Przyciemniane szyby

Data: 2011-02-12 11:17:42
Autor: Bydlę
Przyciemniane szyby
On 2011-02-12 02:46:33 +0100, " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> said:

jedno szybkie pytanie :)

-po co się przyciemnia szyby ?

W autach z klimą?
By podkreślić to, czego nie widać z powodu niemontowania szklanych drzwi w samochodach.

-drugie

Miało być jedno.

czy u was też nic nie wydać w żadnym lusterku w nocy przez to ?

Nie, u mnie widać mimo tego, że w innych samochodach zdarzają się oklejone szyby.

*trzecie

Miało być jedno.

, czy były jakieś szyby które by czarne miały w środku

Były.
Drogie, więc musisz sobie zamówić.
Taniej wyjdzie kupno furgonetki bez szyb z tyłu.

a tak btw. szyby odbijające IR robi się też z boku ?

Tak, folia nie ma pojęcia gdzie jest naklejana.

--
Bydlę

Data: 2011-02-14 16:56:56
Autor: Arek
Przyciemniane szyby
On 2011-02-12 02:46:33 +0100, " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> said:

jedno szybkie pytanie :)

-po co się przyciemnia szyby ?

W autach z klimą?
By podkreślić to, czego nie widać z powodu niemontowania szklanych drzwi
w samochodach.

Pamiętam, że światło słoneczne w pobliżu czarnych dziur się zakrzywiało, nie wiedziałem, że także samochody z klimą mają taki bajer.

czy u was też nic nie wydać w żadnym lusterku w nocy przez to ?

Nie, u mnie widać mimo tego, że w innych samochodach zdarzają się
oklejone szyby.

Zależy kto i czym zakleja.

a tak btw. szyby odbijające IR robi się też z boku ?

Tak, folia nie ma pojęcia gdzie jest naklejana.

W sumie jak chodzi tylko o to, aby nie było widać, to taniej ponaklejać tę folię tylko na lusterka:)

A.

Przyciemniane szyby