Przycisk skanowania na drukarce Brother

Data: 2010-10-14 16:16:04
Autor: animka
Przycisk skanowania na drukarce Brother
Nie działa przycisk skanowania w drukarce Brother (na obudowie). Pokazuje się tylko komunikat: "Połączono z PC" i nic dalej się nie dzieje. Z programu to skanowanie działa, ale ja chciałabym żeby funkcjonowało to co jest na drukarce.

--
animka

Data: 2010-10-14 16:27:11
Autor: Santana

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i973bg$g3i$1node1.news.atman.pl...
[...]

Sprzęt po gwarancji?

Data: 2010-10-14 23:33:32
Autor: animka
W dniu 2010-10-14 16:27, Santana pisze:

Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Nowiutki. Ma z miesiąc. Już mi dostarczali drugą w ramach reklamacji.
Chyba zadzwoniÄ™ po poradÄ™ do serwisu.

--
animka

Data: 2010-10-15 11:36:58
Autor: Janusz

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i97u6g$n2g$1@node1.news.atman.pl...
Nowiutki. Ma z miesiąc. Już mi dostarczali drugą w ramach reklamacji.
Chyba zadzwoniÄ™ po poradÄ™ do serwisu.

Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w "CARREFOUR". ( Cannon PIXMA). Towar wziąłem z półki, zapłaciłem przy kasie i wypakowałem go w domu. W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta gwarancyjna. Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji? Parę lat nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że kiedyś sprzedawca wypełniał kartę gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam nie wiem, czy nie dopilnowałem sprzedawcy z wypełnieniem karty gwarancyjnej, czy w przypadku awarii wystarczy mi sam paragon który posiadam?

--
Pozdrowienia
        Janusz F

Data: 2010-10-16 06:34:32
Autor: animka
W dniu 2010-10-15 11:36, Janusz pisze:

Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

gwarancyjna. Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji? ParÄ™ lat
[...]

Paragon wystarczy. Lepsza byłaby faktura. Jak masz możliwość to pojedź do tego sklepu niech Ci podstemplują gwarancję. A tak w ogóle to przeczytaj co tam jest w tej gwarancji napisane i będziesz wiedział co jest wymagane.

--
animka

Data: 2010-10-21 20:02:03
Autor: Wiktor S.
Przycisk skanowania na drukarce Brother
Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
"CARREFOUR".

BÅ‚Ä…d ;-)

W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta gwarancyjna.
Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji?

Tak.

[...]

Sklepy robią tak, że w ciągu paru dni od zakupu masz sprawdzić czy sprzęt w ogóle działa, a jeśli tak, to idziesz z kartą gwarancyjną żeby ci podbili. Jeśli nie - zwracasz sprzęt z jeszcze nieruszoną gwarancją.
Sprzedawcy zwykle informujÄ… o takiej procedurze - tu widocznie ci nie powiedzieli, skoro staje siÄ™ to normÄ…...
Idź do sklepu z paragonem i pustą gwarancją żeby ci ją wypełnili.

--
Azarien

Data: 2010-10-21 23:55:11
Autor: animka
W dniu 2010-10-21 20:02, Wiktor S. pisze:
[...]

No i na stronie internetowej niech zarejestruje tÄ™ drukarke dla 3-ch lat gwarancji i darmowego kuriera :-)

--
animka

Data: 2010-10-14 16:32:06
Autor: Przemys³aw Ryk
Przycisk skanowania na drukarce Brother
Dnia Thu, 14 Oct 2010 16:16:04 +0200, animka napisa³(a):

Nie dzia³a przycisk skanowania w drukarce Brother (na obudowie). Pokazuje siê tylko komunikat: "Po³±czono z PC" i nic dalej siê nie dzieje. Z programu to skanowanie dzia³a, ale ja chcia³abym ¿eby funkcjonowa³o to co jest na drukarce.

RTFM

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Kiedy cz³owiek nie pragnie tego, czego i tak nie mo¿e mieæ, na pewno     ]

Data: 2010-10-14 21:48:13
Autor: Wiktor S.
[...]

A masz dobry kabel? ;-)

Może przeinstaluj oprogramowanie do Brothera. U mnie działa.

--
Azarien

Data: 2010-10-14 23:41:52
Autor: animka
W dniu 2010-10-14 21:48, Wiktor S. pisze:
[...]

Kupilam popieprzoną drukarkę z faxem, który mi nie jest potrzebny, bo nie mam telefonu stacjonarnego z tepsy tylko voip. Brother MC 250C. Na dodatek bez podświetlanego wyświetlacza i na dolnej półce nic nie widać, trzeba było dokupić sobie taką małą latarkę, która leży przy drukarce. Oprogramowanie instalowalam już parę razy. Moim zdaniem brakuje jakiegoś sterownika pod Win7, chociaż płytki w paru językach były w komplecie.
Jakiego sterownika do Win 7 może brakować? Możesz udostępnić ten sterownik?

--
animka

Data: 2010-10-15 08:33:10
Autor: Marrcino
W dniu 2010-10-14 23:41, animka pisze:
[...]

Z tego co pamiętam to Brother nie dawał PaperPorta w wersji działającej pod 7 i z tym jest problem. W skanerze HP 6310 juz jest (ja taj sobie poradziłem).

Marrcino

Data: 2010-10-15 13:39:11
Autor: animka
W dniu 2010-10-15 08:33, Marrcino pisze:

Z tego co pamiętam to Brother nie dawał PaperPorta w wersji działającej
pod 7 i z tym jest problem. W skanerze HP 6310 juz jest (ja taj sobie
poradziłem).

Ja mam od Brothera płytkę ze sterownikami do Win7, ale może rzeczywiście tak jest jak piszesz. Paper Port, tzn skanowanie w nim działa. Drukarka nie chce skanować tylko po wciśnięciu na drukarce przycisku "Skanuj".

--
animka

Data: 2010-10-15 07:37:26
Autor: Pszemol
"animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:i99ehh$2fm$1node1.news.atman.pl...
[...]

Może trzeba coś skonfigurować?

Albo po naciśnięciu guzika nie skanuje, bo pojawiło się okienko na
pececie w którym masz nacisnąć OK - patrzyłaś na ekran monitora
peceta co siÄ™ dzieje gdy naciskasz guzik na drukarce? Ja mam HP
OfficeJet 7310xi i te guziki skanowania na drukarce można w różnoraki
sposób skonfigurować: mogą skanować wprost do pliku na pececie
bez monitu, a mogą wyświetlać okienko potwierdzenia. W przypadku
mojej drukarki okienko pojawia siÄ™ niestety w tle za innym okienkiem
i na pierwszy rzut oka go nie widać wcale (HP niestety ma kijowy soft).

Data: 2010-10-15 14:33:33
Autor: J.F.
[...]

Moge sklamac, ale czy przypadkiem ten przycisk nie wysyla tylko informacji do komputera "uzytkownik chcialby skanowac", a dalej przejmuje to oprogramowanie i rozpoczyna skanowanie ?

Czyli - trzeba poprawnie zainstalowac/skonfigurowac programy na PC.

J.

Data: 2010-10-15 15:04:01
Autor: animka
W dniu 2010-10-15 14:33, J.F. pisze:
[...]

Pewnie masz racjÄ™.
W skanerze Canon Lide 25 przycisk działał. Skaner (prawie nowy) leży teraz w szafie.

--
animka

Data: 2010-10-15 16:38:21
Autor: animka
[...]

Już działa. Skan pokazuje się w tym paincie paper port. Można zapisac potem gdzie się chce.
Wyłączyłam jakieś sterowniki plików WPD i przycisk zaczął reagować.

--
animka

Przycisk skanowania na drukarce Brother