Przyciemnine szyby, a przeglad rejestracyjny.

Data: 2009-03-15 11:07:35
Autor: B.Z.
Przyciemnine szyby, a przeglad rejestracyjny.
Facet na przegladzie rejestratcyjnym zarzadal od moje dziewczyny
certyfikatu  na przysciomniene szyby. Auto ma  przyciemnione szyby w
tylnych drzwiach i w  tylnej klapie. To wersja Almery hetchback, ktora
ma fabrycznie przciomnione  szyby. Ale kiedy sciaga sie auto z zagranicy
to nikt nie daje jakiegos  ceryfikatu na szyby razem z innymi
dokumentami tzn brifem itd. Dla mnie to  kompletna paranoja bo szyby
maja miec tylko odpowiednia przepuszczalnosc  swiatla i to tylko powinno
interesowac diagnoste. Ktos wie moze czy to ja  sie myle czy facet ze
stracji diagnostyczniej??

Facet się myli. Przednia szyba i przednie boczne maja mieć odpowiednia przepuszczalność/certyfikat. Tylne szyby (czyli klapa i boczne za kierowcą) możesz sobie nawet zamalować farbą.

B.Z.

--
http://bolivar.cal.pl

Przyciemnine szyby, a przeglad rejestracyjny.