Przyciemnienie szyb – Warszawa.

Data: 2010-08-02 05:53:45
Autor: Lopez
Przyciemnienie szyb – Warszawa.
Witam,
Czy moglibyście mi doradzić gdzie w Warszawie profesjonalnie przyciemnią mi szyby. Chodzi mi o to aby samochód tak się nie nagrzewał u upały. Czy są różne rodzaje przyciemnienia? Jeżeli tak to jaki wybrać aby najlepiej osiągnąć zamierzony efekt. Na poprawie wizualnej auta mi nie zależy, chodzi o to aby dzieciakom z tyłu tak słońce nie przygrzewało bo mimo kilmatyzacji i tak je razi.

Pozdrawiam
Lopez

Data: 2010-08-02 10:54:31
Autor: pikap
Przyciemnienie szyb – Warszawa.
Dwa lata temu przyciemniałem w http://warsfoll.pl/ i jestem bardzo zadowolony
z folii i wykonania usługi --

Data: 2010-08-02 13:01:36
Autor: Marek P.
 pikap wrote:
Dwa lata temu przyciemniałem w http://warsfoll.pl/ i jestem bardzo
zadowolony z folii i wykonania usługi

Ja też służbowego tam przyciemniałem. Za Focusa kombi zapłaciłem 700 PLN. Ostatnio pojechałem na weekend na mazury i w zakładzie z autoryzacją Warsfoll zapłaciłem za Space Stara 400 PLN. Szkoda, że dowiedziałem się o tej autoryzacji dopiero po tym jak zaczeliśmy dyskutować na temat sensu atestów dla folii. Pomijak fakt ze w Warszawie trwało to cały dzień a Space stara zrobili mi w 2,5 h.

Data: 2010-08-02 11:01:15
Autor: Dman-666
Przyciemnienie szyb – Warszawa.
Patrze a tu w szybce robal taki: news:i35mh9$jtc$1inews.gazeta.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Lopez . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
[...]

2 miesiace temu robilem na Grzybowskiej przy skrzyzowaniu z Towarowa. Praktycznie od reki jak zalezy Ci na czasie. Wybierz "super czarna" ktora w sloneczny dzien daje rade.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Przyciemnienie szyb – Warszawa.