Przycinanie pancerzy

Data: 2018-11-13 15:30:11
Autor: abn140
Przycinanie pancerzy
--
zanabyc przyciete, a jak nie to moj sposob na ciecie jak moje, znaczy raz na trzy lata:
zwykle kleszcze, no takie , izolacja na lapkach itp. maja tez ostrza do ciecia druta...
zadbac zeby te powierzchnie ciecia byly ostre. ja uzylem pilnika do metalu.
potem dwa impulsowniki kinematyczne z naprowadzaczem czlonkowym.
wiekszy nizej jako podklad.
potem kleszczyki trzymajace waaadze... znaczy tego- pancerz.
drugi impulsownik w reke i yeb! mocno i szybko.
tnie jak zloto.
z tego co pamietam to nawet poprawiac nie trzeba bylo...

Data: 2018-11-13 13:15:48
Autor: rmikke
Przycinanie pancerzy

Takie? https://cdn.drawception.com/images/panels/2012/8-17/ygLPtC731x-8.png

Data: 2018-11-13 19:32:46
Autor: PeJot
Przycinanie pancerzy
W dniu 2018-11-13 o 15:30, abn140 pisze:

potem dwa impulsowniki kinematyczne z naprowadzaczem czlonkowym.

Trzonkowym :| Ale i tak 98% nie kuma o co chodzi :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2018-11-13 13:12:58
Autor: rmikke
Przycinanie pancerzy
On Tuesday, 13 November 2018 19:32:52 UTC+1, PeJot  wrote:
W dniu 2018-11-13 o 15:30, abn140 pisze:

> potem dwa impulsowniki kinematyczne z naprowadzaczem czlonkowym.

Trzonkowym :| Ale i tak 98% nie kuma o co chodzi :)

Za to 2% natychmiast puściło to dalej :D

Przycinanie pancerzy