Przychodzi do KGB stary Izaak Mojsiejewicz....

Data: 2012-10-09 07:08:12
Autor: mkarwan
Przychodzi do KGB stary Izaak Mojsiejewicz....
Przychodzi do KGB stary Izaak Mojsiejewicz i powiada że chce paszport, bo ma
zamiar wyemigrować.
Oficer pyta się go:
- Co się stało?
- Wytrzymaliście Stalina, Chruszczowa, Breżniewa, pierestrojkę i kryzys, a
teraz, gdy nareszcie można odetchnąć, chcecie emigrować na stare lata?
- To z powodu homoseksualizmu.
- Przecież u was z tym wszystko w porządku!
- U mnie w porządku, ale widzę co się dzieje.
- Za Stalina homoseksualistów rozstrzeliwali.
- Za Chruszczowa wsadzali do paki.
- Za Breżniewa - przymusowo leczyli.
- Za Gorbaczowa przestali się nimi zajmować, a potem homoseksualizm zrobił
się modny.
- To ja chcę wyjechać, póki jeszce nie jest obowiązkowy.

Data: 2012-10-09 17:08:27
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 9 Oct 2012 07:08:12 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Dlaczego w tym dowcipie jest Żyd, a nie np. Gruzin?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-10-09 20:55:02
Autor: matusm

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k51eob$2io$1dont-email.me...
[...]

No bo niby z urzedu tylko zydki sa przesladowani chociaż nadal,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-10-09 22:28:38
Autor: u2
W dniu 2012-10-09 20:55, matusm pisze:

[...]

A to wstretny anty-georgian z tego kaleckiego.

Ale czegoz mozna sie innego spodziewac od gwnianego pasciarza  :-)

Data: 2012-10-10 00:28:29
Autor: Grzegorz Z.
"u2"
A to wstretny anty-georgian z tego kaleckiego.

Ale czegoz mozna sie innego spodziewac od gwnianego pasciarza  :-)

Wygląda na to że on ciągle uważa "Przemysława M." za Kaweckiego :)))

--
"Ateizm jest religią w takim samym stopniu jak niezbieranie grzybów jest
hobby"

Data: 2012-10-10 09:48:46
Autor: mkarwan
"u2"
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k528eb$es3$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-10 17:55:36
Autor: Przemysław M.
"u2"
Dnia Wed, 10 Oct 2012 00:28:29 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

A to wstretny anty-georgian z tego kaleckiego.

Ale czegoz mozna sie innego spodziewac od gwnianego pasciarza  :-)

Wygląda na to że on ciągle uważa "Przemysława M." za Kaweckiego :)))

Nie nazywam się i nie nazywałem Kawecki. Moje imię jest prawdziwe, inicjał
nazwiska też. Najwyraźniej jest rozkojarzaony bo tym jak Obserwator go
porzucił. Nie ma komu kadzić biedaczek. Jeżeli ten typek podpisujący się u2
ma odwagę niech przedstawi się z imienia i nazwiska. --

http://tiny.pl/hlh7v