze mniejsze szanse.

Data: 2011-04-23 14:24:57
Autor: Bruner
Przychodzi baba do kosciola...
przychodzi baba na Wawel a tam ...