Przyciemnienie górnej części szyby w kasku

Data: 2010-07-03 13:00:15
Autor: Marcin N
Przyciemnienie górnej części szyby w kasku
Witam,

Pomyślałem, żeby przyciemnić sobie górne 3 cm szyby w kasku.

Wiadomo jak jest: jadąc pod niskie słońce nie pomagają okulary, blenda ani nic poza 100% czernią.

Przyszło mi do głowy, żeby nakleić na szybę folię do szyb samochodowych (takie paski na przednią szybę), albo przyciemnić szybę jakimś innym sposobem.

Macie jakiś rozsądny pomysł?

Data: 2010-07-03 18:15:06
Autor: duddits
W dniu 2010-07-03 13:00, Marcin N pisze:
Witam,

Pomyślałem, żeby przyciemnić sobie górne 3 cm szyby w kasku.

Wiadomo jak jest: jadąc pod niskie słońce nie pomagają okulary, blenda
ani nic poza 100% czernią.

Marudzisz, blenda daje radę. Sprawdzone.

Ja mam. Nie kombinuj tylko jeździj :)

--
duddits

Data: 2010-07-04 13:21:37
Autor: zbigi
duddits napisał(a):
[...]

A z mojegp doswiadczenia wynika, ze ma racje. :P

[...]

Dupa. Dobrze kombinujesz, tylko za bardzo. U mnie swietnie sie sprawdzila tania izolacja z rolki. W kolorze fioletowym(?). Rewelacyjna sprawa ;)
--
zbigi
i stopka zastepcza

Data: 2010-07-05 22:42:15
Autor: Marcin N

Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0pqsb$qfu$1@news.onet.pl...
duddits napisał(a):
[...]

Co to za tania izolacja z rolki? Taka do owijania fundamentów?

Data: 2010-07-05 23:37:26
Autor: Tmek
Marcin N wrote:

[...]

Idz do pierwszego lepszego punktu gdzie wycinaja rekalmy w foliach i poprosz o skrawek przezroczystej folii w kolorze jakim bedziesz chcial.

Tmek

Data: 2010-07-04 21:47:28
Autor: KLOSZ
Marcin N pisze:
> [...]
>
> Przyszło mi do głowy, żeby nakleić na szybę folię do szyb samochodowych
> (takie paski na przednią szybę), albo przyciemnić szybę jakimś innym

A moze:

http://www.scigacz.pl/Sunax,8211;,proste,rozwiazanie,na,sloneczne,dni,8954.html albo krocej:

http://tnij.org/sunax

do kupienia u wuja Louisa lub ktoregokolwiek z dystrybutorow wuja w PL.

Korzystam i daje rade (kask bez blendy)

Zdrowko
KLOSZ

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2010-07-04 20:20:52
Autor: masti
Przyciemnienie górnej części szyby w kasku
Dnia pięknego Sun, 04 Jul 2010 21:47:28 +0200, osobnik zwany KLOSZ
wystukał:

Marcin N pisze:
> [...]

albo krocej:

http://tnij.org/sunax

do kupienia u wuja Louisa lub ktoregokolwiek z dystrybutorow wuja w PL.

stówa za kawałek plexi? no kogoś pogięło :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-06 09:24:06
Autor: Marcin N

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0qqf4$r8$3@inews.gazeta.pl...
[...]

Nawet, gdyby cena była do przyjęcia - mój kask nie pozwala na zamontowanie tego ustrojstwa.

Data: 2010-07-06 01:11:26
Autor: ditron
Przyciemnienie górnej części szyby w kasku
On 6 Lip, 09:17, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

A czy ta osłona nie podwiewa przy większej szybkości?

Jak ma podwiewac jak ona jest po wewnetrznej stronie szybki..?

Nawet, gdyby cena była do przyjęcia - mój kask nie pozwala na zamontowanie
tego ustrojstwa.

ehehe żeś mnie rozbawił :)
A jak masz specyficzny kask to może od tego zacznij ze szukasz
niestandardowego rozwiazania...

Data: 2010-07-06 10:34:20
Autor: Marcin N

Użytkownik "ditron" <tomistrz@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9bbc36a6-8b19-4498-8b43-c66f8f0925ae@t10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Mam AGV Longway. Nie da się od strony czoła wcisnąć żadnej szybki między warstwy skorupy.

Data: 2010-07-08 00:00:51
Autor: ditron
On 6 Lip, 10:34, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Użytkownik "ditron" <tomis...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> Jak ma podwiewac jak ona jest po wewnetrznej stronie szybki..?

No i co ? Zawracasz głowę a nawet się nie odniosłeś do mojego
rozwiązania...

Data: 2010-07-05 23:42:14
Autor: ditron
On 3 Lip, 13:00, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
[...]

Ja mam.
I uzywam tego juz od 5 lat:
http://yfrog.com/evekranyj
Przykleja się to na całą szybkę (nie tylko górne 3 cm ale jak
koniecznie chcesz to możesz sobie dociąć) i można się patrzeć
centralnie w słońce nie mrużąc oczu.
Mi jedna sztuka starczyła na 5 lat. Klej się skończył po kilku
zerwaniach (zawsze zrywam i chowam do kieszeni - jak już się robi
szaro=ciemno) więc zamiast kleju używam klejącej taśmy dwustronnej - i
tak po kilku zerwaniach taśmę wymieniam. Jest to naprawdę zajebisty
patent. Już proponowałem na grupie i wystawiałem na alledrogo ale
zainteresowanie było mierne - poszły chyba 2 sztuki. Ewentualnie mogę
jeszcze to załatwić po cenie 30 zł / sztukę. Odbiór osobisty w
Gdańsku, Bydgoszczy lub wysyłka listem. Kolory jak na załączonym
obrazku. Są chętni ?
http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C05%5C10%5Cbikepics-584229-full.jpg

Data: 2010-07-10 16:27:18
Autor: marusc
[...]

Polecam okulary z filtrem polaryzacyjnym. Niesamowity efekt, wygasza odbicia słońca i przez to ściemnia większość jasnych miejsc. A samo przyciemnienie okularów jest nieduże. Całkowicie likwiduje odblaski słońca np w szybach, od jezdni itp. Ja mam korekcyjne, więc musiałem sobie takoweż z polaryzacją zamówić. I jestem bardzo zadowolony. Bez polaryzacji słońce niby schowane za blendą, a i tak razi jak cholera przez odbicia od jezdni i wszystkiego.

--
Marek

R1200GS

F650 95 sprzedam

Przyciemnienie górnej części szyby w kasku